Gå til innhold

Hva slags bukser bruker du i disse dager det er kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bukser bruker du i disse dager det er kaldt?

Har du en link å vise til så hadde det vært fint. Trenger inspirasjon til å kjøpe nye bukser denne uka😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker vanlige bukser men enten med ull under eller utebukse over. 

Anonymkode: b4544...ebf

• Liker 1
Skrevet

Det går helt fint med stillongs under jeansen. Vert brukt i mange mannsaldre

Anonymkode: 49394...c15

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig skinny jeans, eventuelt bootcut jeans.

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Skinny jeans - jobber innendørs på kontor.

Skrevet

Bruker litt løse bukser med ullstrømpebukse under.

Anonymkode: 6daa8...257

Skrevet

Bruker vanlige bukser som jeg gjør ellers i året. Fryser ikke så lett og er generelt varm av meg. Varme hender osv 😊

• Liker 1
Skrevet

Skinkejeans forever 😁😁

Anonymkode: 51530...ac1

• Liker 3
Skrevet

Bruker samme type bukser som ellers i året, for det meste jeans. Men har ull under på de kaldeste dagene. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det er bedre/varmere med typ hverdagskjoler i enten merinoull eller babycord når det er kaldt. Bruker ei tynn ulltrøye under+merinoullstrømpebukse og en mamelukk (en slags sykkelshorts) i tynn merinoull utenpå strømpebuksa for å holde rumpa ekstra varm :) Kan kombinere med en vest eller ei strikkajakke over

Bruker helst bukser i cord på kalde dager, synes de er varmere enn jeans, gjerne med merinoullstrømpebukse under. Og alltid ullsokker på beina.

Fant et par fine og gode bukser i ull fra Tiger of Sweeden på salg i helga, men selvfølgelig hadde de bare ei bukse igjen i altfor stor størrelse. Skal se om jeg finner den på nett, for den så veldig god ut+den var fin 

Endret av skruf
  • Liker 1
Skrevet

Bruker ull underst uansett type bukse. Blir kaldt ellers når jeg må ut med hunden.

Skrevet

Vindtett turbukse som vanlig men med varm strømpebukse eller longs under vinteren igjennom. 

Når jeg er hjemme får buksa utenpå av. 

Skrevet

Til hverdagsbruk, samme bukser året rundt. Helt vanlige jeans. 

Skal jeg gjøre ute-aktivieter (leke med unger, etc) bruker jeg vanlig turbukse med stilongs under, eller skibukse om det er skikkelig kaldt. 

Anonymkode: 246ec...256

• Liker 1
Skrevet

Badebukser. 

Neida, men... jeg går i alle mulige. Har to par jeans. Noen joggebukser. Tights.

• Liker 1
Skrevet

Går med samme bukser jeg går med resten av året. 
Det vil si at jeg går i jeans eller tights i hverdagen, turbukser (med eller uten ullundertøy under avhengig av temperaturen) om jeg skal være mye utendørs

• Liker 1
Skrevet

Bruker vanligvis slacks med stilongs under om det er ekstra kaldt. 

Skrevet

Jeg bruker ullbukser i halvgrovt vevd materiale. For det meste høylivede med legg og press og god vidde og med mamelukker og knestrømper under, men longs om det er virkelig kaldt.

Anonymkode: 7520d...add

Skrevet

Til jobb, dressbukser i ull, eller som skruf, kjole og ullstrømpebukser. For varmt med ullunderbukse på kontoret og for plundrete å kle helt av seg for å få det av. Til fritid bruker jeg ullundertøy

Anonymkode: 94f8f...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...