Gå til innhold

Har du erfaring med navnestempel til merking av klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått meg lei av å stryke navnelapper i bhgklær. Vurderer derfor å kjøpe stempel. Noen som har erfaring med det?

evt hvilke merke. 
😊😊

Anonymkode: aabd7...23f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke stempel, men klistrelapper, som fungerer utmerket. Fra Navnelapper. Brukt i fem år nå, til to unger, og lappene fra eldstemann sitter fremdeles såpass godt selv etter ørten vask at de ikke går an å pelle men må klistres over til neste unge. 

Anonymkode: 6fad6...202

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg kjøpte stempel for å bruke til truser, bodyer og sokker siden det er noe som lett blir borte i bhg og mine unger syns klistremerkene klør. Hadde forventet at de skulle falme etterhvert med vask, men det gjorde de IKKE. Det er jo i grunn et kvalitetstegn at de sitter godt, men etter min mening satt de alt for godt og jeg har forsøkt "alt" for å fjerne merkene når klærne ble for små uten hell. Det resulterte faktisk i at jeg måtte klippe bort navnet på en del av klærne og kastet det da de ble for små... Noe ble også gitt bort til venner med beskjed om at de måtte erstatte stempelet med strykelapp (for de holder jo også veldig godt i motsetning til vanlig klistrelapper). Så jeg kjøper ikke det flere ganger. 

Skrevet

Jeg bruker sånn tekstiltusj som går bort etter 4-5 vask på sokker. Stempel, klistre- og strykelapper ble for mye styr. Mener det er lindex som har slike tusjer til 29kr. 

Anonymkode: 7ca4e...aa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...