Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby på 5,5 mnd, sliter med å finne ut når vi skal legge henne for natten. Dagsøvn går veldig fint, men enten bikker hun over til å bli overtrøtt på kvelden, ellers kan leggingen ta 3 timer..

Hvor mange dupper / Når legger dere deres baby på ca 5 mnd?

Anonymkode: 7dba6...8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi startet leggingen med grøt kl. 17, badet etter grøt og så tok vi det derfra. Noen dager var han klar for senga rett etter badet og andre dager holdt han det gående til kl. 19. Som regel var han i seng kl. 18. :) 

På dagtid fikk han sove når han trengte det. Noen dager sov han mange korte lurer og andre dager sov han færre lange.

Anonymkode: 296f3...2a1

Skrevet

Babyer er ulike. Jeg har hatt to, og de har hatt ulike behov for søvn/leggetid. 

Begge mine sov 2 blunder på dagtid, men i tillegg kom småsoving på puppen. Begge ble lagt rundt kl 19. Med eldstemann var det ofte mye styr før han sovnet, mens minsten sovnet lett. 

Anonymkode: a9e48...aa9

Skrevet

Baby legges for natten kl 21-22. Litt avhengig av babyen og oss. Noen ganger er det ikke vits å prøve å legge hvis vi ser babyen er våken. Sover til 04:30. Får mat. Sover til 07:30-08:00. Sover ca 3-5 dupper på dagen. 

Anonymkode: 3f7ea...ad9

Skrevet

Vi samsover og baby legger seg i 22-tiden sammen med meg. Ammer i senga og sovner så og si umiddelbart. Våkner gjerne rundt 3 ganger ila natta før vi starter dagen 9/10.

Anonymkode: 3d117...0d6

Skrevet

Jeg samsover med baby om natten. Vi legger oss kl 22.00 og baby sover til ca kl 08.00.  

En times dupp sånn ca kl 09.00 igjen, etter det er det små lurer her og der. Noen dager lite dagsoving, mens andre dager sover baby mye på dagen. Natten er alltid bankers.   

Baby er 5 mnd og en uke. 

Anonymkode: da6b4...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...