Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjokket over at de ikke vet bedre. Jeg var i et stort selskap. To gjester var veldig forkjølet og hostet fritt i lufta. 3 dager etter så ble jeg skikkelig forkjølet. 

Hva tenker dere om slike som kommer i besøk sterkt forkjølet? Det er godt mulig at de tror de ikke smitter noen.  Men jeg blir alltid raskt smittet. 

Anonymkode: 85237...49c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare trist.. 

Anonymkode: bc53c...15b

Skrevet

Jeg også irriterer meg grovt over slike mennesker som ikke ofrer andre en tanke. Meg meg meg. Jeg har blitt smittet flere ganger i selskaper, av forkjølelse, influensa, omgangssyka. Ofte av samme person, faktisk! Ei venninne av ei venninne har alltid syke barn hjemme, eller så er hun syk selv. Men hun skal alltid komme i selskaper likevel.. en gang sa hun litt ut på kvelden at ene barnet har omgangssyke, og at hun følte seg litt uggen hun også😳 Dette var rett før jul et år, og flere av oss fikk omgangssyke midt oppi jula.. 🙄 

Anonymkode: dd326...c21

• Hjerte 1
Skrevet

*På besøk

Anonymkode: ea934...382

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg også irriterer meg grovt over slike mennesker som ikke ofrer andre en tanke. Meg meg meg. Jeg har blitt smittet flere ganger i selskaper, av forkjølelse, influensa, omgangssyka. Ofte av samme person, faktisk! Ei venninne av ei venninne har alltid syke barn hjemme, eller så er hun syk selv. Men hun skal alltid komme i selskaper likevel.. en gang sa hun litt ut på kvelden at ene barnet har omgangssyke, og at hun følte seg litt uggen hun også😳 Dette var rett før jul et år, og flere av oss fikk omgangssyke midt oppi jula.. 🙄 

Anonymkode: dd326...c21

Ja, jeg blir rett og slett irritert. Det er mulig flere som er blitt syke. Det var eldre mennesker i besøket, pluss folk som har sykdom og derfor dårlig immunforsvar. Blir rett og slett sint  😡 

Anonymkode: 85237...49c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...