Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god morgen!

Fikk dere føde-gave av mannen da dere fødte barnet deres?🍀

Hva fikk du? Og eventuelt hvorfor fikk du ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om. Mitt kjærlighetsspråk er ikke gaver, og jeg savner det ikke en plass. En dame som har gaver som kjærlighetsspråk, ville sikkert satt pris på det.

Anonymkode: 25b14...2a7

Skrevet

Fikk en sjokolade fra kiosken

Anonymkode: d9996...42b

Skrevet

Nei, aldri hørt om og aldri forventet. Vi fikk baby, det var fødegave til oss begge. 

Anonymkode: 45838...d7b

• Liker 1
Skrevet

Nei! Fikk ikke noe fødegave, men han kjøpte ammeinnlegg av ull og brus til meg :D Dro på stasjonen om jeg ville ha noe. 

Hadde sikkert likt å få en liten fødegave, men det kommer jeg nok aldri til å få! Fikk blomster av min bror ❤️ 

Skrevet

Eneste fødegaven jeg trenger i fra mannen min er at han er tilstedeværende for meg og den nyfødte. Til sommern er den beste gaven om han gjør alt som trengs i huset, tar vare på 2åringen og hjelper meg der han kan. 

Hva er greia med fødegaver? Aldri tenkt at det er normalt

• Liker 3
Skrevet

Fikk diamantring

Anonymkode: bafc2...76f

Skrevet (endret)

Nei, ikke med noen barna. Ser ikke helt poenget med det heller jeg da.. 😊

Endret av Gipetto
  • Liker 1
Skrevet

Er det normalt med fødegave? Burde ikke mannen da kunne forvente gave for å ha holdt ut gjennom hele svangerskapet :P

Anonymkode: a7d66...aae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei.. fikk et barn, en mann som var 100% tilstedeværende for meg og baby, han tok nattevåk , bleieskift og middagslaging + trilleturer de første ukene så jeg fikk komme meg etter keisersnitt. 

Anonymkode: af86e...66b

• Liker 1
Skrevet

Fikk ingen gave, men han tok ulønnet permisjon i 2 uker, også var jo barnet den viktigste gaven av alle.

Anonymkode: b0029...cc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det normalt med fødegave? Burde ikke mannen da kunne forvente gave for å ha holdt ut gjennom hele svangerskapet :P

Ja, et svangerskap er nok verst for menn🤦‍♀️

Men altså, nei, aldri hørt om eller fått fødegave. 

Anonymkode: f9611...05f

• Liker 6
Skrevet

Hehe.. nei. Mannen min er ganske håpløs når det gjelder gaver. Det vil si, han har hatt sine forsøk, men det blir som regel bom. Så her har jeg satt stopp på alle "overraskelser". 

Men han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg/oss. Er på tilbudssiden uansett hva det gjelder. Kjører byen rundt om jeg jeg er syk/hormonell og nevner en rett jeg har lyst på. Kunne aldri funnet på å sette seg ned på sofaen om noe kan gjøres. Er alltid klar med armkroken om jeg trenger det. 

Likevel - jeg liker å ha fine smykker som minner meg om høydepunktene i livet. De evner jeg å finne til meg selv. Og han er helt enig i den type pengebruk. 

Anonymkode: df83d...10e

Skrevet

Jeg fikk ingen fødegave av han, men han fikk en av meg. 😂

Anonymkode: 9379e...f3c

Skrevet

Jeg fikk et armbånd i hvitt gull også gav jeg han en kopp det står daddy cool på☺️ men vi er begge glad i å gi gaver til hverandre til vanlig også da

Anonymkode: 6dacf...043

Skrevet

Jeg fikk en kjempefin termokopp til trilleturer, eksklusiv sjokolade og min favoritt-te. Men det var nok bare for kos fra han selv om han sa det var en liten mammagave :) Han var veldig tilstedeværende og engasjert også. Det var gave nok 🥹

Anonymkode: 14a44...a2c

Skrevet

En diamantring. Han er veldig oppmerksom og raus, og tilstede for meg og barna. 

Anonymkode: 50838...11c

Skrevet
Pilga skrev (2 timer siden):

Hei og god morgen!

Fikk dere føde-gave av mannen da dere fødte barnet deres?🍀

Hva fikk du? Og eventuelt hvorfor fikk du ikke?

Fikk diamant-øredobber. Hadde hintet kraftig om at jeg ønsket meg det, med linker til hvilken type jeg likte, og at jeg ikke likte små diamanter. Fikk et par som består av masse små diamanter og hadde ikke hjerte til å fortelle den strålende forventningsfulle mannen om at det var akkurat sånne jeg IKKE ville ha 🙈

Anonymkode: b6101...a09

Skrevet

Nei. Å få et barn er gave nok i seg selv ❤️

Anonymkode: c507d...6b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pffft nei. Det er ikke synd på han! Det er ikke han som har fått kroppen ødelagt. 

Anonymkode: b52a7...ab9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...