AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Mann 50 her. Leser mange innlegg her inne. Kvinner som er misfornøyd med late og uoppmerksomme menn, som skulle ønske mannen var alt mulig annet en han er. Menn som klager på lite sex eksempler på gretten kjerring er også en gjenganger. Som mann med over 20 års fartstid med barn og samme kone mener jeg at dette er begge sitt ansvar, og at alle har et valg. Ikke bare den late mannen eller den sure kvinnen. For min egen del har jeg valgt å gjøre alt jeg kan for å vise min kone at jeg ønsker å endre meg, men ikke strekker til. Jeg kjører på med kompliment, gaver og støvsuging. Jeg gjør mye av det jeg vet jeg kan mestre. Handler mat, går ut med søpla, rydder i huset og vedlikeholdet hus. Jeg har bestemt meg for å bli veldig direkte mot fruen verbalt. Ikke noe snikk snakk. Jeg forteller daglig at jeg elsker henne, og begjærer henne. Jeg er raus og spandabel, og er tydelig med henne på at jeg trenger masse sex, men jeg gnåler ikke. Om det er lett for meg? Neida. resultatet ? Vi holder på i sengen som 2 kaniner i en alder av 50 år sikkert 5 dager i uken. Vi sover alltid naken sammen, dusjer sammen og tilgir hverandre når det skjærer seg, rett som det er. Men alt er et valg. Også for dere kvinner som bare venter på at mannen skal bli sånn og sånn. Det blir han dessverre aldri, heller ikke om du skiftet ham ut med en ny. Det blir samme greia med den nye om du ikke gjør noen valg som kvinne også. Det er et valg å ikke ha lyst også….. Anonymkode: 34235...6fa 4
Hjelpsom Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: Mann 50 her. Leser mange innlegg her inne. Kvinner som er misfornøyd med late og uoppmerksomme menn, som skulle ønske mannen var alt mulig annet en han er. Menn som klager på lite sex eksempler på gretten kjerring er også en gjenganger. Som mann med over 20 års fartstid med barn og samme kone mener jeg at dette er begge sitt ansvar, og at alle har et valg. Ikke bare den late mannen eller den sure kvinnen. For min egen del har jeg valgt å gjøre alt jeg kan for å vise min kone at jeg ønsker å endre meg, men ikke strekker til. Jeg kjører på med kompliment, gaver og støvsuging. Jeg gjør mye av det jeg vet jeg kan mestre. Handler mat, går ut med søpla, rydder i huset og vedlikeholdet hus. Jeg har bestemt meg for å bli veldig direkte mot fruen verbalt. Ikke noe snikk snakk. Jeg forteller daglig at jeg elsker henne, og begjærer henne. Jeg er raus og spandabel, og er tydelig med henne på at jeg trenger masse sex, men jeg gnåler ikke. Om det er lett for meg? Neida. resultatet ? Vi holder på i sengen som 2 kaniner i en alder av 50 år sikkert 5 dager i uken. Vi sover alltid naken sammen, dusjer sammen og tilgir hverandre når det skjærer seg, rett som det er. Men alt er et valg. Også for dere kvinner som bare venter på at mannen skal bli sånn og sånn. Det blir han dessverre aldri, heller ikke om du skiftet ham ut med en ny. Det blir samme greia med den nye om du ikke gjør noen valg som kvinne også. Det er et valg å ikke ha lyst også….. Anonymkode: 34235...6fa Du har nok mye rett og jeg skulle ønske jeg hadde gjort som du. Men innser at ekspartner hadde prøvd å få meg til å endre meg, Jeg hadde ikke vært lydhør og når jeg var villig til å lytte å gjøre endringen så var det så alt for sent. Det hadde nok vært for sent i over ett år. Men ja kommunikasjon går begge veier og man må være tydelig, men noen av oss reagerer ofte med sinne, for vi føler oss urettferdig behandlet og da slutter vi å lytte. Da blir det jo litt vanskelig for den parten som vil kommunisere å nå frem. Men det du har skrevet er en viktig lærdom for begge sider. Endret 23. januar 2023 av Useless
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som mann med over 20 års fartstid med barn og samme kone mener jeg at dette er begge sitt ansvar.. Anonymkode: 34235...6fa Mener du det altså? I motsetning til hvem? Anonymkode: f1ca1...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå