AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Skrevet 24. januar 2023 Budskapet i åpningsinnlegget virker heldgvis åpenbart for nærmest alle. Men fant nylig ut at en venninne jeg hadde på videregående hadde kuttet ut meg og andre fordi livet hennes ikke ble som hun ønsket. Hun løy også blant annet om utdannining og jobb da jeg kontaktet henne og prøvde å få til noen treff. Viste seg at hun brukte fem år mer enn hun sa på å fullføre utdanningen sin og å komme seg i jobb. Om studiene skulle bli for vanskelig for deg eller om du skulle bli syk så husk at ingen dømmer deg for det. Folk liker deg for hvem du er, ikke jobben du har. Anonymkode: 2420c...64b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Skrevet 24. januar 2023 Det er hva DU tror ja. For alt du vet visste denne gamle venninnen din at du er ei slarvkjerring som graver i ting du ikke har noe med. Hva så om hun brukte 5 ekstra år??? 🤦 Anonymkode: 35ae2...62f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Men du gjør jo nettopp dette i HI. Du dømmer nok til at du valgte å lage en tråd om det. Hvis du ikke dømte, så ville du ikke engang brydd deg om å tenke på det................ Anonymkode: 70891...6eb 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #4 Skrevet 25. januar 2023 Hun var vel flau da, det er ikke alltid så enkelt å være åpen om alt Anonymkode: 4c116...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå