Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommenterer bilder jeg legger ut på snapchat på "min story", ofte, f.eks meg og vennina mi, og da skriver han: så pene jenter❤️❤️. Og sender ofte snapper av seg selv og sender meg ofte meldinger, som hva jeg gjør og hva jeg driver med. Også ofte sender han snapper fra trening: nå skulle du ha vært her sammen med meg hadde vært koselig. Vi møttes 1 gang for 1 år siden.☺️ og etter det har jeg spurt om han vil møtes igjen, da sier han; ja gjerne det, vi får til noe. Når jeg foreslår en dag f.eks Fredagen, sier han; skal jobbe eller har planer. Og han foreslår ingen ny dag for å møtes. Jeg liker fyren så godt🥹 han er virkelig så snill. Men jeg vet ikke hva han vil?

Anonymkode: df202...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han aldri har tid så har han ikke ønske om å møte deg. Det er kjipt å høre, men sånn er det. Han liker nok at du melder han så han føler seg godt likt. Du fortjener å møte noen som vil bruke tiden sin på deg.

Skrevet

Hadde han ville treffe deg, så hadde 100% fått det til for lenge siden. Kanskje han syns det er greit å ha en "snapp-venn"? En han kan fjase med og ha som tidsfordriv? Vet ikke, jeg vet bare at om en mann er interessert, så får han til å treffes.

Anonymkode: 86999...495

Skrevet

Han holder deg varm.

Anonymkode: d7074...e18

Skrevet

Siden han ikke faktisk tar seg tid til å møte deg høres ham ut som en av de som skriver sånt til alle jenter og liker uforpliktende avstandsflørting uten å legge noe i det. Ikke legg noe i det du heller 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...