AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Her kaller mannen meg for "konemor", "skatt" og "elskling". Han har litt andre navn også, men det er disse som går igjen i hverdagen. Selv sier jeg "vennen". Anonymkode: 3c868...8fd
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Han kaller meg foxy Anonymkode: ce6e2...4f2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Ja. Det er bdsm-relatert. Anonymkode: c6475...f5f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Han kaller meg "motsatt " og "big mama". Det første fordi han mener jeg ofte mener det motsatte av ham, det siste fordi vi og ungene så Big mama- filmer da de var små, og de ble så fornærmet på mine vegne da han på fleip kalte meg big mama. Det kommer så protester fra dem, og det synes han er morsomt. Jeg lever ikke helt opp til å kalles big mama, men det har blitt en morsom greie. Anonymkode: 5bfb9...f6e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Nope, aldri fått noen kallenavn ☹️ Anonymkode: a6d30...870
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 Her brukes det gamlemor og kjære på meg og ungpjokk og elskling på han Anonymkode: abd73...534
skreppamedleppa Skrevet 24. januar 2023 #8 Skrevet 24. januar 2023 Jeg blir litt sånn småkvalm og uggen om kallenavnet blir for klissete og må svelge litt gulp omtrent når jeg hører sånn: pusepjusken, elskede skatten, vakreste dronningen osv.. Sikkert min manglende romantiske greie men dog.. pusepjusken kan han si til meg av og til men det er kun for å provosere 😅 Han kan innimellom kalle meg for "buster keton" og jeg kaller innimellom han for "televimsen" og begge kallenavnene er høyst interne og veldig koselige for oss da vel å merke.
Tanuki Skrevet 24. januar 2023 #9 Skrevet 24. januar 2023 Han kaller meg katyusja😅blizzard, babe (på tull, for jeg hater å bli kalt det, føler det er så fjortiss), honey, darling jeg er nok litt kjedelig, kaller ham mest ved navn eller honey, ivan dorak (dumme ivan, russisk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå