AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg er sjokket over at de ikke vet bedre. Jeg var i et stort selskap. To gjester var veldig forkjølet og hostet fritt i lufta. 3 dager etter så ble jeg skikkelig forkjølet. Hva tenker dere om slike som kommer i besøk sterkt forkjølet? Det er godt mulig at de tror de ikke smitter noen. Men jeg blir alltid raskt smittet. Anonymkode: 85237...49c 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Det er bare trist.. Anonymkode: bc53c...15b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Jeg også irriterer meg grovt over slike mennesker som ikke ofrer andre en tanke. Meg meg meg. Jeg har blitt smittet flere ganger i selskaper, av forkjølelse, influensa, omgangssyka. Ofte av samme person, faktisk! Ei venninne av ei venninne har alltid syke barn hjemme, eller så er hun syk selv. Men hun skal alltid komme i selskaper likevel.. en gang sa hun litt ut på kvelden at ene barnet har omgangssyke, og at hun følte seg litt uggen hun også😳 Dette var rett før jul et år, og flere av oss fikk omgangssyke midt oppi jula.. 🙄 Anonymkode: dd326...c21 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg også irriterer meg grovt over slike mennesker som ikke ofrer andre en tanke. Meg meg meg. Jeg har blitt smittet flere ganger i selskaper, av forkjølelse, influensa, omgangssyka. Ofte av samme person, faktisk! Ei venninne av ei venninne har alltid syke barn hjemme, eller så er hun syk selv. Men hun skal alltid komme i selskaper likevel.. en gang sa hun litt ut på kvelden at ene barnet har omgangssyke, og at hun følte seg litt uggen hun også😳 Dette var rett før jul et år, og flere av oss fikk omgangssyke midt oppi jula.. 🙄 Anonymkode: dd326...c21 Ja, jeg blir rett og slett irritert. Det er mulig flere som er blitt syke. Det var eldre mennesker i besøket, pluss folk som har sykdom og derfor dårlig immunforsvar. Blir rett og slett sint 😡 Anonymkode: 85237...49c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå