AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Har i dag en Saeco Minuto kaffemaskin. Den kverner hele bønner og lager kaffe ut fra det. Den er i ferd med å trekke sine siste sukk. Hva bør jeg kjøpe? Jeg drikker kun kaffe om morgenen, svart. Lever egentlig bra på pulverkaffe. Har fancy kaffemaskin på jobb, så får dekket alle ekstra behov jeg måtte ha. Barna er store tenåringer og drikker mye iskaffe de lager shot av kaffebønner i kaffemaskinen, isbiter og kald melk. De er fornøyd med maskina vi har, når den virker og bruker kaffepulver når maskinen ikke virker. Jeg tenker jeg trenger kanskje noe tilsvarende det jeg har, med hele bønner og ikke kapsler? Trenger overhode ikke det dyreste og mest avanserte. Bør være enkel i drift/vedlikehold, da jeg ikke finnes teknisk. Takker for innspill! Anonymkode: f3b6a...063
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Kjøp alt annet enn Tassimo kapselmaskin. Jævla svære kapsler som er tungvint å levere til gjenvinning. Anonymkode: 4dc67...817
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Veldig fornøyd med Nespresso, utrolig god kaffe-men veldig dyr. Anonymkode: ee457...fe8 2
Ulrikke Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Har en DeLonghi Dolce Gusto. Liten enkel sak. Funker smertefritt og har gjort det lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå