Gå til innhold

Inspirert av meg selv!😅 Har dere kjælenavn/kallenavn på hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kaller mannen meg for "konemor", "skatt" og "elskling". Han har litt andre navn også, men det er disse som går igjen i hverdagen. Selv sier jeg "vennen".

Anonymkode: 3c868...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kaller meg foxy ;) 

Anonymkode: ce6e2...4f2

Skrevet

Ja. Det er bdsm-relatert.

Anonymkode: c6475...f5f

Skrevet

Han kaller meg "motsatt " og "big mama". Det første fordi han mener jeg ofte mener det motsatte av ham, det siste fordi vi og ungene så Big mama- filmer da de var små, og de ble så fornærmet på mine vegne da han på fleip kalte meg big mama. Det kommer så protester fra dem, og det synes han er morsomt. Jeg lever ikke helt opp til å kalles big mama, men det har blitt en morsom greie. 

Anonymkode: 5bfb9...f6e

Skrevet

Nope, aldri fått noen kallenavn ☹️

Anonymkode: a6d30...870

Skrevet

Her brukes det gamlemor og kjære på meg og ungpjokk og elskling på han

Anonymkode: abd73...534

Skrevet

Han kaller meg love ❤️🥰

Skrevet

Jeg blir litt sånn småkvalm og uggen om kallenavnet blir for klissete og må svelge litt gulp omtrent når jeg hører sånn: pusepjusken, elskede skatten, vakreste dronningen osv.. Sikkert min manglende romantiske greie men dog.. pusepjusken kan han si til meg av og til men det er kun for å provosere 😅 Han kan innimellom kalle meg for "buster keton" og jeg kaller innimellom han for "televimsen" og begge kallenavnene er høyst interne og  veldig koselige for oss da vel å merke.

Skrevet

Han kaller meg katyusja😅blizzard, babe (på tull, for jeg hater å bli kalt det, føler det er så fjortiss), honey, darling

jeg er nok litt kjedelig, kaller ham mest ved navn eller honey, ivan dorak  (dumme ivan, russisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...