Gå til innhold

økonomisk fordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever av å drive denne gården her, kort fortalt - vi flyttet til min far på gården for å hjelpe til, og for å overta etterhvert. Men siden vi har flyttet hit så er det urettferdig fordeling økonomisk. Vi gjør absolutt alt, mens han ligger å sover så og si hele dagen hjemme hos seg selv (det er to hus på gården) enda får vi bare 15% av pengesummen når det blir betalt??? Han har forventet at vi betaler strømmen noe vi gjør + meg og samboer gjør alt her, vi er oppe med dyrene tidlig på morgen, er ute og fikser å order mens han driver dank om man kan kalle det. Finner han minste «feil» kan ikke er fornøyd med, så går han rett i å kjefte på oss, at vi må skjerpe oss osv… Igår braste jeg ut i gråt etter at han kom å kjeftet på meg fordi han ikke var fornøyd med noe jeg hadde gjort, og jeg gjør mitt beste. Denne «feilen» som han ser er jo bare bagatell og ikke noe å komme å kjefte på, som alt annet han kommer å kjefter på. Nå er meg og samboer er psykisk og mentalt sliten, og det som skulle være noe vi elsket å drive med ble mareritt. Faren min er ikke så gammel, snart i 70’ åra. Ikke bare å bli kjefta rundt men han gjør ingenting for å fortjene noe av fortjenesten…

Anonymkode: 4983e...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt! 

Anonymkode: 14474...ba2

• Liker 1
Skrevet

Dere må få papirene i orden for overtagelse, før dere tar over arbeidet. Nå er dere treller hos faren din. Så rydd opp i dette nå: overta, eller finn annen jobb utenfor gården (flytt inkludert hvis det er best).

Anonymkode: 68dd2...5bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...