Gå til innhold

krangle med psykologen på dps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor uvanlig er dette? Vi er så uenige i så mye og hun "kjefter" på meg hele tiden på så mye jeg gjør feil (f. Eks at jeg snakker for lite, bytter tema eller for mye om et tema).

Anonymkode: 85318...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor uvanlig er dette? Vi er så uenige i så mye og hun "kjefter" på meg hele tiden på så mye jeg gjør feil (f. Eks at jeg snakker for lite, bytter tema eller for mye om et tema).

Jeg hadde byttet psykolog.

Anonymkode: e3723...78b

• Nyttig 1
Skrevet

Noen klikker man bare ikke med. Det er ikke en one size fits all med psykologer og pasienter. Jeg hadde en psykolog som ble helt feil for meg, og jeg tror nok hun var lettet da jeg ville bytte. Det var bare kjekling og uenigheter. Vi var ikke å samme bølgelengde når det kom til kommunikasjon. 

Anonymkode: 22725...52b

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Noen klikker man bare ikke med. Det er ikke en one size fits all med psykologer og pasienter. Jeg hadde en psykolog som ble helt feil for meg, og jeg tror nok hun var lettet da jeg ville bytte. Det var bare kjekling og uenigheter. Vi var ikke å samme bølgelengde når det kom til kommunikasjon. 

Anonymkode: 22725...52b

Hun kastet deg ikke bare ut da? Med begrunnelsen "nyttigjør seg ikke behandling"? 

Skrevet

Min forrige psykolog kranglet og kverulerte på alt jeg sa. Helt forferdelig. Hadde ikke orket det igjen. 

Anonymkode: 75998...067

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun kastet deg ikke bare ut da? Med begrunnelsen "nyttigjør seg ikke behandling"? 

Haha, det gjorde min!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, det gjorde min!

Ja jeg ble svartelistet på dps i 10år pga noe en psykolog skrev. De har en utrolig makt, og mange er ikke redd for å vise den heller. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...