Gå til innhold

Noen dating sider som funker bedre en tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes tinder har blitt helt håpløst med årene, i hvert fall som mann. Er det noen andre dating sider som kanskje funker bedre og er litt mer seriøse? Møteplassen? Match? Noen erfaringer ?

Anonymkode: b7583...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke selv så vet ikke, men om det ikke koster masse, hvorfor ikke bare prøve flere? Du kan sikkert møte seriøse på alle plassene, har lest flere tråder med samme spørsmål

Anonymkode: 13511...ca7

Skrevet

Tinder er best. Med mindre man er desp etter forhold og noen «å dele livet med». Da er det andre desperate folk på match.com i samme situasjon som ikke helt får til det sosiale med dating eller er attraktiv nok til å treffe noen.

Anonymkode: f68d8...55f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tinder er best. Med mindre man er desp etter forhold og noen «å dele livet med». Da er det andre desperate folk på match.com i samme situasjon som ikke helt får til det sosiale med dating eller er attraktiv nok til å treffe noen.

Anonymkode: f68d8...55f

Er man desp dersom man ønsker å finne noen å dele livet med? 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Bruker Sukker. Syns mennene der stort sett er seriøse og hyggelige, men syns rett og slett ikke det er så mange å velge mellom på min alder og i mitt fylke. Stort pluss for at det er mulig å ha gratis profil.

Anonymkode: 34567...2fe

Skrevet

Syns det er likt overalt.. 

• Nyttig 1
Skrevet

ok, får eventuelt tester møteplassen da. Syntes tinder var litt letere noen år tilbake. Nå er det umulig å få til noe som helst respons der inne, til tross for en del match. Vet ikke om det er alderen jeg er i eller om folk har blitt lei. Er 38år.

Skrevet

Trodde Sukker var mer for ONS. Eller? 

Noen apper som er bedre for de med sport og aktiv livstil som hovedinteresse??

Anonymkode: 19c35...e3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det er en side som heter turvenn?

Skrevet
23 minutter siden, svartkatt said:

Tror det er en side som heter turvenn?

Jeg lette etter en turvenn og fant stort sett personer som ønsket kjæreste :)

Ble også kontaktet av et par som som ville ha meg med på hyttetur og de var ute etter "Annet". Jeg har stort sett stoppet å bruke den, men er nok bra for de som vil finne seg en partner som har samme interresse som dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der er noen menn som bare ønsker søndagskjæreste, men det står i profilen så er lett å styre unna disse. 

Anonymkode: 34567...2fe

• Hjerte 1
Skrevet

Så d er fortsatt mye aktivitet på sider som sukker og møteplassen, til tross for at tinder har vært en del år nå?

Skrevet

Jeg tester ut Sukker nå. Synes vel kanskje ikke at kvaliteten på selve tjenesten er så god. Men liker innstillingene og valgmulighetene. 

Anonymkode: daa59...19a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tester ut Sukker nå. Synes vel kanskje ikke at kvaliteten på selve tjenesten er så god. Men liker innstillingene og valgmulighetene. 

Koster det noe? Og hva er snittalder? 

Anonymkode: 9e6c4...365

Skrevet

Det er de samme folka som er på alle tjenestene, så det er gjerne lurest å være der det er flest av dem, og det er Tinder. Det kan være verdt å prøve noen av de andre i tillegg om de har funksjoner som Tinder mangler, som f.eks. mer utfyllende profiler (FB Dating) eller begrensninger på melding (Bumble).

Anonymkode: 0b172...fee

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er de samme folka som er på alle tjenestene, så det er gjerne lurest å være der det er flest av dem, og det er Tinder. Det kan være verdt å prøve noen av de andre i tillegg om de har funksjoner som Tinder mangler, som f.eks. mer utfyllende profiler (FB Dating) eller begrensninger på melding (Bumble).

Anonymkode: 0b172...fee

Mye enig.  Utenom Tinder, tror jeg det er lokale forskjeller, og aldersgrupper som trekkes mot forskjellige ting. Jeg har hatt bruker på flere, og her i midt-norge, synes jeg Match lover best. Så får det nå være så desperat som det bare vil. 

Anonymkode: 90960...ebe

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Koster det noe? Og hva er snittalder? 

Anonymkode: 9e6c4...365

Jeg har jo satt et bestemt aldersspenn, 35-45 så får vel bare opp folk i den kategorien, tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt hell med å være litt frekk og freidig på Twitter. 
Pussig, for hensikten var aldri å sjekke, men det bare liksom drysset i min retning.

De tradisjonelle sitene og appene er jo bare et sørgelig fesjå.

Skrevet

hvis du er kinky - lag profil på fetlife :) 

Skrevet

Jeg synes ikke at de mer seriøse sidene har vært noe bedre. 

På møteplassen var det mye rart. Vet ikke om jeg var uheldig, men veldig mye rare henvendelser der. 

Sukker var ok før, men ble dårlig etterhvert. Lite aktivitet opplevde jeg. 

Likte ikke Match, men var der bare en kort periode. 

Facebook dating er det mye utenlandske profiler, men også endel hyggelige menn der så det er både og. Ja, og så er det gratis. 

Anonymkode: b0f42...d29

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...