AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Hvordan reagerer kroppen deres om dere tar en pille litt sent? Altså fra noen timer senere til 12 timer for seint Jeg får blødninger og «mensen» om jeg tar en pille bare et par timer for sent, er dette vanlig?? Er det andre som opplever å få blødninger om dere ikke holder dere presis til klokkeslettet?🙄 Anonymkode: 7e891...a1f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg kan glemme en pille en dag (og ikke ta den igjen), og ikke få blødning likevel. Anonymkode: 77ea7...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Det kunne skje noen ganger for meg når jeg brukte Cerazette, men med den er jo småblødninger ganske vanlig. Vanskelig å si om de ville vært der samme hva jeg gjorde. Anonymkode: ca447...52b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kunne skje noen ganger for meg når jeg brukte Cerazette, men med den er jo småblødninger ganske vanlig. Vanskelig å si om de ville vært der samme hva jeg gjorde. Anonymkode: ca447...52b Samme her. Bruker Cerazette, og opplever ofte småblødninger dersom jeg slurver veldig med tidspunktene. Men det varierer litt, noen ganger kan jeg slingre noen timer, andre ganger begynner jeg å småblø dersom jeg slingrer mer enn en time. Anonymkode: bbabd...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå