Rødstrupa Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Får dilla hvert år når vi kommer litt ut i februar-mars måned. Trenger ikke se på kalenderen engang. Da er det opp med skuffer og skap. Det vaskes, ryddes, sorteres og ikke minst kastes en god del. Digg å få orden og system!🤪 1
TheHairyToothfairy Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Si fra om du skulle føle for å komme på besøk har det helt motsatt, senvinteren er et forbasket ork og vil egentlig bare rømme til Bahamas eller andre steder hvor hverken rotet mitt eller noe slags drittvær ligger på lur! 3
Mona123 Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Føler det samme. For min del henger det med at det blir lysere og man ønsker å gjøre dette ekstra hyggelig. Støv og skitt synes mer i lyset. Vinduene får seg en skikkelig vask når våren kommer! 2
Rødstrupa Skrevet 23. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2023 Holdt på i hele dag jeg. Blir lettere å puste faktisk😜 1
Capazitet Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Litt i tidligste laget for meg...er framleis i vinteren 1
MyCupOfTea Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 Det samme skjer med meg uti mars måned en gang 😄 Deilig å kjenne på energien som kommer om våren! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå