AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 kort fortalt, så skjedde d en hendelse der vi krangla en helg, og han var ute på fest. Han svarte meg ikke og jeg trodde d værste. Jeg satt meg i bilen å kjørte til han midt på natta som tok meg 2t, jeg trodde det værste at han var sammen med ei annen. «opplevd utroskap før» nå så jeg mens jeg satt vedsinav at han hadde addet ei ny jente på snap i forbindelse med jobb, og kjenner d er sikkelig ugreit. Jeg er gravid nå, og 6 mnd på vei, jeg veit ikke hva jeg skal gjøre?… innest inne kjente jeg at dette var dråpen, og jeg vil ikke mer men samtidig så har vi en liten en på vei… Anonymkode: 4c16f...11c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Skjedde det noe på denne festen? Tror kanskje du kan være litt hormonell pga graviditeten. Det bør han selvfølgelig ha forståelse for. Hvor lenge har dere vært sammen? Tillit er noe dere begge må jobbe for. Du må kunne la ham bevege seg utenfor huset, men han må også kunne trygge deg og ikke gjøre sånne dumme ting. Men vi har vel alle trengt å komme oss vekk fra en krangel og ignorert telefoner og meldinger etc etter en krangel. Dere venter barn sammen, så tror dere må ta en alvorsprat. Anonymkode: 2d275...c67 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Det har han fått lov til, fikk bare mld av ei jente som var på festen med han der han sa han var hjemme alene osv. Jeg prøver så godt jeg kan å bygge tilliten opp igjen, men… vi har vært sammen i 3 år ts Anonymkode: 4c16f...11c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Du høres ut som du er veldig typisk anxious attachment og han avoidant attachment. Dere må begge to være innstilt på å jobbe dere ut av dette, og inn i secure attachment. Uten at man gjør dette, vil det alltid bli trøbbel og trøbbel vil da akkumulere til det er så mye at man ikke klarer mer. Ta jobben nå før ungen kommer! Da vil dere hvertfall ikke ha overskudd til å jobbe med dere selv på den måten som behøves. Anonymkode: 7fe3e...b59 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Venter dere barn sammen uten å bo sammen når dere har vært sammen i 3 år? Det også er jo ganske spesielt.... vil dere begge ha det sånn? og sa han at han var hjemme alene, men så viste det seg at han var på fest? Skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Uansett virker det som at forholdet deres er litt rotete. Og dere bør finne ut av det før barnet kommer. Anonymkode: 2d275...c67 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Venter dere barn sammen uten å bo sammen når dere har vært sammen i 3 år? Det også er jo ganske spesielt.... vil dere begge ha det sånn? og sa han at han var hjemme alene, men så viste det seg at han var på fest? Skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Uansett virker det som at forholdet deres er litt rotete. Og dere bør finne ut av det før barnet kommer. Anonymkode: 2d275...c67 Barnet var uplanlagt, og vi bor sammen nå. Hun sendte mld han skrev til hun på festen, at han var hjemme alene altså at de skulle dra til han som jeg tolket mld? ts Anonymkode: 4c16f...11c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Hvorfor drar han på fest om du er 6 mnd på vei? Han burde holde seg hjemme edru så han kan ta seg av deg om noe skjer før tida. Anonymkode: 02106...e61
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Slapp nå av, da jente. Du lager jo himmel og helvete for ingenting. Det eneste du oppnår er at han stikker, med mindre det er det du vil innerst inne? Anonymkode: e6e5a...d33 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor drar han på fest om du er 6 mnd på vei? Han burde holde seg hjemme edru så han kan ta seg av deg om noe skjer før tida. Anonymkode: 02106...e61 Er du syk? Skal folk voktes 24/7 i 12 uker? Anonymkode: e6e5a...d33 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #10 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnet var uplanlagt, og vi bor sammen nå. Hun sendte mld han skrev til hun på festen, at han var hjemme alene altså at de skulle dra til han som jeg tolket mld? ts Anonymkode: 4c16f...11c Hvem er denne dama? Ei venninne? Mulig han trengte å prate med noen? Syns det virker dårlig, og han bør skjerpe seg. Men var det bare denne ene gangen? Uansett bør du snakke med ham. Anonymkode: 2d275...c67
Badebuksa2.0 Skrevet 24. januar 2023 #11 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): kort fortalt, så skjedde d en hendelse der vi krangla en helg, og han var ute på fest. Han svarte meg ikke og jeg trodde d værste. Jeg satt meg i bilen å kjørte til han midt på natta som tok meg 2t, jeg trodde det værste at han var sammen med ei annen. «opplevd utroskap før» nå så jeg mens jeg satt vedsinav at han hadde addet ei ny jente på snap i forbindelse med jobb, og kjenner d er sikkelig ugreit. Jeg er gravid nå, og 6 mnd på vei, jeg veit ikke hva jeg skal gjøre?… innest inne kjente jeg at dette var dråpen, og jeg vil ikke mer men samtidig så har vi en liten en på vei… Anonymkode: 4c16f...11c Dere må få snakka om det. Kommet helt til bunns. Men ikke anklag ham for noe han ikke har gjort, i alle fall ikke før du vet mer. Dere skal ha en baby, og jeg kan love deg at dét er mye lettere om man er to stykker om oppgaven. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #12 Skrevet 24. januar 2023 Tolker jeg det riktig? Dere kranglet? Han dro på fest. Prøvde seg på ei jente ved å si at han var alene hjemme og at han ville at de to skulle dra hjem til han (hotellrom, eller hjemme der du er?). Venninnen sa nei, og sladret til deg? Anonymkode: 0ab14...d3f
MacadamiaNut Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 Hvis det er en dealbreaker for deg at han skaffer seg nye venninner (de han hadde fra før av teller ikke, for det blir noe annet), så må du stille han et ultimatum, hvis du kjenner at dette kan du ikke leve med! Jeg har det også sånn, at nye bekjentskaper av det motsatte kjønn, hører slett ikke hjemme i noe forhold og hvis de ikke godtar dette, så er de uinteressante for meg.
Gjest Anonyme-meg Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 7.39): Hvem er denne dama? Ei venninne? Mulig han trengte å prate med noen? Syns det virker dårlig, og han bør skjerpe seg. Men var det bare denne ene gangen? Uansett bør du snakke med ham. Anonymkode: 2d275...c67 Så fordi han er på en fest og ikke svarer på meld, så skal han skjerpe seg? Det er Ts her som satt seg i bilen midt på natten og kjørte i to timer for å sjekke. Vet ikke helt hvem som bør ta seg sammen jeg 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå