Gå til innhold

Martha Leivestad og kommentarfelt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke sett de stygge kommentarene som kom men jeg gjetter mange gikk på henne som kvinne og utseende?

Synes SBT at et godt poeng at jenter kan fortelle like grove vitser men holdes til en annen standard når det gjelder grovhet.

Og får høre det tilbake på måter som ikke har noe den opprinnelige vitsen.

Tanker?

Endret av Glufseguri
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det virkelig slik at vi tillater mer fra menn enn kvinner? 

Jeg kunne også jeg tenkt meg at folk som spør etter andres tanke kunne gjort et minimun av innsats for å dele sine egne. Og i tillegg, i alle fall forsøkt å gi en rasjonell begrunnelse på hvorfor du  tenker som du gjør. 

PLEASEPLEASEPLEASE!!! 

Forresten hører vel denne tråden hjemme et annet sted?

Endret av Utsiden
rot og tull
Skrevet

Folk er ekle og skriver ekle ting om andres utseende.

Dessverre lærer de også barna sine samme holdninger, så hjulet fortsetter å rulle videre.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Drizzt said:

Folk er ekle og skriver ekle ting om andres utseende.

Dessverre lærer de også barna sine samme holdninger, så hjulet fortsetter å rulle videre.

Når jeg leser artikkelen er det ikke et eneste eksempel på kommentarene. Kommentarfeltet er stengt. Kan vi bekrefte at ingen av de mannlige komikerne fikk stygge eller kritiske kommentarer? Kan det tenkes at det å dra inn barn var en rød linje for noen? Gir artikkelen noen mening uten eksempler? 

Stilles enkle spørsmål som dette, eller handler det bare om å bekrefte egne forestillinger? 

Det kan hende jeg tar feil, unnskyld men jeg greier ikke å bli overbevist av det som står der. Beskriver Sigrid Tusvik virkeligheten? 

Er vi interessert i virkeligheten? 

Er dritunger som kommenterer folks utseeende på nett virkelig et symptom på et strukturelt problem i komikerbransjen?

Litt i overkant mange spørsmål😐 Har mange flere... 

• Liker 1
Skrevet

Martha er så konge :laugh: Skjønner ikke hvorfor menn skulle ha noe imot kvinnelige komikere. Husker da jeg så Else Kåss' roast  i "Ikke lov å le på hytta". Jeg lo så jeg fikk vondt i magen :laugh: Jeg har bare sett et klipp på VGTV av Martha, og det var nå ikke noe å reagere på synes jeg.

• Liker 2
Skrevet

Lurer også veldig på hva som sto i kommentarfeltet.

Skrevet

Har også bare lest artiklene om hetsen, og lurer jo på hvorfor akkurat hun (men ikke de andre kvinnene?) fikk mye hets. Lurer også på hetsens karakter.

Ser i artikkelen i TS at hun kalte det jeg antar er et barn ‘horunge’? Mulig det handler mer om det enn at hun er kvinne? 

• Liker 2
Skrevet

Likte ikke at hun impliserte at fruen hans var hore og barnet en horeunge, men det betyr bare at det ikke er min type humor.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...