AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg er mer eller mindre konstant hard i magen til tross for at jeg drikker flere liter vann til dagen, spiser grønnsaker/frukt og tar visiblin. I tillegg jogger eller går jeg tur omtrent daglig. Må presse skikkelig og ender opp med å gå på wc x flere per dag for å få ut noe… Tok det opp med legen for noen måneder siden på e-konsultasjon, men han skrev bare tilbake de vanlige rådene, som jeg uansett følger. Noen gode råd? Jeg er redd det er tarmkreft, men jeg tror alt er kreft til det motsatte er bevist, så trenger bare noen som kan berolige meg og/eller gi tips mot hard mage.. Anonymkode: 0cb13...9d1
Rødstrupa Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er mer eller mindre konstant hard i magen til tross for at jeg drikker flere liter vann til dagen, spiser grønnsaker/frukt og tar visiblin. I tillegg jogger eller går jeg tur omtrent daglig. Må presse skikkelig og ender opp med å gå på wc x flere per dag for å få ut noe… Tok det opp med legen for noen måneder siden på e-konsultasjon, men han skrev bare tilbake de vanlige rådene, som jeg uansett følger. Noen gode råd? Jeg er redd det er tarmkreft, men jeg tror alt er kreft til det motsatte er bevist, så trenger bare noen som kan berolige meg og/eller gi tips mot hard mage.. Anonymkode: 0cb13...9d1 Ta en tur til fastlegen!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Mest sannsynlig kan du slappe helt av. Har du endret kosthold i det siste? Vært mer stresset enn ellers? Blod i avføring? Det finnes mange årsaker til forstoppelse. Skriv ned alle symptomer du opplever som du opplever ellers i kroppen. Da er det lettere å gi legen mer informasjon om hva som kan være årsak. Anonymkode: 11361...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå