Gå til innhold

Synes du denne dama kler hårfargen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske like trekk som henne(hudtone, øyenfarge, mørkere øyenbryn...) og har alltid hatt lyst til å farge håret rødt. Denne dama sier at hun ikke er en naturlig rødtopp men har farget det slik hele voksne livet. Synes du det kler henne? Ser det litt naturlig ut?

image.jpeg.8e781ba3b62fd35ad83b79176a300dde.jpeg

Anonymkode: 56d3e...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ser i hvert fall ekstremt tydelig at det ikke er hennes naturlige farge.

Anonymkode: 8d39d...d97

• Liker 2
Skrevet

Alle jeg vet om som har farget håret sitt rødt har det aldri sett ekte og naturlig ut på. Jeg har naturlig rødt selv med tilhørende lyse og røde bryn. Alle spør om det er min ekte farge fordi de alltid er vant til at de som de kjenner har farget det. 

Hvorfor er du ikke fornøyd med din egen hårfarge? Det er billigere å ikke begynne med å farge hår da du alltid på farge etterveksten. 4 dager etter farging ser man allerede at det er falsk farge.

Anonymkode: dbd0c...8f1

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes hun kledde det, veldig fint 😊

Anonymkode: 0c73b...8b7

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Personlig mener jeg farget rødt er penere enn naturlig rødt. Prøv om du vil, men gå til frisør så det blir skikkelig.

Anonymkode: e2961...055

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva med henne? Ser det mer naturlig ut? 

image.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Emma Whispersred er utrolig vakker. Hun kler hårfargen godt.

Anonymkode: 57096...b7c

• Liker 1
Skrevet

Synes det var veldig fint. Ekte rødhåret eller ikke.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det øverste bildet ser ut til å være både en pen og naturlig utseende farge! Veldig pent farget!

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det var fint . Hvis du har lyst til å farge håret i en rødfarge så syns jeg at du bare skal gjøre det .  Hvis du skal gjøre det hos frisør så kan nok de hjelpe deg med å finne riktig rødtone .
Rødt hår er nydelig :)

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Helt ærlig så synes jeg ikke rødt hår som er farget er noe fint eller passer folk. Når det er snakk om rødt hår så må det være naturlig, den ekte fargen de har. Naturlig rødt hår er nydelig, men farget rødt ser man jo med en gang at det er farget. Det er heller ikke fint med farget rødt hår og mørke bryn. Det er fint med naturlig rødt hår og naturlige bryn. Men dette er min mening. 

Alle har forskjellig smak så det jeg ikke liker, er det noen andre som liker. Folk gjør da hva de vil selv og det de liker selv. Det som er viktigst. At du liker det selv. Vil du farge det rødt så farger du det rødt. Vil du ikke farge det rødt så lar du vær. 

Endret av Warrior
Skrevet

Nydeling! Like fint "ekte" som farget!

Anonymkode: 8ad94...7a4

Skrevet

Jeg synes det var fint og har farget det rødt eller rødlig i mange år selv om det ikke er min naturlige farge. Synes det er fint på meg. 

Kanskje bare prøve det? Folk vil alltid ha en mening og noen vil ikke like det, men hva så :)

Anonymkode: 93b45...e3a

• Liker 2
Skrevet

Bare gjør som du vil. Er bare å farge over hvis du angrer.

Skrevet

Ja det kler henne! Stacey dooley også 

Anonymkode: bfa7b...9c0

• Nyttig 1
Skrevet

Syntes det var knallfint. Om du kler deg kommer ann på hvilke undertoner du har. Bare gjør det hos en frisør så det ikke blir for mahogny.

Anonymkode: 31a48...b8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 16.44):

Hva med henne? Ser det mer naturlig ut? 

image.jpeg

Veldig fint, hun er så flott!

Anonymkode: f31c0...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...