AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i ca 3 mnd. Jeg stortrives sammen med familien hans. Vi bruker ofte helger på gården han er vokst opp hjemme hos moren og faren hans, bruker en del tid med annen familie av han som tanter og onkler, fettere og deres små barn. Jeg føler meg veldig godt tatt imot og går veldig fint med de alle sammen. Typen har to brødre, en som er singel og en som har hatt kjæreste i ca 7 år. Jeg har fått god kontakt med med begge to og har det hyggelig rundt begge. Men dette endrer seg totalt når samboeren til han ene er i nærheten. Jeg forsøker å snakke til henne, spørre henne om ting, vise interesse, alt for prøve å å bli kjent. Til ingen nytte, for hun svarer meg knapt, snur seg vekk og ser meg ikke i øynene…Broren som hun er sammen med sier ofte til oss at han ønsker å invitere meg og kjæresten hjem til de på middag og at det hadde vært hyggelig med «dobbel dates» for å tilbringe tid sammen. Dette når hun ikke er rundt. Dette ender likevel aldri med å skje, og når han inviterer oss over på en dato og klokkeslett ender det alltid med at de avlyser…Vi var innom de på kaffe en tur på tirsdag fordi kjæresten min skulle hjelpe han å montere noe. Etterpå satt vi fire i sofaen og broren serverte oss kaffe. Jeg forsøkte igjen å vise interesse og stille små spørsmål til henne, men hun svarte meg bare så kort som mulig og så sur ut. Møtte ikke blikket mitt én gang. Sa knapt nok hei til meg når vi kom.. Etter det hadde jeg egentlig bare lyst til å gråte, for jeg vil så gjerne ha et i det minste greit forhold til henne. Vi bor nærme hverandre og jeg vet hvor viktig broren til typen er for han…Er det noen som har opplevd det samme?? Evt vet hva det skyldes eller hva jeg bør gjøre? Anonymkode: d3573...936
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Det er ikke du, det er henne. Og det kan være en million ulike grunner til hvorfor hun oppfører seg som hun gjør. Anonymkode: 39ca0...3d9 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Kanskje hun er sjalu på deg? Har mer lyst på broren? Anonymkode: ba1c3...9ba 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Hun høres sjalu ut fordi du kommer overens med kjæresten hennes. Kanskje føler hun seg truet av deg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 Det kan være hun er innadvendt, angst, bruker tid på å løsne opp med nye folk osv. Bare vær deg selv og ikke press deg for mye på. Anonymkode: 28bc0...16a 3 2
citysaint Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 Kanskje hun har sosial angst? Ofte kan en med sosial angst fremstå som frekk eller lite interessert, og så har de egentlig innovervendt fokus 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Høres litt ut som du og kjæresten har tilbragt de siste tre månedene utelukkende rundt hans familie? Men for meg fremstår du som en slik type person som trenger at alle skal like deg umiddelbart (jeg jobber sammen med ei som er slik og merker jeg blir litt sånn stand-offish fordi jeg opplever henne som overhyggelig og falsk). Noen trenger litt mer tid enn andre til å bli vant til å forholde seg til nye personer, så kanskje gi henne litt space? Anonymkode: edab3...ad7 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Er vel bare en av disse monster-kvinnene som ser alle andre kvinner som trusler. Ikke bruk tid på det. Hva enn som stikker har du ikke fortjent at hun er en dass med deg. Kanskje like greit å holde seg unna henne, så du slipper at hun ødelegger dagen din. Anonymkode: 6ffe7...b58 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 For en slitsom overskrift. Anonymkode: 1c724...381 3
Mona123 Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Ikke legg så mye i henne. Du har prøvd, du får la henne også prøve litt dersom det er ønskelig med god relasjon. Man må faktisk ikke være venn med alle med en gang. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 Hun er sjalu. Siden de bare er brødre var hun den eneste jenta i svigerfamilien. Men så kom du og ble attpåtil godt likt. Dette håndterer ikke hun dessverre. Anonymkode: fab63...960 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 Det får man si. Du går virkelig all in. Etter 12 uker som kjærester henger du allerede med hans familie hele tiden og har rukket å bli fornærmet fordi svigerinna di muligens ikke liker deg? Anonymkode: 3f1d1...269 5 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #13 Skrevet 24. januar 2023 Jeg kan gjette at dette er en dame med sosial angst. Ikke ta det personlig. Snakk med kjæresten din om hvordan han ble kjent med henne Anonymkode: 30de0...7b3 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #14 Skrevet 24. januar 2023 Hun er sjalu og føler seg truet. Hun er et svakt menneske. Jeg hadde brydd meg midt i ræva! Ignorer hun neste gang. Dere må ikke være bestevenner. Dere skal bare omgås innimellom. Anonymkode: 85ec1...272 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #15 Skrevet 24. januar 2023 Hun bruker sikkert litt tid med å bli husvarm med familien til kjæresten, og så kommer du og er inne i varmen og godt likt av alle med én gang. Det er nok ikke noe galt du har gjort, men hun er nok misunnelig på hvor omgjengelig du er, og føler at du tar opp litt for stor plass, og at du har sneket litt i køen og dyttet henne bakover. Ikke ta det personlig. Og det er fint at familien liker deg. Men når du ta plass i rommet, husk at det skal være plass til andre også som gjerne ikke er så frempå. Det er ikke din feil, men lov til å ta hensyn til andre i uansett. Anonymkode: 164cc...959 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #16 Skrevet 24. januar 2023 Jeg trodde et øyeblikk at du var min svigerinne var bare så mye likt. Jeg tror ikke jeg kan bli oppfattet som frekk da, men som mange her skriver kan det hende hun svigerinna di har sosial angst. Jeg har det. Prøver å være hyggelig og smilende, men jeg blir dødssliten i hodet etter kort tid pga angsten og alle tankene som svirrer. Kan også hende hun og typen har kranglet. Kanskje hun ikke ville ha besøk? Kanskje hun synes hjemmet ser ut som en svinesti? Kanskje hun føler du er for utadvent og pratsom og hun blir sliten av deg? Kanskje hun føler du er der for mye? Dere har jo kun vært sammen i 3 mnd, så mye besøk høres intens ut. Anonymkode: 39384...af1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #17 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i ca 3 mnd. Jeg stortrives sammen med familien hans. Vi bruker ofte helger på gården han er vokst opp hjemme hos moren og faren hans, bruker en del tid med annen familie av han som tanter og onkler, fettere og deres små barn. Jeg føler meg veldig godt tatt imot og går veldig fint med de alle sammen. Typen har to brødre, en som er singel og en som har hatt kjæreste i ca 7 år. Jeg har fått god kontakt med med begge to og har det hyggelig rundt begge. Men dette endrer seg totalt når samboeren til han ene er i nærheten. Jeg forsøker å snakke til henne, spørre henne om ting, vise interesse, alt for prøve å å bli kjent. Til ingen nytte, for hun svarer meg knapt, snur seg vekk og ser meg ikke i øynene…Broren som hun er sammen med sier ofte til oss at han ønsker å invitere meg og kjæresten hjem til de på middag og at det hadde vært hyggelig med «dobbel dates» for å tilbringe tid sammen. Dette når hun ikke er rundt. Dette ender likevel aldri med å skje, og når han inviterer oss over på en dato og klokkeslett ender det alltid med at de avlyser…Vi var innom de på kaffe en tur på tirsdag fordi kjæresten min skulle hjelpe han å montere noe. Etterpå satt vi fire i sofaen og broren serverte oss kaffe. Jeg forsøkte igjen å vise interesse og stille små spørsmål til henne, men hun svarte meg bare så kort som mulig og så sur ut. Møtte ikke blikket mitt én gang. Sa knapt nok hei til meg når vi kom.. Etter det hadde jeg egentlig bare lyst til å gråte, for jeg vil så gjerne ha et i det minste greit forhold til henne. Vi bor nærme hverandre og jeg vet hvor viktig broren til typen er for han…Er det noen som har opplevd det samme?? Evt vet hva det skyldes eller hva jeg bør gjøre? Anonymkode: d3573...936 Du har vært sammen med kjæresten din i 3 mnd og henger allerede tett med familien hans? Det gikk fort. Anonymkode: ea6d3...783 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #18 Skrevet 24. januar 2023 Ro deg ned… Det har gått 3 mnd og du stresser over å få aksept fra henne? La henne få space. For noen tar det mer tid før de åpner seg. Anonymkode: 7f76a...6c6 2
Aristoteles Skrevet 24. januar 2023 #19 Skrevet 24. januar 2023 Kanskje hun føler du er invaderende og prøver for hardt, mtp at dere nettopp har blitt sammen? 1 1
Snok1 Skrevet 24. januar 2023 #20 Skrevet 24. januar 2023 Hvem av brødrene har odel på gården? Tør jeg tippe at det er kjæresten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå