Gå til innhold

Oppstart IVF- praktisk informasjon

uglejenta

Anbefalte innlegg

Vi skal straks begynne med IVF grunnet dårlig kvalitet på mannens svømmere. Jeg jobber 100% i barnehage, så har veldig lite fleksibilitet. Hvordan gjorde dere andre dette rent praktisk? Ble dere sykmeldte i løpet av prosessen? Vi bor 2 t unna klinikken, så må regne med å ta fri hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uglejenta skrev (41 minutter siden):

Vi skal straks begynne med IVF grunnet dårlig kvalitet på mannens svømmere. Jeg jobber 100% i barnehage, så har veldig lite fleksibilitet. Hvordan gjorde dere andre dette rent praktisk? Ble dere sykmeldte i løpet av prosessen? Vi bor 2 t unna klinikken, så må regne med å ta fri hele dagen. 

Fikk vite ca forløp, og tok fri de dagene det gjaldt. Selv om det er litt krevende med tanke på fleksibilitet, ved man omtrentlig uker eller dager. Man får ikke sykemelding for å dra på ultralyd fx. Måtte dra inn på sjekk og ultralyd to ganger før uttak. 

Anonymkode: 59c44...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uglejenta skrev (2 timer siden):

Sykemelding

Anonymkode: 4f24a...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...