Buck Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg sluttet å anse VG som en en nyhetsavis etter de startet med clickbait, misvisende overskrifter. Men denne fikk det til å renne over. Hva tanker ville dere gjort dere hvis dere så denne uten å lese artikkelen? Oppfordring til å hamstre nå har ingen rot i virkeligheten og risikerer bare at man tømmer butikkene for varer som mange trenger. På toppen av det hele er det mange som kommer til å gå 5-på og sitter igjen med masse mat som til slutt må kastes. Spoiler: Denne artikkelen handler om økning av dagligvareprisene. 3
frivis Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Har allerede hamstret inn 70kg ris til matvarekrisen kommer. Jeg rullerer endel frysevarer gjennom året. Hvis man ikke er totalt hypnotisert så vil man isåfall ha et lite lager klar til krisen. Krisene man ser nå er bare toppen av isfjellet. Det er ikke tilfeldig eller pga Putin slik de prøver å få deg til å tro. Dette blir brukt som forklaring for at du ikke skal stille mange spørsmål. Mye tyder på at innen 3 år, i 2026 vil den nye digitale verdensvalutaen inntre og folk vil blir trollbundet av det nye systemet. Menneske som ikke lenger stoler på skaperen, vil gradvis rive ned hele verdensamfunnet. 2
Cisco Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 frivis skrev (3 minutter siden): Har allerede hamstret inn 70kg ris til matvarekrisen kommer. Jeg rullerer endel frysevarer gjennom året. Hvis man ikke er totalt hypnotisert så vil man isåfall ha et lite lager klar til krisen. Krisene man ser nå er bare toppen av isfjellet. Det er ikke tilfeldig eller pga Putin slik de prøver å få deg til å tro. Dette blir brukt som forklaring for at du ikke skal stille mange spørsmål. Mye tyder på at innen 3 år, i 2026 vil den nye digitale verdensvalutaen inntre og folk vil blir trollbundet av det nye systemet. Menneske som ikke lenger stoler på skaperen, vil gradvis rive ned hele verdensamfunnet. 😂 2
Loboto Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 frivis skrev (4 minutter siden): Har allerede hamstret inn 70kg ris til matvarekrisen kommer. Jeg rullerer endel frysevarer gjennom året. Hvis man ikke er totalt hypnotisert så vil man isåfall ha et lite lager klar til krisen. Krisene man ser nå er bare toppen av isfjellet. Det er ikke tilfeldig eller pga Putin slik de prøver å få deg til å tro. Dette blir brukt som forklaring for at du ikke skal stille mange spørsmål. Mye tyder på at innen 3 år, i 2026 vil den nye digitale verdensvalutaen inntre og folk vil blir trollbundet av det nye systemet. Menneske som ikke lenger stoler på skaperen, vil gradvis rive ned hele verdensamfunnet. Dette kaller jeg salig smørje.
Laraa Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 (endret) frivis skrev (6 minutter siden): Har allerede hamstret inn 70kg ris til matvarekrisen kommer. Jeg rullerer endel frysevarer gjennom året. Hvis man ikke er totalt hypnotisert så vil man isåfall ha et lite lager klar til krisen. Krisene man ser nå er bare toppen av isfjellet. Det er ikke tilfeldig eller pga Putin slik de prøver å få deg til å tro. Dette blir brukt som forklaring for at du ikke skal stille mange spørsmål. Mye tyder på at innen 3 år, i 2026 vil den nye digitale verdensvalutaen inntre og folk vil blir trollbundet av det nye systemet. Menneske som ikke lenger stoler på skaperen, vil gradvis rive ned hele verdensamfunnet. La meg gjette, vaksine er ren gift og covid hoax? Homolobbyen prøver å ta over verden gjennom pedoringer? 5G master tar livet av deg sakte men sikkert? Det er i allefall det folk med samme logikk av typen Lysglimt og Kari Jaquesson tenker. Endret 23. januar 2023 av Laraa 2
frivis Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 3 minutter siden, Cisco said: 😂 Jeg ler når krisen treffer 🤣
Ost Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 frivis skrev (5 minutter siden): Har allerede hamstret inn 70kg ris til matvarekrisen kommer. Jeg rullerer endel frysevarer gjennom året. Hvis man ikke er totalt hypnotisert så vil man isåfall ha et lite lager klar til krisen. Krisene man ser nå er bare toppen av isfjellet. Det er ikke tilfeldig eller pga Putin slik de prøver å få deg til å tro. Dette blir brukt som forklaring for at du ikke skal stille mange spørsmål. Mye tyder på at innen 3 år, i 2026 vil den nye digitale verdensvalutaen inntre og folk vil blir trollbundet av det nye systemet. Menneske som ikke lenger stoler på skaperen, vil gradvis rive ned hele verdensamfunnet. Du slår meg som en av de sauene som prater om "The great reset" og slike tulleting. Tar jeg feil? Tipper du ber folk om å "våkne" i ny og ne også. 3 1
frivis Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 2 minutter siden, Loboto said: Dette kaller jeg salig smørje. Les denne tråden om 3 år så får du frysninger nedover ryggen 1
frivis Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 Just now, Ost said: Du slår meg som en av de sauene som prater om "The great reset" og slike tulleting. Tar jeg feil? Tipper du ber folk om å "våkne" i ny og ne også. Gidder ikke diskutere med folk som fornekter selvfølgeligheter. Du tror kun på det som står i hovedstrømsmedia, så er ikke noe vits å diskutere med barn.
norw Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Er jo fornuftig, men ikke fornuftig om "alle" bestemmer seg for å hamstre. Jeg kommer til å handle inn ekstra denne uka. 1
Ost Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 frivis skrev (Akkurat nå): Gidder ikke diskutere med folk som fornekter selvfølgeligheter. Du tror kun på det som står i hovedstrømsmedia, så er ikke noe vits å diskutere med barn. Haha, takk 😂 Skulle ønske jeg også var så lett påvirkelig at jeg kunne se en video eller to på youtube også blitt total konspirasjon freak av det. Lest noe bra på Resett i det siste? 🤣 1
Evig_student Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 Litt korttenkt av VG ja - husker de ikke den o store dopapirkrisen i 2020??
Gjest Tutte Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 (endret) Ost skrev (12 minutter siden): Du slår meg som en av de sauene som prater om "The great reset" og slike tulleting. Tar jeg feil? Tipper du ber folk om å "våkne" i ny og ne også. The great reset, altså agenda 2030 er ingen tulleting. Det er høyst reelt. Erna var opptatt av det, og har jobbet for bærekraftsmålene i lang tid. Dette er overhodet ingen konspirasjon, og tanken har slått meg flere ganger at det er det som skjer nå. Må legge til at jeg ble provosert av denne artikkelen selv. Typisk media. Endret 23. januar 2023 av Tutte
Hatsumomo Skrevet 23. januar 2023 #14 Skrevet 23. januar 2023 (endret) Agenda2030 er reellt ja; https://www.fn.no/om-fn/fns-baerekraftsmaal Men The Great Reset er WEFs våte drøm, og som konspigjengen har tatt fullstendig til hjertet, men det er også bare det. https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Reset Konspigjengen derimot ser TGR overalt og i alt. https://www.bbc.com/news/blogs-trending-57532368 ------------------------------------------------------------------------------------ Forøvrig, jeg har sluttet å bli påvirket av den slags overskrifter. Jeg kjøper det jeg trenger, når jeg trenger det. Ser ingen grunn til å hamstre noe som helst. Forsvinner noe, så er det tilbake i butikkene ganske kjapt. Endret 23. januar 2023 av Hatsumomo 2
Capazitet Skrevet 23. januar 2023 #15 Skrevet 23. januar 2023 Ok så ble den tråden kuppa av konspiratorikerne... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå