Gå til innhold

Hvor mange minutter

Anbefalte innlegg

Gjest Sobaditterine
Skrevet

Kan dere si meg hvor lenge samleiet varte ved siste(neste) nummer.

Fra han gikk inn til det gikk for han?

Takknemlig for svar, (undersøkelse)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar man tiden på sånt ?:)

Skrevet

Jeg tok desverre ikke tida, men det er sabla sårt å sitte i dag :roll:

Skrevet
Jeg tok desverre ikke tida, men det er sabla sårt å sitte i dag  :roll:

:hoho:

Skrevet
Driver du og forfølger meg eller Jasmin???  :ler:   :ler:   :ler:   :ler:   :ler:

ugh..oppdaga du? ... :oops:

jeg som trodde jeg var så diskret.. :)

Skrevet

Åh....tar dere ikke tida??? Har stoppeklokka liggende på nattbordet vi, også har vi ei bok der vi fører logg over det. Hvor ofte, når på døgnet, hvor lenge det varer osv osv osv. :wink::ler:

Skrevet

Har ikke stoppeklokke men vekkerklokke. Driver vi på til den ringer vet vi instinktivt at vi har holdt på altfor lenge og at Thea muligens vil gå litt funny den dagen :roll:

Jasmin du er busted ;)

Skrevet

Thea din råtass 8)

Gjest Atlantis
Skrevet

Sist gang holdt jeg i 2 min. 43 sek. Fra jeg gikk inn altså. Det høres kanskje kort ut (?), men du skal vite at den gamle rekorden (fra senhøstes 1999) var på 2 min. 41 sek.

Jeg har veldig lyst til å komme over 3 min.-streken, men for å klare det må jeg og partneren min droppe enhver antydning til vorspiel. Hun har sagt hun skal vurdere det en gang, kanskje som en julegave eller noe sånt.

Skrevet
Sist gang holdt jeg i 2 min. 43 sek. Fra jeg gikk inn altså. Det høres kanskje kort ut (?), men du skal vite at den gamle rekorden (fra senhøstes 1999) var på 2 min. 41 sek.  

Jeg har veldig lyst til å komme over 3 min.-streken, men for å klare det må jeg og partneren min droppe enhver antydning til vorspiel. Hun har sagt hun skal vurdere det en gang, kanskje som en julegave eller noe sånt.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Holdt vel på sånn ca. 50 minutter.. Da gikk det for meg.. :)

Skrevet

:hoho:

Skrevet

Ja dette var til hjelp tenker jeg :D 20 minutter tenker jeg :ler:

Mogens

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Fra sist jeg gikk inn til det gikk for meg? Litt i overkant av 4 timer, tror jeg, men da hadde vi både spist middag og vasket opp og sett på Dagsrevyen og ledd litt av Valgerd Svarstad Haugland og vasket badet og ringt til et par venninner.

Dette blir sikkert en givende undersøkelse. Da jeg kom, befant vi oss forøvrig på kjøkkenet - som sagt ETTER oppvasken.

Flere spørsmål ?

Gjest sexysadie
Skrevet

Ett gjennomsnittelig samleie varer i ca 2 og ett halvt minutt.

Mannfolk flest klarer ikke å holde ut så veldig mye lengre; en arv i fra våre forfedre...

Heldigvis finnes d mere utholdende ting i plastikk

Skrevet

ER virkelig gjennomsnittet 2,5 minutt?? Nå skal ikke jeg bløffe dere og si jeg aldri har blitt ferdig så snart, men normalt så må det vel gå 15 min??!

Det kommer veldig mye ann på hvor lenge det er siden sist, noenganger er det ålreit andre ganger er det heeelt ålreit :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...