AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg har en ung kastrert hannkatt som alltid har elsket våtfor mer en noe annet, nå vil han kun spise tørrfôr. Han bruker hills sitt tørrfôr for katter med sensitiv mage, han har mange allergier og veterinæren sa han burde fortsette med den, han er også svært kresen. Hvordan få han til å spise mer våtfor? Favoritten har vært rc sensory taste og bozita reinsdyr. Anonymkode: fff09...95a
Topsi Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 Hva er vitsen med å få han til å spise mer våtfor hvis han drikker nok?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Han trenger ikke våtfor om han er flink til å drikke vann. Anonymkode: d27eb...25e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Prøv med noe kokt sei for å se om det kan friste han. Det er kjempebra att han spiser tørrfor, mye viktigere att han spiser det enn våtfor. Anonymkode: b8779...676
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #6 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han trenger ikke våtfor om han er flink til å drikke vann. Anonymkode: d27eb...25e Det er akkurat det han ikke er flink til, prøver med kokt fisk og diverse. Men han er svært kresen Anonymkode: fff09...95a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Skrevet 24. januar 2023 Endret det seg etter kastrering? Jeg har samme problem med mine to etter kastrering; før spiste de hva som helst, men nå har de blitt mye mer kresne. Til min store sorg så nekter de både Macs og Animonda Carny (rimelig, kornfritt våtfôr med mye kjøtt, uten tilsatt sukker). De elsker derimot Vitakraft Poesie fra Europris.. Og jeg tenker at våtfôr er veldig bra for nyrene deres uansett, spesielt etter kastrering.. Har tenkt å la dem spise Poesie en stund, og så prøve å gi 50/50 med det og kornfritt våtfôr av bedre kvalitet. Men det viktigste er vel at de ikke kun spiser tørrfôr. Anonymkode: a6d81...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå