Gå til innhold

Skrive med menn online, syns det er vanskelig å skille ut de som er normalt oppegående og de som ikke er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg sitter med noen betrakninger i hodet etter å ha skrevet med en del menn online. Ikke møtt noen av de. 

Men det jeg tenkte på er at når man skriver med folk så syns jeg det er vanskelig ut fra hva de skriver å se om de er normalt oppegående eller noe som ikke stemmer??

Eks skrev med en i 30 årene her en dag før han virka veldig trivelig å skrive med. Skrev godt og var ikke sex fiksert i måten å skrive på. Men virka som en hyggelig fyr. 

Helt til det kom frem at han ikke hadde bil (bor i by) men hadde lappen. Greit nok det kan jo hende det at det er billigere uten bil i en by.. så stusset ikke så mye over den. 

Fortsatte å skrive og så kom det frem at han bor med mora si. Og at han trivdes godt sammen med henne... han var og veldig selvsikker i måten han skrev på.  Jeg tenker at en kar som bor med mamma sin ikke er noe for meg. Jeg er noen år eldre enn han og. 

Men så kom det videre frem at han kjente en dame som var mye eldre sør på som han hadde kjente i flere år online men aldri møttes.. han ville ha med seg damene hjem  til seg og sin mor??? Og hun andre fruen her var naturist. Og så kom det at han hadde vært på naturist strand osv osv.

Etterhvert fremsto hele fyren som creepy. Hvorfor må folk være så himla rare??? 

Og de som er rare er veldig gode til å skrive for seg. 

Jeg trives greit som single jeg altså men er nå ut å kikker litt da. I tilfelle det skulle være noen for meg der og. 

Et sted har jeg bilde i profilen min og får meldinger fra menn som sier de syns jeg er pen eller søt. Altså det er hyggelig det altså. Men vet jo selv at jeg er helt ordinær.  Og tenker da de som syns jeg er pen.. er mannfolk jeg ikke syns er kjekke. Og da mister komplimentene sin betydning for min del. Føles ikke bra å få dem da. Som regel aner jeg jo ikke hvordan de ser ut for de har jo aldri bilder i profilene sine. Og de få jeg har fått bilde av har jeg tenkt.. æsj nei.. han der hadde jeg ikke villet møte om jeg fikk 10000 kr. Så noen ganger er ikke kompliment noe å skryte av vil jeg si. De mener det jo godt er ikke det. Men jeg kommer aldri til å klare å si tilbake at de er kjekke når jeg ikke mener det. Og lyver en så tror de at jeg er interessert og man har det gående. 

Dating opplegg er vanskelig syns jeg.  Jeg er så redd for å havne på date med noen som f.eks han i 30 åra som har masse røde flagg rundt seg. Vil bare treffe en normal oppegående mann. Men det er alltid stort sett de jeg har møtt at de har skjult ett eller annet som er en deal breaker for meg enda de har visst om mine dealbreakere fra før. Jeg pleier å gå ut med dem ganske fort for å sile ut uaktuelle kandidater uansett. 

Men ja tiltrekker meg veldig rare menn syns jeg. Dessverre.. så ja slik det er nå er jeg veldig glad jeg er single og ikke ha havna oppi noe ugreie ting med en mann. 

Litt betrakninger fra bli kjent fasen online før en eventuelt møtes. 

Anonymkode: 87056...ab6

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettdating passer ikke for alle, rett og slett.  Du får prøve å bruke nettverket ditt, med venners venner, jobb, fritidsaktiviteter etc. 

Du kan også prøve å møte de du skriver med litt raskere,  og gi en sjanse til de som ikke er like gode på meldinger. At det finnes single raringer, er vel ikke overraskende. De finnes også blant dere kvinner, hvis det er en trøst. 

Anonymkode: a3d04...855

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner godt du blir lei men man finner heldigvis noen bra i blant 🤞

Drittlei alle raringene jeg også, spesielt irriterende med de som virker oppegående, man begynner å ha en god samtale gående men så viser det seg at de er helt creep på en eller annen måte 🙄

Man må jo bare prøve å vinkle det positivt er jo bra man finner ut sånt jo tidligere jo bedre. Så må man bare blokkere og slette og gå videre til neste. 

Jeg har også lyst til å gi opp i blant men vet at det nok helt sikkert er kor gull blant all gråsteinen🤞👊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

....Et sted har jeg bilde i profilen min og får meldinger fra menn som sier de syns jeg er pen eller søt. Altså det er hyggelig det altså. Men vet jo selv at jeg er helt ordinær.  Og tenker da de som syns jeg er pen.. er mannfolk jeg ikke syns er kjekke. Og da mister komplimentene sin betydning for min del. Føles ikke bra å få dem da. Som regel aner jeg jo ikke hvordan de ser ut for de har jo aldri bilder i profilene sine. Og de få jeg har fått bilde av har jeg tenkt.. æsj nei.. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men ja tiltrekker meg veldig rare menn syns jeg. 

Anonymkode: 87056...ab6

Det er jo du som er rar når du blir sur for at menn sier de liker utseendet dittt og at du tenker at "da er de sikkert stygg som synes jeg er fin". Og som tenker æsj, ikke bare åja, han er ikke noe for meg hvis du ikke liker utseendet på noen. 

Anonymkode: 6014d...9f0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vel bedre å avdekke at de er avvikere på tekst, enn å møte creeps fysisk? 

Sånn er det bare. Mye bra folk på dating-apper , men dating apper fanger jo også opp alt bånnsnerket av folk uten sosiale evner, avvikere, pervoer og hva det måtte være. Alle kan være helt bak tastaturet.... 

Endret av BobTheNoob
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er enig, men det går jo begge veier. Har vært ute for folk som fremstår som normale, som er, vel, "pussige", for å si det mildt, og folk som virker spesielle, som faktisk ikke er så ille i virkeligheten (møttes tilfeldig i virkeligheten på et senere tidspunkt).

Anonymkode: 3b43e...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som regel aner jeg jo ikke hvordan de ser ut for de har jo aldri bilder i profilene sine. Og de få jeg har fått bilde av har jeg tenkt.. æsj nei.. han der hadde jeg ikke villet møte om jeg fikk 10000 kr

Ikke rart du er singel, si. Når du lærer deg verdien av et menneske som ikke fokuserer på utseende, så slipper du kanskje å være singel så lenge. En man kan være helt nydelig uten å nødvendigvis være født med det utseendet som samfunnet godtar. Du virker bare umoden. 

Anonymkode: 6d15f...6b3

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...