Gå til innhold

Når mannen får vite graviditet samtidig som resten av familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søskenbarnet mitt opplevde at damen hans i november annonserte graviditeten i form av en positiv test pakket inn som gave. Han fikk vite at de venter barn sammen samtidig som resten av familien hennes ( faren hennes og søstre) siden de var på besøk der da det ble annonsert da. Han opplever at han har gått glipp av et veldig personlig øyeblikk mellom kun de to og at hans reaksjon ble ganske offentlig.

Det skjedde i november, så det ligger jo litt tilbake, men hvordan hadde dere reagert hvis det skjedde med dere? Hadde det ikke vært mer fair om han var den aller første til å få vite? 

Anonymkode: ccde1...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner veldig godt at han ble lei seg!

Det hadde vært totalt uaktuelt for meg, det var en privat økeblikk for oss to. 

Anonymkode: 4f0be...68c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Søskenbarnet mitt opplevde at damen hans i november annonserte graviditeten i form av en positiv test pakket inn som gave. Han fikk vite at de venter barn sammen samtidig som resten av familien hennes ( faren hennes og søstre) siden de var på besøk der da det ble annonsert da. Han opplever at han har gått glipp av et veldig personlig øyeblikk mellom kun de to og at hans reaksjon ble ganske offentlig.

Det skjedde i november, så det ligger jo litt tilbake, men hvordan hadde dere reagert hvis det skjedde med dere? Hadde det ikke vært mer fair om han var den aller første til å få vite? 

Anonymkode: ccde1...492

Jeg vet ikke hvordan det hadde føltes ut, men skjedd er skjedd, og jeg hadde ikke brukt tid eller energi på det i etterkant. To måneder senere. 

Anonymkode: bb9bc...42a

Skrevet

Så merkelig gjort! Det hadde vært helt unaturlig for meg å ikke dele noe sånt med min mann så snart jeg ble klar over det. Han ønsker ikke å dele det med øvrig familie og omgangskrets før det har gått litt tid, så da respekterer jeg det.

Anonymkode: 492a2...137

• Liker 1
Skrevet

Det er helt hinsides sært. Fungerer denne kvinnen ellers normalt i verden?

Anonymkode: 6dabc...124

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Men i all verden. Snakk om å mangle sosiale antenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...