Floranda Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Leter i jungelen av babystoler, og lurer på hva dere som har barn foretrekker av stoler. Liker dessverre ikke tripp trapp stolen noe særlig. Den virker jo praktisk og grei, men kunne tenkt meg noe litt nettere, da vi har veldig liten plass på kjøkkenet. Er det et must å ha spedbarns sete til? Burde den ha eget spisebrett osv? Hva byrde jeg se etter i en slik stol, og hva trenger en?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Spisebrett er veldig praktisk. Spesielt om du har lite kjøkkenbord, og ungen har lang rekkevidde... Veldig greit å kunne bruke hele spisebordet, uten å være redd for at ungen skal få fatt i alt. Vi liker tripptrapp. Er det newborn-sete du mener? Det var utrolig praktisk. Vi hadde ikke det med eldstemann, men elsket å ha det til minstemann. Vi har også hatt sånn sammenleggbar fra ikea, men den er langt utryggere. Selene er mye dårligere, og det er mye større fare for at den velter. Vi brukte den bare når vi skulle spise hos andre, og trengte noe som var lett å pakke i bilen. Ville ikke brukt den fast hjemme. Anonymkode: 74605...ce2
mereo Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 (endret) Fotstøtte bør du se etter. Ikea sin har ikke, men den nye hos barnashus har (klisslik, men med fotstøtte). Spedbarn/newborn er jo fram til barnet kan sitte nogenlunde greit. Endret 23. januar 2023 av mereo
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Jeg har Stokke steps, hadde nyfødt sett og babyset med spisebrett, men brukte ikke spisebrettet noe særlig. Veldig greit med nyfødt sete fordi da kan du ha barnet ved bordet når du selv skal spise isteden for på gulvet eller på fanget, varm mat og baby på fanget burde man uansett unngå. Anonymkode: d4946...d94
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 2 hours ago, Floranda said: Leter i jungelen av babystoler, og lurer på hva dere som har barn foretrekker av stoler. Liker dessverre ikke tripp trapp stolen noe særlig. Den virker jo praktisk og grei, men kunne tenkt meg noe litt nettere, da vi har veldig liten plass på kjøkkenet. Er det et must å ha spedbarns sete til? Burde den ha eget spisebrett osv? Hva byrde jeg se etter i en slik stol, og hva trenger en? Hva med kaos sin? Den er sammenleggbar. Anonymkode: 52647...bab
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 Vi har Stokke Nomi og er veldig fornøyd vet ikke budsjettet ditt, og den er ganske dyr med alt utstyr. Men tipper man får solgt den videre for en ok pris Anonymkode: b4b89...382
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Har liten plass både på kjøkkenet og ved spisebordet, men synes ikke Tripp Trapp tar så voldsomt med plass. Hos foreldrene mine bruker han en stol fra IKEA, den hvite som en del kafeer har. Akkurat nå liker vi den bedre enn Tripp Trapp, for den har ikke fotstøtte. Uten fotstøtte får han ikke prøvd å reise seg opp. 😂 Anonymkode: adc61...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå