Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som jeg hjalp i sommer. Hun hadde kjøpt nye garderobeskap og skulle kaste den gamle. Vi hadde akkurat flyttet i ett borettslag der vi har tilgang på container. Hun spurte om å kaste det der. Og ville være snill og sa ja. Etter hun hadde kastet sa jeg at nå hadde det kommet lås på og at det var kum for de som bor i borettslaget. 

I dag fikk jeg melding om jeg kunne møte henne ved container i dag eller i morgen. Hun hadde noe som skulle kastes. Nå får jeg tilbake pga at jeg prøvde å være snill 

Anonymkode: 27b03...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Etter hun hadde kastet sa jeg at nå hadde det kommet lås på og at det var kum for de som bor i borettslaget. 

Kan du ikke bare si det du skriver her? Og hvis hun sier du skal late som at det er ditt, så si at du ikke vil være den klovnen som gjør ting dyrere/vanskeligere for alle som bor der.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ei venninne som jeg hjalp i sommer. Hun hadde kjøpt nye garderobeskap og skulle kaste den gamle. Vi hadde akkurat flyttet i ett borettslag der vi har tilgang på container. Hun spurte om å kaste det der. Og ville være snill og sa ja. Etter hun hadde kastet sa jeg at nå hadde det kommet lås på og at det var kum for de som bor i borettslaget. 

I dag fikk jeg melding om jeg kunne møte henne ved container i dag eller i morgen. Hun hadde noe som skulle kastes. Nå får jeg tilbake pga at jeg prøvde å være snill 

Anonymkode: 27b03...edb

Det er bare å si nei, skjønner ikke at det skal være så vanskelig?

Anonymkode: e2ba6...9b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei - beklager, men det er dessverre innført begrensninger på containerne, de fylles opp for fort, så det er bare vi som bor i gården som får bruke de. 

Anonymkode: abb1d...b37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du svarer, som du svarte tidligere, at konteineren er kun for oss som bor i borettslaget. 

• Liker 2
Skrevet

Dessuten så er det i mange kommuner gratis å levere sortert avfall på gjenbrukstorget, så hun kan like gjerne bare frakte det direkte dit. 

• Nyttig 1
Skrevet

Her jeg bor kan jeg bestille henting av grovavfall og det koster ingen ting. Likefullt er det folk som kjører grovavfallet sitt til glass/metallkonteinere og dumper det der ulovlig. Helt ubegripelig. Kanskje finnes det ordninger i din kommune bare venninnen evner å orientere seg i samfunnet hun bor i.

Anonymkode: e96a1...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...