Gå til innhold

Noen som har forsikret hunden sin i "fremtind".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har forsikret katten vår der. Betaler fast sum i mnd. Jeg forsikret hunden vår der nylig. Fikk faktura for hele året nå. Er det vanlig? 

Anonymkode: 19ab9...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forsikring til hunden gjennom Fremtind, det samme har min søster til sin hund og foreldrene mine til deres hund. Vi alle betaler månedlig, har aldri fått en faktura for hele året.

Jeg ville ringt å spurt hvorfor du har fått en faktura for hele året, og ikke en hver måned. Kanskje noen foretrekker å betale årlig? Vet enkelte gjør det med en del forsikringer, men det mest normale er nok å betale hver måned - så det er litt rart at de ikke har spurt om det.

Lykke til!

Anonymkode: 40c3b...a32

Skrevet

Det skyldes enten at den som la inn forsikringen har huket av feil eller at dere kommuniserte dårlig da du tegnet forsikringen. Bare å ta en telefon så endrer de det slik at betalingen trekkes sammen med de(n) andre forsikringene dere har i samme selskap.  

Skrevet
Leo skrev (3 timer siden):

Det skyldes enten at den som la inn forsikringen har huket av feil eller at dere kommuniserte dårlig da du tegnet forsikringen. Bare å ta en telefon så endrer de det slik at betalingen trekkes sammen med de(n) andre forsikringene dere har i samme selskap.  

Takk for svar! Tegnet den på nettet. Sikkert huket av noe feil. Skal ringe å høre imorgen.

Anonymkode: 19ab9...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...