Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Jeg trenger noen tips... Når jeg skal danse og rocke skikkelig, hva setter jeg på?? Jeg har ganske alternativ musikksmak, og det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke hadde noe å danse til i samlinga mi. Og på ukas topp20-liste er det heller ikke noe særlig dansemusikk synes jeg. forslag?
Gjest LoisLane Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 Jeg er egentlig ikke så begeistret for Shakira, men La Tortura får hoftene mine i gang helt automatisk!
Sofia Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 Jeg synes Usher er utrolig bra å danse til...
Gjest Virvel Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 Rock your body med Justin Timberlake er nærmest obligatorisk. Gasolina og La Tortura begynner kanskje å bli litt oppbrukt nå, men etter noen glass vin har jeg uansett glemt det. Den nye til Madonna, Hung up, må vel være knall å danse til, samme med Sugababes' Push the button.
philippa starck Skrevet 20. desember 2005 #6 Skrevet 20. desember 2005 Hump! Har fått fullstendig DILLA på den sangen, og MÅ hoppe litt i stolen når den kommer på radioen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå