Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Fikk til min store overasskelse fikk jeg positiv test i helgen. Klarer ikke finne noen tråd for graviditet januar så håpte å kunne samle noen her slik at vi har en plass å dele opp- nedturer, tanker, symptomer osv 🥰

243ED3FB-66A8-4AF4-8BB1-4D2EA3676CBE.jpeg

Anonymkode: c689a...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forresten ingen symptomer, noe som gjør at jeg ikke heelt klarer å ta dette innover meg 😅 Jeg bare fikk en følelse, og tok derfor testen som fort ble positiv ❤️ EL har vert 8/9 januar, så tenker å få meg time hos FL i begynnelsen av januar når jeg er bikket uke 6. Hun har UL apparat og finner forhåpentligvis da hjerteslag💕

Skrevet

Gratulerer 🎉

Anonymkode: b5f7e...aa1

Skrevet

På babyverden forum pleier det å være fantastiske grupper for graviditet. Fant mine termingrupper der! 

• Liker 1
Skrevet

Enig med en annen her; på babyverden.no har de mange grupper basert på termindato f.eks. Er veldig positive, hyggelige damer der inne, mer støttende og empatiske enn mange her på kg.

Anonymkode: ad598...d28

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig med en annen her; på babyverden.no har de mange grupper basert på termindato f.eks. Er veldig positive, hyggelige damer der inne, mer støttende og empatiske enn mange her på kg.

Anonymkode: ad598...d28

Takk for tips!😍

Skrevet

Termingruppene ligger helt nederst på forumoversikten. Du må gå inn på 2023.

Anonymkode: bbcb4...492

Skrevet

Tråd for tester finner du på prøveforumet. 

Anonymkode: bbcb4...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...