Gå til innhold

Gammel flamme tok kontakt igjen. Hva bure jeg gjøre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble avvist for 30 år siden av en kvinne jeg hadde en hadde en tone med. Nå er hun altså tilbake, singel er hun også, det samme er jeg, men føler alt er bare forseint selvom jeg har lyst. Vant nå i å bære alene og ser ikke noe i forhold lenger. Forhold med hun i den alderen vi er i idag kan bare gjøre vondt verre tenker jeg. Hva synes dere? Vi begge er i 50 årene

Anonymkode: 8c84c...5fb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan vi skal mene noe om dette. Du må jo bare gjøre det som føles riktig for deg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Strafferunde kaller de det vel i fotball

Anonymkode: 5a3f4...d54

Skrevet

Trenger det bli et forhold? Hvis dere treffes er det ikke sikkert du vil noe videre heller.. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Når hun tar kontakt 30 år senere har hun nok tenkt på deg en del. Selv om dere ikke blir kjærester av det, kan det vel være hyggelig å sees igjen? Mye skumlere å gå på date med vilt fremmede enn noen man faktisk kjenner fra før. 

Anonymkode: 56449...3b7

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

i 50 årene og stiller spørsmål som i tenårene... facepalm...

Anonymkode: 3e41b...b57

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ble avvist for 30 år siden av en kvinne jeg hadde en hadde en tone med. Nå er hun altså tilbake, singel er hun også, det samme er jeg, men føler alt er bare forseint selvom jeg har lyst. Vant nå i å bære alene og ser ikke noe i forhold lenger. Forhold med hun i den alderen vi er i idag kan bare gjøre vondt verre tenker jeg. Hva synes dere? Vi begge er i 50 årene

Kvifor er det for seint? Du har jo lyst ❤️ 

Anonymkode: 40551...7b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Strafferunde kaller de det vel i fotball

Anonymkode: 5a3f4...d54

Det er ikke strafferunder i fotball 🤷‍♀️ I skiskyting derimot 😉

Anonymkode: 784dd...943

• Liker 6
Gjest Blinkie
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde tatt kontakt jeg ❤️ Så ser du/dere hva som skjer med tiden som går :) 

Skrevet

Hva har du å tape? I beste  fall får du en god venn/kjæreste/samboer. I verste fall har dere ikke noe felles.

Gammel kjærlighet ruster ikke, heter det. Hun ønsker kontakt. Jeg synes du skal gi det en sjanse. Mange som finner tilbake etter noen år.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ha "prøvd" meg litt fram.  Men sviktet hun deg den gangen er faren stor for at hun svikter deg igjen.  Vet litt om det,  jeg var så obs på det at det ble ikke noe kjærlighetssorg,  men noen fine treff.  🤩

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å tatt kontakt med noen etter 30 år med mindre jeg hadde tenkt på ham og håpet på noe mer. Så jeg ville gitt henne en sjanse, men samtidig holdt litt tilbake for å ikke bli såret igjen på nytt og vært litt ærlig med det. 

Anonymkode: bb4d9...df5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 22.59):

Kvifor er det for seint? Du har jo lyst ❤️ 

Anonymkode: 40551...7b5

Skal vi se?? Ikke bra nok for 30 år siden. Back-up i dag?

Hun valgte en annen giftet seg , fikk barn med han.

Ble hun dumpet av førstevalget for en yngre modell?? 

Så da sjekker hun facebooken til plan B-C-D++++ og finner tilslutt at TS er singel og kanskje ting på stell.

Som ung, sprek og fruktbar valgte hun en annen en TS. Etter overgangsalderen,  ferdig med barn, er valgmuligheten å  færre. Og først NÅ er TS et alternativ. Og hun forventer at TS ikke skal ha noen stolthet eller ryggrad og komme logrende til unnsetning.

Bør TS være smigret eller støtt over at hun har så lave tanker om han.

Anonymkode: 9b29a...24f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 9.13):

Så da sjekker hun facebooken til plan B-C-D++++ og finner tilslutt at TS er singel og kanskje ting på stell.

Som ung, sprek og fruktbar valgte hun en annen en TS. Etter overgangsalderen,  ferdig med barn, er valgmuligheten å  færre. Og først NÅ er TS et alternativ. Og hun forventer at TS ikke skal ha noen stolthet eller ryggrad og komme logrende til unnsetning.

Har det noe å si, når sjansen for kjøttomslag er nært forestående?

Anonymkode: 3e41b...b57

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville hoppa over det de jentene som takket nei takket nei da ere ingen vits i å komme tilbake 10-12 år etter tilbudet var da 🙂 er man vandt til å være alene så blir det sånn 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 9.13):

Mener du virkelig at man skal være bitter i 30?! år for ett avslag?

Anonymkode: 830a2...32e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mener du virkelig at man skal være bitter i 30?! år for ett avslag?

Bitter??

Seriøst. Han var en ung mann som kanskje ville gifte seg, stifte familie men hun syntes ikke han var bra nok. Ble sammen med en annen, fikk barn og lagde en familie med en annen.

Etter 30 år er hun åpenbart ikke så hot på partnermarkedet?

Mulighet for egen familie ga hun bort til en annen, TS var ikke god nok til det.

Så sitter hun der i dag? Alenemor/Skilt nå tar hun kontakt med TS.

Hva kan hun tilby TS: Familie, barn?? Det toget er gått.

Hvilke motiver har hun nå? Støtte økonomisk, vaktmester tjenester, være en krykke for henne etter å ha blitt dumpet av førstevalget. Være med å oppdra og sponse førstevalgets barn. 

Hva kan hun tilby han egentlig??

Restefesten?

TS burde ihvertfall spørre hvorfor hun tar kontakt, og borre godt i det.

Kanskje sjekke litt rundt henne i dag. I verste fall er hun ute og kjører økonomisk, uføretrygdet med et berg av regninger som ser etter en redningsplanke. Og hva er bedre en å utnytte en som hun veit hadde følelser for henne.

Tror ikke TS skal være naiv her, det er ikke for hans skyld hun tar kontakt. Det er for hennes egen del.

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Bitter??

Seriøst. Han var en ung mann som kanskje ville gifte seg, stifte familie men hun syntes ikke han var bra nok. Ble sammen med en annen, fikk barn og lagde en familie med en annen.

Etter 30 år er hun åpenbart ikke så hot på partnermarkedet?

Mulighet for egen familie ga hun bort til en annen, TS var ikke god nok til det.

Så sitter hun der i dag? Alenemor/Skilt nå tar hun kontakt med TS.

Hva kan hun tilby TS: Familie, barn?? Det toget er gått.

Hvilke motiver har hun nå? Støtte økonomisk, vaktmester tjenester, være en krykke for henne etter å ha blitt dumpet av førstevalget. Være med å oppdra og sponse førstevalgets barn. 

Hva kan hun tilby han egentlig??

Restefesten?

TS burde ihvertfall spørre hvorfor hun tar kontakt, og borre godt i det.

Kanskje sjekke litt rundt henne i dag. I verste fall er hun ute og kjører økonomisk, uføretrygdet med et berg av regninger som ser etter en redningsplanke. Og hva er bedre en å utnytte en som hun veit hadde følelser for henne.

Tror ikke TS skal være naiv her, det er ikke for hans skyld hun tar kontakt. Det er for hennes egen del.

Gud det må være slitsomt å være så paranoid som det du er. 

• Liker 2
Skrevet

Får du gode tanker når du minnes henne da?

Anonymkode: bb173...be2

Skrevet

Nei, la det være..

Anonymkode: 8eb22...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...