AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Vet mange sliter i forhold og holder ut, og mange som gleder seg over å bli gravid.. men nå har jeg nådd et punkt, er gravid og har 2 barn med mannen. Vi har vært i terapi, vi har kranglet, vi har vært veldig lojale mot hverandre og barn. Men etter 5 år og en til på vei føler jeg at jeg ikke mestrer dette lengre.. Vi er ikke lykkelige, vi har sex bare fordi vi "må" eller å tilfredsstille ham.. vi kommuniserer ikke, han hjelper ikke til når jeg har fri og mener slik er det bare.. "barna vil ha mamma først". Har vurdert å gå fra ham før og da vil han jeg skal ha barna, fordi han vet han orker ikke.... Men han ville så gjerne ha en til, vi var litt lykkeligere igjen og jeg litt dum! Nå angrer jeg, 9 uker på vei. Og vet han vil bli hjerteknust om jeg tar abort men jeg har vært på dritt humør de siste ukene med kvalme og humørsvingninger, og går 90% i arbeid mens han sover seg gjennom helgedagene jeg har fri... Sa rett ut igår at jeg var såret, skuffet og revuderer ALT! Han bare prøvde spøke fra seg og "what is your problem. Be happy" Jeg fortjener bedre. Orker ikke bli den kvinnen som er alltid hjemme med barn.hsr null fritid til meg selv,men jeg tillater han alltid tid til seg selv om han har behov. Er jo veldig glad i mine barn og nyter å være med de når jeg har fri. Ikke større behov enn det... Men jeg er sliten nå.. gravid og to små unger... Anonymkode: 838df...c04 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vet mange sliter i forhold og holder ut, og mange som gleder seg over å bli gravid.. men nå har jeg nådd et punkt, er gravid og har 2 barn med mannen. Vi har vært i terapi, vi har kranglet, vi har vært veldig lojale mot hverandre og barn. Men etter 5 år og en til på vei føler jeg at jeg ikke mestrer dette lengre.. Vi er ikke lykkelige, vi har sex bare fordi vi "må" eller å tilfredsstille ham.. vi kommuniserer ikke, han hjelper ikke til når jeg har fri og mener slik er det bare.. "barna vil ha mamma først". Har vurdert å gå fra ham før og da vil han jeg skal ha barna, fordi han vet han orker ikke.... Men han ville så gjerne ha en til, vi var litt lykkeligere igjen og jeg litt dum! Nå angrer jeg, 9 uker på vei. Og vet han vil bli hjerteknust om jeg tar abort men jeg har vært på dritt humør de siste ukene med kvalme og humørsvingninger, og går 90% i arbeid mens han sover seg gjennom helgedagene jeg har fri... Sa rett ut igår at jeg var såret, skuffet og revuderer ALT! Han bare prøvde spøke fra seg og "what is your problem. Be happy" Jeg fortjener bedre. Orker ikke bli den kvinnen som er alltid hjemme med barn.hsr null fritid til meg selv,men jeg tillater han alltid tid til seg selv om han har behov. Er jo veldig glad i mine barn og nyter å være med de når jeg har fri. Ikke større behov enn det... Men jeg er sliten nå.. gravid og to små unger... Anonymkode: 838df...c04 Da sier du til han: hvis du ikke skjerper deg, tar jeg abort for jeg har ingen planer om å få barn med deg hvis du fortsetter slikt. Enkelt og greit. Anonymkode: 06365...e4f 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Da sier du til han: hvis du ikke skjerper deg, tar jeg abort for jeg har ingen planer om å få barn med deg hvis du fortsetter slikt. Enkelt og greit. Anonymkode: 06365...e4f Seriøst? Så fortsetter han som før etter en liten stund.. Anonymkode: 838df...c04 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst? Så fortsetter han som før etter en liten stund.. Anonymkode: 838df...c04 Det går an å skille seg og ta med seg barna også om det ikke blir bedre etter at babyen kommer. Anonymkode: 06365...e4f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det går an å skille seg og ta med seg barna også om det ikke blir bedre etter at babyen kommer. Anonymkode: 06365...e4f Alene med 3 barn? Anonymkode: 838df...c04 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alene med 3 barn? Anonymkode: 838df...c04 Hvorfor ikke? Hvis valget er å være med en mann du tenker du fortjener mye bedre og behandler deg dårlig? Det hjelper ikke snakke med han tydeligvis, så jeg tror du må sette opp hardt mot hardt. Hvorfor tenker du dere får flere barn når dere ikke er lykkelige og du har tenkt på å gå fra han? Anonymkode: 06365...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Hvorfor sette enda et barn til verden når dere allerede ikke funker? Herregud…. Jeg hadde tatt abort. Anonymkode: dc8f5...579 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Hvis valget er å være med en mann du tenker du fortjener mye bedre og behandler deg dårlig? Det hjelper ikke snakke med han tydeligvis, så jeg tror du må sette opp hardt mot hardt. Hvorfor tenker du dere får flere barn når dere ikke er lykkelige og du har tenkt på å gå fra han? Anonymkode: 06365...e4f Eneste var på det tidspunktet tenkte jeg at vi kunne gå det til å funke,og vi har 2 barn vi er svært glade i.... Og min alder, men nå tror jeg det er best uten. Anonymkode: 838df...c04 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor sette enda et barn til verden når dere allerede ikke funker? Herregud…. Jeg hadde tatt abort. Anonymkode: dc8f5...579 Det jeg planlegger jo? 🙄 Anonymkode: 838df...c04
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg planlegger jo? 🙄 Anonymkode: 838df...c04 Jeg forstod innlegget som at du hadde tenkt på abort men egentlig hadde bestemt deg for å beholde… Anonymkode: dc8f5...579 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg forstod innlegget som at du hadde tenkt på abort men egentlig hadde bestemt deg for å beholde… Anonymkode: dc8f5...579 Nei jeg ønsker helst å ikke ha en til... Som skrevet jeg orker ikke.. Anonymkode: 838df...c04 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg ønsker helst å ikke ha en til... Som skrevet jeg orker ikke.. Anonymkode: 838df...c04 Det er ditt valg. Høres ut som du har mer enn nok med de du har og et ranglende forhold… Anonymkode: dc8f5...579 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 Du har lov å tenke på deg selv og barna du allerede har. Anonymkode: 0959d...48e 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #14 Skrevet 23. januar 2023 Ta aborten. Det er det beste slik ting er nå. Anonymkode: ada1b...8e8 1
Matas Skrevet 23. januar 2023 #15 Skrevet 23. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg