Gå til innhold

Hvorfor er folk så prippene her inne? Tåler ikke å høre om folk sine dassvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk er så prippene her inne og vil ikke høre om folk sine dassvaner? Er bæsj og promp virkelig så farlig å høre om?

Anonymkode: 620a9...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må si jeg har undret meg litt over "dagens ungdom" her inne noen ganger i enkelte sånne tråder. Unge damer som hardnakket hevder at de ikke fiser i det hele tatt, kanskje bare en gang om dagen og da kun når de allerede sitter på toalettet, selvfølgelig. De mener altså at deres fordøyelse og gassdannelse i tarmene er heeeeeeeelt annerledes skapt enn absolutt alle andre her på jorda. Vi mennesker produserer masse gass hver dag, og ut skal det! Det er ikke snakk om at noen slipper kun en enkelt promp på ett døgn!

Hvor mye promper vi? – Normalt slipper vi ut rundt 200 milliliter tarmgass i løpet av et døgn, og hos de fleste er dette fordelt på mellom rundt ti og tjue utslipp. Når vi spiser, blir maten vi svelger ned sugd opp og blir til mat til bakterier i tykktarmen

Endret av Million
  • Liker 2
Gjest Agent smith
Skrevet

Det er ikke farlig, men ikke så veldig interessant heller

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg er ikke prippen, men jeg driter i andres do-vaner. Det er totalt irrelevant for meg hva andre gjør.

Gjest CatPerson123
Skrevet

Ikke farlig, men veldig unødvendig. Alt trenger ikke å snakkes om. Alt skal ikke deles...

Skrevet

Jeg gidder ikke høre om andres dovaner, men fatter ikke hvorfor folk har et behov for klikke seg inn på tråder bare for å si at de ikke vil høre om ting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk er så prippene her inne og vil ikke høre om folk sine dassvaner? Er bæsj og promp virkelig så farlig å høre om?

Hvorfor er folk så barnslige her, tenker jeg heller vi spør om. Dette er et forum for voksne, ikke for barnehageunger.

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Macro skrev (8 minutter siden):

Jeg gidder ikke høre om andres dovaner, men fatter ikke hvorfor folk har et behov for klikke seg inn på tråder bare for å si at de ikke vil høre om ting.

For å fortelle ts at man ikke er prippen fordi man er uinteressert i andres do-vaner 🤷‍♀️

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (5 minutter siden):

For å fortelle ts at man ikke er prippen fordi man er uinteressert i andres do-vaner 🤷‍♀️

What? Mente du meg nå?

Du må da være enig i at det er teit når folk klikker seg inn kun for å klage på trådens tema? På KG er jo takhøyden stor så alt kan diskuteres, og det er lett å unngå det man ikke vil høre om.

Jeg er sykepleier så jeg har ikke noe problem med tiss, bæsj or promp. Synes bare ikke det er så innmari spennende å diskutere. Da klikker jeg meg ikke inn for å fortelle at tråden er kjedelig liksom.

Skrevet

Jeg vet ikke om du sikter til noen spesiell tråd - men å høre om folk sine dovaner finner jeg fullstendig uinteressant og unødvendig. Hvis noen derimot har et reelt spørsmål vedrørende dette, har jeg ingen ingen problemer med.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det handler om et medisinsk eller kroppslig problem så er det greit nok, men utover det så er det ikke så forferdelig interessant å høre om hva andre driver med på do. Jeg antar at andre holder på med det samme som meg når de er på do og det er begrenset hvor vanvittig spennende det er :P

Jeg klikker ikke meg inn på sånne tråder da, hvis det ikke er et eller annet jeg også har opplevd og kan dele erfaring om. 

Anonymkode: 76272...b35

• Liker 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (16 timer siden):

Hvorfor er folk så barnslige her, tenker jeg heller vi spør om. Dette er et forum for voksne, ikke for barnehageunger.

Ja så utrolig barnslig å snakke om noe som alle gjør hver eneste dag og som er helt naturlig 🙄 Visste du at grunnen til at vi kan puste inn frisk og ren luft er pga. bæsj? Bæsj i naturen gjør at alt fortsetter å vokse,spire og gro.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja så utrolig barnslig å snakke om noe som alle gjør hver eneste dag og som er helt naturlig 🙄 Visste du at grunnen til at vi kan puste inn frisk og ren luft er pga. bæsj? Bæsj i naturen gjør at alt fortsetter å vokse,spire og gro.

Nei, for all del, hvis folk har helseproblemer knyttet til tarmene eller urinveiene så er det selvfølgelig innafor å spørre. Men tråder som fisker etter informasjon om hvor ofte eller hvor mye de bæsjer, om de promper mye eller lite og når siste gang var, osv, hva er poenget? Hvorfor er det interessant å vite hvor ofte folk bæsjer og promper? Kan jo ikke annet enn å synes det er veldig barnslig å være opptatt av dette. Hvis en person bruker tid på å spørre fremmede folk på et nettforum om når anonyme brukere sist bæsjet eller prompa så har ikke personen mye å finne på. Jeg gjetter fritidsproblemer eller umodenhet/barnehagefakter. Kan umulig være veldig oppegående mennesker. Det er jo egentlig bare trist…

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
Macro skrev (19 timer siden):

Enig. Jeg forstår heller ikke hvorfor noen medkvinner jeg kjenner føler at det er viktig å utbrodere at de har hatt diare og bæsjer i vei og legger ut detaljer i det vide og brede. Ei har den uvanen at alt også skal seksualiseres og vris til humor. 

Det er jo fullstendig uinteressant på lik linje med skal vi danse for min del.

Anonymkode: 0f375...79a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Jeg forstår heller ikke hvorfor noen medkvinner jeg kjenner føler at det er viktig å utbrodere at de har hatt diare og bæsjer i vei og legger ut detaljer i det vide og brede. Ei har den uvanen at alt også skal seksualiseres og vris til humor. 

Det er jo fullstendig uinteressant på lik linje med skal vi danse for min del.

Anonymkode: 0f375...79a

Fordi det er morsomt. Man kan jo få høre en gøyal dritehistorie blant annet. Også skjønner man at vi alle bare er mennesker. Alle gjør det, så hvorfor prøve å skjule det. De driter på stortinget og på slottet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...