AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg har hatt sår hals nesten hver måned etter at jeg hadde corona i mars i 2022 og det lengste jeg har gått uten å bli syk nå er 2 måneder. Det går aldri lenger enn det før jeg får vondt i halsen igjen. Hvorfor skjer dette? Begynner å bli frustrerende fordi jeg går på skolen nå og vurderer seriøst å slutte. Å holde meg hjemme i noen måneder for å se om jeg får vondt i halsen da eller ikke. Har jeg fått dårlig immunforsvar etter korona eller hva? fra 2016 til 2022 var jeg sjelden syk. Nesten aldri, så noe har skjedd. Jeg tar også vitamin D, det ser ikke ut til å hjelpe. Har ikke tatt koronavaksine, har ingen sykdommer bortsett fra astma. Jeg har vært hos legen og er en frisk person når jeg ikke har vondt i halsen. Jeg føler også jeg sover nok, spiser sunt tror jeg. Usikker. Har du noen råd for å ikke få vondt i halsen på minst 6 måneder? Jeg blir så lei av dette. Noen råd takk? Er en 23 år gammel mann Anonymkode: 434e9...76e
petterm Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt sår hals nesten hver måned etter at jeg hadde corona i mars i 2022 og det lengste jeg har gått uten å bli syk nå er 2 måneder. Det går aldri lenger enn det før jeg får vondt i halsen igjen. Hvorfor skjer dette? Begynner å bli frustrerende fordi jeg går på skolen nå og vurderer seriøst å slutte. Å holde meg hjemme i noen måneder for å se om jeg får vondt i halsen da eller ikke. Har jeg fått dårlig immunforsvar etter korona eller hva? fra 2016 til 2022 var jeg sjelden syk. Nesten aldri, så noe har skjedd. Jeg tar også vitamin D, det ser ikke ut til å hjelpe. Har ikke tatt koronavaksine, har ingen sykdommer bortsett fra astma. Jeg har vært hos legen og er en frisk person når jeg ikke har vondt i halsen. Jeg føler også jeg sover nok, spiser sunt tror jeg. Usikker. Har du noen råd for å ikke få vondt i halsen på minst 6 måneder? Jeg blir så lei av dette. Noen råd takk? Er en 23 år gammel mann Anonymkode: 434e9...76e Har du spurt fastlegen din om hjelp?
_popcorn_ Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg