Gå til innhold

Til dere menn: forklar hvordan det kjennes ut å være veldig kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste jeg nylig har blitt sammen med og jeg ønsker å gi det litt tid før vi har sex, egentlig bare fordi jeg er litt «gammeldags» av meg og vil at det skal føles helt riktig. Han forteller meg at han holder på å sprenges, er det sånn det kjennes ut? Ps, han sier vi skal ta tiden jeg trenger, men jeg ser at han plages..

Anonymkode: d6802...936

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kåtheten til menn og kvinner føles nok helt likt, sånn fysisk. Men det han snakker om er nok en helst en kombinasjon av forelskelse, lyst og det at det blir lagt lokk på det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har en kjæreste jeg nylig har blitt sammen med og jeg ønsker å gi det litt tid før vi har sex, egentlig bare fordi jeg er litt «gammeldags» av meg og vil at det skal føles helt riktig. Han forteller meg at han holder på å sprenges, er det sånn det kjennes ut? Ps, han sier vi skal ta tiden jeg trenger, men jeg ser at han plages..

jeg er en eldre mann og er fortsatt veldig kåt. Jeg må ha utløsning flere ganger i uka. Får jeg ikke så går det på psyken min. Jeg kan bli i dårlig humør  og trist. kan også bli lit sur men blir ikke sint eller slem.

• Liker 1
Skrevet
feliek54 skrev (1 minutt siden):

jeg er en eldre mann og er fortsatt veldig kåt. Jeg må ha utløsning flere ganger i uka. Får jeg ikke så går det på psyken min. Jeg kan bli i dårlig humør  og trist. kan også bli lit sur men blir ikke sint eller slem.

Tror trådstarter setter stor pris på ditt bidrag :)

Skrevet

Han får vel ronke inntil videre? 😳

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror kåtheten i seg selv kjennes helt lik ut, men at vi bruker forskjellig tid på å nå ditt. Jeg har avsoludt vært så kåt at det kjennes ut som at jeg holder på å sprenges. 

For mange kvinner tror jeg tillit, avslapping osv er viktig for å kunne tenne max. Sex-bremser, slik som særlig stresshormoner er, minsker kvinnens tenning ganske fort. Mange kvinner bruker nok derfor lang tid på å nå samme nivået av tenning som en mann, for så mye mer spiller inn på hennes tenning. 

Tror nå jeg da....

Anonymkode: 4e082...6c1

• Liker 1
Skrevet

Høres ærlig talt ut som han bruker sin kåthet som ett slags press til deg å gå fortere frem enn du ønsker. Lytt til deg selv og la han bare vente lenger og så får dere se hva som skjer. Det er en god egenskap du har å vente til du er klar for sex. Om han er vært å vente på er det bare du som vet.... og om han er er mann som er verdt og vente på vil tiden vise.

Det er ikke fysisk vondt for en mann å være kåt. Om ha føler han må få tømt seg, er der bare å ta seg en runk ..... det er ikke ditt problem.

• Nyttig 2
Skrevet

Kvinne her da, men jeg kan også bli så kåt av det omtrent gjør vondt.

Litt sånn godt-vondt altså, og det hjelper med onani. Menn får vel "blue balls"/ballespreng, at det gjør vondt i testiklene om de er erigerte for lenge uten noe utløsning, men har skjønt at det hjelper med et runk for det også. 

Du må jo vente til du føler det er riktig uansett, hvis det føles feil så kan du ikke ligge med en fyr bare for og hjelpe han med ballespreng.

Men pass på og ha god kommunikasjon her.. Konstante avvisninger kan stikke mye dypere enn fysisk ubehag, man kan føle seg mindre begjært eller elsket. Og på andre siden, så vil konstant mas kunne gjøre deg mindre kåt og sånn at du aldri blir klar.

Anonymkode: 9a1d8...f76

• Liker 1
Skrevet

Fysisk er det antakelig forskjell mellom kvinner og menn. En mann kan bli stein hard, det føles godt, men lysten å få det ut er sterk. 

I de fleste tilfeller løses det med en runk, eller noe som distraherer. De fleste gutter har opplevd det 1000-talls ganger, uten at det har funnets noen å tømme seg i. 

Ts, han klarer å vente. 

Gjest Paramount
Skrevet

Det ser ut som han plages sier du, det gjør han ikke. Han holder på å eksplodere, av lykke.

Den mest typiske generelle forskjellen mellom kvinner og menn er at mannens lyst går bare en vei, og det er opp. Kvinner kan godt være veldig kåte en dag, og ikke kåte i det hele tatt neste dag. Også uten at de har hatt sex eller onanert. Det skjer høyst sjelden for en mann. Mannen fortsetter der han slapp dagen før, helt til han får utløsning, frivillig eller ufrivillig. Det finnes selvsagt kvinner og menn som er nærmere hverandre enn denne generelle beskrivelsen. Derfor understreker jeg at den er generell. Nevnt det 3 ganger nå :)

Dersom du har en ny kjæreste, og du ikke har gitt han noe, tenker jeg han skjelver på hendene når han drikker et glass melk. Det er ikke unaturlig. Men han er glad, ufattelig glad. Så lenge du ikke gir han grunn til å tvile. Han har deg i "banken", og koser seg med hvordan din verdi stiger mens han venter. Du har en god taktikk. Han tar ikke skade av å vente. Ikke bry deg om mas. Det er alltid mas, det hører til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han forteller meg at han holder på å sprenges, er det sånn det kjennes ut?

Kan med hånden på hjertet si jeg aldri har hatt opplevelsen av «å sprenges» pga kåthet. Så jævla vanskelig er det ikke å avstå. Dette er klassisk manipulering for å få deg på gli.

Anonymkode: 8fdd9...46b

Skrevet

Føles som om en er kapabel til å rundjule en svartbjørn med bare never..

Anonymkode: 1d852...fa3

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette avhenger nok veldig med hvor høy sexlyst man har. Men jeg kan kjenne en stor frustrasjon som gjør meg veldig ukonsentrert, og er man så kåt, og er sammen med en dame man liker og det ikke blir sex, så blir det vanskelig å tenke på stort annet, og så klart ekstra frustrerende når man merker at dette ikke er gjensidig, da hadde jeg bare gått på badet for å ta en runk for å få tilbake litt hjerneceller 😅

Anonymkode: 97f06...e4f

Skrevet

Jeg regner med at det føles helt likt for menn og kvinner siden jeg ikke har grunn til å tro noe annet. Det kan være et intenst savn men det er ikke vondt. Man får for eksempel ikke vondt i ballene som noen påstår.

Han spiller teater for deg, men han lurer ikke meg. "You can't bullshit a bullshitter" hold jeg på å si, men jeg har aldri brukt sånne triks.

Anonymkode: 8d8d0...dff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg regner med at det føles helt likt for menn og kvinner siden jeg ikke har grunn til å tro noe annet. Det kan være et intenst savn men det er ikke vondt. Man får for eksempel ikke vondt i ballene som noen påstår.

Han spiller teater for deg, men han lurer ikke meg. "You can't bullshit a bullshitter" hold jeg på å si, men jeg har aldri brukt sånne triks.

Anonymkode: 8d8d0...dff

Blue balls er definitivt en greie.. samt ekstremt smertefullt.

Anonymkode: 1d852...fa3

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro han har forsøkt å gi deg et kompliment. Menn gir jo ofte de komplimentene de selv ville likt å få. Jeg tror ikke man skal lese alt inn til å handle om sex-press. Han ville nok bare fortelle at han liker deg og tennes av deg. 

Jeg tror kvinner og menn har lik følelse av det å være kåt, men som noen påpeker her kan det hende mannen lettere forblir kåt over tid mens vi kvinner fort mister kåtheten feks om vi ikke treffes, blir stresset osv og  så må det bygges opp på ny. Har ikke tenkt på det slik, men det har jeg jo erfart selv mange ganger. Så kanskje får vi lettere litt pause av kåtheten? 

Anonymkode: ce782...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...