Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 mnd siden jeg fødte, og har fortsatt ikke lyst.

Anonymkode: 585b3...a87

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter maks en måned her. Ikke ventet, da jeg har lest mye om lite lyst etter fødsel. Men tror både å få det tilbake raskt og ikke, er helt normalt. 

Anonymkode: 791d6...427

• Liker 1
Skrevet

aldri...

Anonymkode: f89b3...6ed

• Liker 6
Skrevet

Etter noen uker, men den forsvant igjen når baby ble med krevende 

Skrevet

Tja. Ordentlig lyst fikk jeg først da barnet var 1,5 år og endelig sov ok på natta + var mulig å legge sånn at vi fikk noen timer i fred på kvelden.

Anonymkode: 37e75...783

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og min sexlyst etter fødsel er fraværende. Nå er barnet 8 år og jeg har ennå ikke hatt sex. Ganske sikker på at kjerringa har ordnet seg noe annet da. 

Anonymkode: 6ac39...986

• Liker 1
Skrevet

Etter første ungen; noen uker

Nå etter andre; kjenner litt på det og ungen blir snart ett år.

Anonymkode: e30e1...5b6

Skrevet

Ventet 6 uker. Fristet ikke så veldig de første par gangene, men så ble alt som før. Man må faktisk komme i gang og gjøre noe om lysten skal komme tilbake. Det skjer som regel ikke helt av seg selv.

Anonymkode: 32356...6f9

• Liker 2
Skrevet

Barnet er 6uker og jeg har lysta på plass. Problemet er bare at jeg tror jeg har fått nedfall i bakre skjedevegg. Det gjør at jeg rett å slett ikke tørr enda 🤦🏻‍♀️🖤 vurderer å prøve womanizer imens jeg venter på kontroll hos jordmor.

Anonymkode: bd921...127

• Hjerte 1
Skrevet

Barnet er snart 5 år. Venter fortsatt.

Anonymkode: c602a...d03

• Liker 2
Skrevet

Så og si umiddelbart. Jeg ble veldig kåt å pumpe, for å være ærlig. 

Anonymkode: 76972...127

Skrevet

11 måneder og kun bittesmå snev av lyst enda. Dårlige netter og lite egentid er grunnen tenker jeg.

Anonymkode: 08ca8...f93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er mann og min sexlyst etter fødsel er fraværende. Nå er barnet 8 år og jeg har ennå ikke hatt sex. Ganske sikker på at kjerringa har ordnet seg noe annet da. 

Anonymkode: 6ac39...986

Hvordan påvirket fødsel sexlysten din når du er mann? :klo:
Var det noe du under fødselen da, eller mener du egentlig at det å få barn tok knekken på sexlysten din? 🤷‍♀️

Anonymkode: ce5fa...c0c

Skrevet

Her er eldste 7 år og jeg venter fortsatt.

Venter ikke akkurat i spenning, da det er godt mulig at den ballen er lagt død (har fortsatt sex, men har ikke lyst)

• Liker 2
Skrevet

4-5 uker. Vi prøvde faktisk litt for tidlig med kondom, men det var ingen bra opplevelse (jeg anspente meg sånn hver gang han skulle prøve å komme inn, og jeg hadde vondt etter KS). Etterhvert tok jeg fram litt leketøy og testet alene for å bli trygg på hvordan alt var «der nede». Anbefales 😊

Ellers er det som en skriver over; man får ofte litt mer lyst når man gjør det noen ganger. Selvfølgelig skal man ikke tvinge seg selv, det blir ikke bra. Men bare ta det rolig sammen. Kommunikasjon er viktig da…

Anonymkode: 8a2e7...e65

Skrevet

Etter to måneder, men jeg tok keisersnitt og hadde så store smerter i seks uker etterpå at jeg var invalid. Ellers hadde nok sexlysten kommet tidligere. 

Da jeg var gravid mistet jeg derimot fullstendig lysten på sex de siste månedene. 

Anonymkode: 3a556...8ad

Skrevet

Lysten kjente jeg på etter 4 ukers tid. Men samtidig føler jeg meg ikke klar enda, tørr liksom ikke helt. Er bare 7 uker siden fødsel, men det er «noe» som ikke er helt grodd etter klipp, så må fikse det først. 

Anonymkode: e5d0b...0df

Skrevet

Kunne hatt sex på føden dagen etter, men hadde selvfølgelig ikke med kondomer i fødebagen 🤪 klarte å vente til 7 dager etter fødsel. Aldri vært så euforisk forelsket i mannen som da vi fikk første barn sammen 🥰

Anonymkode: 8f096...9f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan påvirket fødsel sexlysten din når du er mann? :klo:
Var det noe du under fødselen da, eller mener du egentlig at det å få barn tok knekken på sexlysten din? 🤷‍♀️

Skal ikke svare for vedkommende, men noen menn synes det var en så forferdelig opplevelse at de får angst for å påføre en ny graviditet. 

Andre har kanskje vanskeligheter med å se på partneren som noe annet enn en mamma. Mamma er jo ikke sexy.

For andre igjen er det kanskje hormonelt, også menn kan påvirkes hormonelt av å få barn.

Anonymkode: 37e75...783

• Liker 1
Skrevet

Eldste ungen er 5 år, og fremdeles ingen sexlyst ;)

Både søvnmangel, stress, mangel på egentid, dårlig forhold til partner, etc, er drepen for sexlysten. Her har vi levd med flere timers søvnunderskudd i å resvis, og sexlysten er på null. 

Vi avtaler sex før vi har det, så jeg prøver å bygge meg opp med sexy tanker og fantasier i forkant.. 

Anonymkode: 7c0e6...47b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...