AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Del Skrevet 23. januar 2023 Hei, jeg lurer på hva folks erfaringer med Koppang kommoder fra Ikea er. Spesielt de som har hatt kommoden en stund. Er den grei kvalitet? Holder skuffebunnene? Har den noen spesielle svakheter? Anonymkode: 2134d...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 (endret) Bare nevner det; IKEA har ubegrenset retur og bytterett. Så ta vare på kvitteringen, om du ender opp med å kjøpe kommoden. Oppdager du da senere at den ikke er bra nok, f.eks. svake skuffebunner som du nevner, så kan du ta med deg kommoden og kvitteringen til varehuset og få pengene tilbake. Selv om det er tre år frem i tid, f.eks. Har du ikke kvittering, får du ikke penger tilbake, men tilgodelapp på varehuset i stedet. Men med kvittering får du altså pengene tilbake. IKEA er utrolig rause på det der, og krangler aldri på noe når man kommer og skal returnere. PS! Jeg har en perm med plastmapper i til kvitteringer. Der tar jeg vare på alt av kvitteringer, og finner dem igjen i flere år etterpå. Det har kommet til nytte flere ganger, faktisk. Lønner seg å ha et system for oppbevaring av kvitteringer en fast plass! Endret 23. januar 2023 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå