Majka Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Hei! Jeg skal kjøpe en blender i julegave. Er det noen som har konkrete tips før jeg drar ut i butikken for å se?Helst ikke over 700,- i pris. De ansatte på Elkjøp ol. er jo betalt for å selge, så vet ikke hvor mye jeg stoler på dem.
Nella Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 Den nye røde serien (chili?) til OBH Nordica er jo utrolig fin syns jeg og det er et helt greit merke. Ellers gå etter glassbeholder, litt tagger på et par av knivene oppi. Braun sim MX2050 ligger til 698,- og den er jeg kjempefornøyd med. God blender til god pris som har kommet godt ut i diverse tester. Har den på expert vet jeg. OBH er på elkjøp.
Far til 2 Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Kan noen fortelle meg hva en "blender" er ?
kvick Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Denne ble kåret til "best i test" av TV2 hjelper deg.. "Far til 2"; en blender er et kjøkkenmaskin som kan mikse smoothies, supper, drinker osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå