AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg er, og har lenge vært, på et mørkt sted med utallige vedvarende utfordringer. Dette har satt sitt preg på både livet mitt, hvordan jeg ser på meg selv, og frykten for hvordan andre ser på meg. Jeg kjemper meg gjennom hver eneste dag. Er veldig lite sosial, men jobber én til én med mennesker, de samme på fast basis. I den sammenhengen er jeg redd for hvordan de ser på meg, om de trives hos meg, eller om de ser at jeg setter på meg en blid maske og strever for å skjule hvor vanskelig jeg har det. Når jeg har det ekstra vanskelig, påvirker det meg veldig, og jeg misliker meg selv for at jeg ikke klarer å være en bedre versjon av meg selv. Kan dere være så snill å hjelpe meg litt med å se på dette, hvis dere får inn noe? - hvordan trives mennesker rundt meg? Ser de at det er noe tøft jeg sliter med eller at det er noe rart med meg? - er det vanskelig å like meg? - vil jeg noen gang få meg kjæreste? Er ensom og trenger sårt en bestevenn og kjæreste, men historisk sett faller ikke menn så lett for meg. Er jeg veldig vanskelig å elske? Anonymkode: 4de80...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 Eg er ikkje synsk eller liknande. Men eit spørsmål eg har lyst å stille deg etter å ha lese det du skriv: Likar du deg sjølv? Anonymkode: c96b0...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Del Skrevet 23. januar 2023 En psykolog kan nok hjelpe deg bedre her. 😊 Anonymkode: 9277d...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 23. januar 2023 #4 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg tror de ser at du noenganger er trist og har det vanskelig, men jeg tror derimot at det er lett å like deg. De som ser deg disse dagene skulle ønske at du delte og at du ikke bare lot som ingenting slik at de kunne gitt deg et velmenende ord el to. Du er ikke rar, du er ikke vanskelig å like og absolutt ikke vanskelig å elske❤️ Det er tøft og tungt for deg late som, blir som en plastboble som du har rundt deg for å skjule hvordan du egentlig har det. Den blir liksom tyngre og tyngre for hver dag. Det er lov til å ha det vanskelig og det er viktig å akseptere tunge tanker(«idag er en vanskelig dag og jeg har det dritt, MEN det betyr ikke at jeg er en dårlig person fordet!») Denne «boblen» rundt deg kan gjøre det vanskelig for folk å føle at de kan nå inn til deg, hvis du skjønner? Ikke vær streng med deg selv, jobb med å akseptere følelsene og de dårlige dagene- du er bra nok!! Flere rundt deg som har masse gode tanker om deg og som gjerne vil gi deg godhet og styrke(men de tør ikke helt sprekke boblen din før du gjør det selv liksom❤️) Vet ikke om noe sv dette ga mening, men det jeg får når jeg leser ordene dine🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Del Skrevet 23. januar 2023 Mandalorian skrev (26 minutter siden): Jeg tror de ser at du noenganger er trist og har det vanskelig, men jeg tror derimot at det er lett å like deg. De som ser deg disse dagene skulle ønske at du delte og at du ikke bare lot som ingenting slik at de kunne gitt deg et velmenende ord el to. Du er ikke rar, du er ikke vanskelig å like og absolutt ikke vanskelig å elske❤️ Det er tøft og tungt for deg late som, blir som en plastboble som du har rundt deg for å skjule hvordan du egentlig har det. Den blir liksom tyngre og tyngre for hver dag. Det er lov til å ha det vanskelig og det er viktig å akseptere tunge tanker(«idag er en vanskelig dag og jeg har det dritt, MEN det betyr ikke at jeg er en dårlig person fordet!») Denne «boblen» rundt deg kan gjøre det vanskelig for folk å føle at de kan nå inn til deg, hvis du skjønner? Ikke vær streng med deg selv, jobb med å akseptere følelsene og de dårlige dagene- du er bra nok!! Flere rundt deg som har masse gode tanker om deg og som gjerne vil gi deg godhet og styrke(men de tør ikke helt sprekke boblen din før du gjør det selv liksom❤️) Vet ikke om noe sv dette ga mening, men det jeg får når jeg leser ordene dine🌹 Tusen takk for fin melding❤️ Er du intuitiv? Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke denne boblen rundt meg bestandig, jeg har noen få gode venner jeg viser hele meg til. Men i noen relasjoner, som familie (jeg er singel og barnløs, så øvrig familie), så må jeg beskytte både meg selv og de, derfor deler jeg aldri den virkelige sannhet om hvordan jeg har det, eller alle utfordringer som dukker opp. Dette har blitt sånn etter å ha blitt møtt på ulike dårlige måter etter å ha delt vonde tanker osv. Med bekjente har jeg også boblen oppe, for å beskytte meg selv. Av erfaring er det få mennesker som er oppriktig interessert i hvordan andre har det, og jeg har møtt så mange vegger opp gjennom årene etter å endelig ha turt å dele noe privat, at jeg unngår det med mindre jeg kan stole på den jeg snakker med, og vet hvor jeg har personen. I jobben jeg fortalte om, må jeg ha boblen på plass, for der tar jeg imot faste kunder, og kundene skal være i fokus. Det er de som skal bli sett den stunden de er hos meg, ikke motsatt. Derfor må boblen og fasaden på. Da er det ofte jeg kjemper for å skjule både fysisk smerte, oppgitthet, sorg, tristhet.. Og sånn må det jo nesten være? Det er komplisert det jeg står i, og har stått i hele mitt voksne liv. Flere fysiske smertediagnoser og andre diagnoser og fysiske plager, som igjen har gjort noe med hele meg som menneske. Den sprudlende jenta jeg en gang var er godt bortgjemt. Det er ikke energi til å smile, men setter på meg smilet likevel. Og får dårlig samvittighet når jeg ikke klarer å bidra nok til en positiv stemning, både blant kundene mine, men også sosialt ellers. Syns alt er så vanskelig😞 Jeg er 100% enig i at det er lov å ha det vanskelig, og at det ikke betyr at man er en dårlig person. Det er når det vanskelige aldri tar slutt, år etter år, at det tærer på både meg og alle rundt meg. Da er det få mennesker igjen som «orker» meg, føler jeg. Og det er da jeg blir nervøs for at jeg kanskje ikke har mer å gi, at jeg ikke kan bidra til noe positivt lenger for andre. Hvis du er intuitiv, ser du om totalsituasjonen endrer seg til det bedre på sikt? Fysisk i kroppen, sosialt, og i forhold til mulighet for kjæreste? ❤️ Anonymkode: 4de80...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eg er ikkje synsk eller liknande. Men eit spørsmål eg har lyst å stille deg etter å ha lese det du skriv: Likar du deg sjølv? Anonymkode: c96b0...4bd Det er det ikke noe lett svar på, både ja og nei, kanskje? På ulike måter, i ulike situasjoner, blant ulike mennesker.. men det er nok mye som gnager der av usikkerhet ja. Mye er knyttet til livssituasjonen min, tidligere erfaringer osv. Jeg vet jeg har mye å gi, men jeg har som regel ikke energi til det da jeg har så mye fysiske plager som sliter meg ut og hindrer meg i livet. Så ja, det var et vanskelig spørsmål å svare på😊 Anonymkode: 4de80...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 23. januar 2023 #7 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tusen takk for fin melding❤️ Er du intuitiv? Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke denne boblen rundt meg bestandig, jeg har noen få gode venner jeg viser hele meg til. Men i noen relasjoner, som familie (jeg er singel og barnløs, så øvrig familie), så må jeg beskytte både meg selv og de, derfor deler jeg aldri den virkelige sannhet om hvordan jeg har det, eller alle utfordringer som dukker opp. Dette har blitt sånn etter å ha blitt møtt på ulike dårlige måter etter å ha delt vonde tanker osv. Med bekjente har jeg også boblen oppe, for å beskytte meg selv. Av erfaring er det få mennesker som er oppriktig interessert i hvordan andre har det, og jeg har møtt så mange vegger opp gjennom årene etter å endelig ha turt å dele noe privat, at jeg unngår det med mindre jeg kan stole på den jeg snakker med, og vet hvor jeg har personen. I jobben jeg fortalte om, må jeg ha boblen på plass, for der tar jeg imot faste kunder, og kundene skal være i fokus. Det er de som skal bli sett den stunden de er hos meg, ikke motsatt. Derfor må boblen og fasaden på. Da er det ofte jeg kjemper for å skjule både fysisk smerte, oppgitthet, sorg, tristhet.. Og sånn må det jo nesten være? Det er komplisert det jeg står i, og har stått i hele mitt voksne liv. Flere fysiske smertediagnoser og andre diagnoser og fysiske plager, som igjen har gjort noe med hele meg som menneske. Den sprudlende jenta jeg en gang var er godt bortgjemt. Det er ikke energi til å smile, men setter på meg smilet likevel. Og får dårlig samvittighet når jeg ikke klarer å bidra nok til en positiv stemning, både blant kundene mine, men også sosialt ellers. Syns alt er så vanskelig😞 Jeg er 100% enig i at det er lov å ha det vanskelig, og at det ikke betyr at man er en dårlig person. Det er når det vanskelige aldri tar slutt, år etter år, at det tærer på både meg og alle rundt meg. Da er det få mennesker igjen som «orker» meg, føler jeg. Og det er da jeg blir nervøs for at jeg kanskje ikke har mer å gi, at jeg ikke kan bidra til noe positivt lenger for andre. Hvis du er intuitiv, ser du om totalsituasjonen endrer seg til det bedre på sikt? Fysisk i kroppen, sosialt, og i forhold til mulighet for kjæreste? ❤️ Anonymkode: 4de80...16d Bare hyggelig❤️ Ja, men er lenge siden jeg har «jobbet»med det nå(tidligere faste oppdrag og kunder, men siste 3årene kun for gøy hjemme når familie spør) Får opp mulighet for kjærlighet i begge innleggene dine. Med en som digger hele deg og aksepterer hele deg, ikke en som bare forventer god stemning hele tiden. Det er en som ønsker å ta imot hele deg❤️ Også en bedring av totalbildet/situasjon, kan jeg spørre om det er noen form for betennelse/inflammasjon(ikke svar i detaljer altså, men får opp noen fysiske ting som skaper inflammasjon i noen spesifikke områder av kroppen din? I tillegg en slags pulserende, nesten sånn «ilende» smerte?) Forstår veldig godt hva du beskriver og jeg er enig i at du skal være profesjonell med dine kunder- det er kjempebra at du klarer! Men, det er lov til å ha en dårlig dag på jobb også og da skal du ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for det ovenfor dine kunder! Da kan du være stolt av at du gjennomfører og at du står der du er idag❤️ Ikke kritisk til at du føler at du ikke klarte å gi 100% fks(kun et eks da jeg får følelsen av at du pusher deg til å gi mye) Men, du må ikke være så streng med at du alltid må bidra med positivitet og alltid skal være den som «fyller» på andre fordi du er redd for at dine symptomer og sykdom skal «slite» ut de rundt deg. Jeg skjønner veldig godt at du er sliten og at du er redd for at dette skal definere den du er og dermed også hele resten av ditt liv. Men det trenger ikke å bli sånn❤️ Du er fremdeles deg og ditt høyere selv er fremdeles «seg selv» om du forstår? Men, ser absolutt det du beskriver og ser det er tungt, vondt, tøft og j*%#ig slitsomt og også mørket som kommer med å leve sånn over lang tid(og frykten for at det aldri skal bli bare litt bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Del Skrevet 23. januar 2023 Mandalorian skrev (3 minutter siden): Ja, men er lenge siden jeg har «jobbet»med det nå(tidligere faste oppdrag og kunder, men siste 3årene kun for gøy hjemme når familie spør) Så gøy! 😃 Mandalorian skrev (3 minutter siden): Får opp mulighet for kjærlighet i begge innleggene dine. Med en som digger hele deg og aksepterer hele deg, ikke en som bare forventer god stemning hele tiden. Det er en som ønsker å ta imot hele deg❤️ Åj, er det sant? Det er akkurat dette jeg så lenge har drømt om, en partner som vil ta imot hele meg, og elsker og aksepterer alt ved meg! Bør jeg gjøre noe spesielt for å finne denne mannen, eller dukker han opp av seg selv? 🥰 Mandalorian skrev (5 minutter siden): Også en bedring av totalbildet/situasjon, kan jeg spørre om det er noen form for betennelse/inflammasjon(ikke svar i detaljer altså, men får opp noen fysiske ting som skaper inflammasjon i noen spesifikke områder av kroppen din? I tillegg en slags pulserende, nesten sånn «ilende» smerte?) Du har helt rett, det er betennelser av ulike årsaker, både leddgikt og senebetennelser. Og ilende smerte er absolutt en av formene for smerte ja. Ellers kroniske muskelsmerter, mye migrene, lange perioder med mye ekstraslag på hjertet, andre perioder med utmattelse.. totalt sett mange ulike former for begrensninger og plager i årevis som sliter meg fullstendig ut. Mandalorian skrev (8 minutter siden): Forstår veldig godt hva du beskriver og jeg er enig i at du skal være profesjonell med dine kunder- det er kjempebra at du klarer! Men, det er lov til å ha en dårlig dag på jobb også og da skal du ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for det ovenfor dine kunder! Da kan du være stolt av at du gjennomfører og at du står der du er idag❤️ Ikke kritisk til at du føler at du ikke klarte å gi 100% fks(kun et eks da jeg får følelsen av at du pusher deg til å gi mye) Men, du må ikke være så streng med at du alltid må bidra med positivitet og alltid skal være den som «fyller» på andre fordi du er redd for at dine symptomer og sykdom skal «slite» ut de rundt deg. Jeg skjønner veldig godt at du er sliten og at du er redd for at dette skal definere den du er og dermed også hele resten av ditt liv. Men det trenger ikke å bli sånn❤️ Du er fremdeles deg og ditt høyere selv er fremdeles «seg selv» om du forstår? Men, ser absolutt det du beskriver og ser det er tungt, vondt, tøft og j*%#ig slitsomt og også mørket som kommer med å leve sånn over lang tid(og frykten for at det aldri skal bli bare litt bedre) Du har helt rett i at jeg pusher meg selv og forventer mye av meg selv, og at jeg er veldig streng med meg selv når jeg ikke klarer å være sånn jeg ønsker. Spot on! Dette er nok litt med på å opprettholde et stressnivå i kroppen, som igjen ikke er så bra for hverken betennelser eller muskelspenninger, eller andre tilstander jeg kjenner på.. en vond sirkel, og jeg er veldig klar over det. Men det er så vanskelig å snu. Jeg jobber med saken😊 Du har også rett i at det ligger mye frykt der, for at situasjonen skal vedvare resten av livet, og dermed ødelegge hele livet mitt. Jeg har allerede så mange sorger over alt som ikke ble som det skulle, og det er mye å ta inn når jeg tenker på muligheten for at jeg skal ha det sånn som dette i lang tid. I tillegg kommer frykten for ikke å være bra nok, for venner, familie, en potensiell kjæreste, nye relasjoner, kunder.. Jeg har lett for å bli værende i min lille boble, med få nære venner, og ellers mye for meg selv. Det har ikke alltid vært sånn, jeg har alltid vært sosial og hatt et stort nettverk, men nå har nettverket gradvis skrumpet inn, mest fordi jeg har valgt det sånn. Jeg har lett for å skape avstand når mennesker ikke viser forståelse og aksept for mine utfordringer, fordi det gjør for vondt å være rundt de når jeg føler de dømmer litt og ikke forstår. Og jeg stoler heller ikke på at potensielt nye relasjoner skal forstå og akseptere alle begrensningene jeg har, og alle behovene jeg har. Det har blitt så vanskelig å leve.. Men jeg er så glad for at du tok deg tid til dette! Jeg er mer optimistisk nå! Håper du har rett i at ting blir bedre på flere måter, og at denne god mannen dukker opp❤️😊 Anonymkode: 4de80...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Del Skrevet 24. januar 2023 @Mandalorian Kan jeg slenge på et spørsmål til? Av mer åndelig karakter? Hvis du er interessert i åndelige temaer da? 😊 Det sies at man møter de samme utfordringene gang på gang her i livet, inntil man har lært det man skal lære av situasjonen. Dette virker jo logisk. Jeg har grublet mye på dette, og lurt på om jeg rett og slett aldri klarer å lære leksa mi? Siden jeg gang på gang står i det samme, eller rettere sagt ikke klarer å komme videre fra det? Hva tenker du om det? Jeg lurer også på disse ekstraslagene jeg opplever i perioder, skyldes ascensionsymptomer? Eller får du opp en helt annen årsak? ❤️ Anonymkode: 4de80...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 24. januar 2023 #10 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så gøy! 😃 Åj, er det sant? Det er akkurat dette jeg så lenge har drømt om, en partner som vil ta imot hele meg, og elsker og aksepterer alt ved meg! Bør jeg gjøre noe spesielt for å finne denne mannen, eller dukker han opp av seg selv? 🥰 Du har helt rett, det er betennelser av ulike årsaker, både leddgikt og senebetennelser. Og ilende smerte er absolutt en av formene for smerte ja. Ellers kroniske muskelsmerter, mye migrene, lange perioder med mye ekstraslag på hjertet, andre perioder med utmattelse.. totalt sett mange ulike former for begrensninger og plager i årevis som sliter meg fullstendig ut. Du har helt rett i at jeg pusher meg selv og forventer mye av meg selv, og at jeg er veldig streng med meg selv når jeg ikke klarer å være sånn jeg ønsker. Spot on! Dette er nok litt med på å opprettholde et stressnivå i kroppen, som igjen ikke er så bra for hverken betennelser eller muskelspenninger, eller andre tilstander jeg kjenner på.. en vond sirkel, og jeg er veldig klar over det. Men det er så vanskelig å snu. Jeg jobber med saken😊 Du har også rett i at det ligger mye frykt der, for at situasjonen skal vedvare resten av livet, og dermed ødelegge hele livet mitt. Jeg har allerede så mange sorger over alt som ikke ble som det skulle, og det er mye å ta inn når jeg tenker på muligheten for at jeg skal ha det sånn som dette i lang tid. I tillegg kommer frykten for ikke å være bra nok, for venner, familie, en potensiell kjæreste, nye relasjoner, kunder.. Jeg har lett for å bli værende i min lille boble, med få nære venner, og ellers mye for meg selv. Det har ikke alltid vært sånn, jeg har alltid vært sosial og hatt et stort nettverk, men nå har nettverket gradvis skrumpet inn, mest fordi jeg har valgt det sånn. Jeg har lett for å skape avstand når mennesker ikke viser forståelse og aksept for mine utfordringer, fordi det gjør for vondt å være rundt de når jeg føler de dømmer litt og ikke forstår. Og jeg stoler heller ikke på at potensielt nye relasjoner skal forstå og akseptere alle begrensningene jeg har, og alle behovene jeg har. Det har blitt så vanskelig å leve.. Men jeg er så glad for at du tok deg tid til dette! Jeg er mer optimistisk nå! Håper du har rett i at ting blir bedre på flere måter, og at denne god mannen dukker opp❤️😊 Anonymkode: 4de80...16d Så godt å høre at det gav mening for deg❤️ Det er bra❤️ Kroppen din ønsker å spille på lag med deg men du må la deg selv sørge over det som var for å akseptere det som er nå. Ikke presse deg selv for hardt inn i situasjoner(sosialt) hvor du evnt må «gi masse» og sakte bygge opp et nytt tillitsforhold til kroppen din. Du har ikke like stor tillit til den og den har ikke like stor tillit til deg. Men det er mulig å bygge deg selv opp til å kunne pushe den litt mer enn det du har følt til nå(men som sagt, da må kroppen og ditt høyere selv først være trygg på at du setter dens/egentlig dine da, sine behov først) og så etterhvert kan du oppleve at den tåler mer, strekker seg lenger for deg osv om du skjønner? Jobbe med balanse(ikke være strenga med seg selv)og det og tørre å lytte til den indre stemmen(som har behov og som ofte også vet best hva du trenger) La deg selv sørge over det som var, den du føler at du har «mistet», men så må du gå videre og legge henne bak deg. Ta imot den du er idag, hun er flott!! Hun er bra nok! Hun er god! Kjærlighet er mulig når kroppen har fått litt tid på å stole på din egen relasjon til den igjen- men må da oppsøkes litt sosialt( men tror ikke du må lete sånn kjempelangt?)❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 24. januar 2023 #11 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): @Mandalorian Kan jeg slenge på et spørsmål til? Av mer åndelig karakter? Hvis du er interessert i åndelige temaer da? 😊 Det sies at man møter de samme utfordringene gang på gang her i livet, inntil man har lært det man skal lære av situasjonen. Dette virker jo logisk. Jeg har grublet mye på dette, og lurt på om jeg rett og slett aldri klarer å lære leksa mi? Siden jeg gang på gang står i det samme, eller rettere sagt ikke klarer å komme videre fra det? Hva tenker du om det? Jeg lurer også på disse ekstraslagene jeg opplever i perioder, skyldes ascensionsymptomer? Eller får du opp en helt annen årsak? ❤️ Anonymkode: 4de80...16d Ja, jeg er enig med deg🤗 Tror også det, men vet av erfaring at det er vanskelig å kjenne igjen når det skjer og vanskelig å alltid vite hva vi skal lære. Tror ikke du «ikke har lært leksen din» da❤️ Tror bare du må være litt snillere med deg selv, gi litt mer slack og feire de små seirene også(mer balanse inni deg= godhet innover til lille-deg også, mindre selvpisking og selvkritikk- fysisk og sosialt) Tror på flere liv også da og at jeg fks får utdelt visse utfordringer dette livet pga noe som skjedde i forrige fks🤗 Du har høy vibrasjon i øvre chakra’er(hals, tredje øyet og tildels krone), så ja det tror jeg nok at kan stemme. Ser at du jobber hardt med deg selv og at du så gjerne vil videre, masse som skjer med chakraene dine- men husk balanse og godhet innover(få med kroppen på lag og tilbake tilliten)❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Del Skrevet 25. januar 2023 Mandalorian skrev (56 minutter siden): Ja, jeg er enig med deg🤗 Tror også det, men vet av erfaring at det er vanskelig å kjenne igjen når det skjer og vanskelig å alltid vite hva vi skal lære. Tror ikke du «ikke har lært leksen din» da❤️ Tror bare du må være litt snillere med deg selv, gi litt mer slack og feire de små seirene også(mer balanse inni deg= godhet innover til lille-deg også, mindre selvpisking og selvkritikk- fysisk og sosialt) Tror på flere liv også da og at jeg fks får utdelt visse utfordringer dette livet pga noe som skjedde i forrige fks🤗 Du har høy vibrasjon i øvre chakra’er(hals, tredje øyet og tildels krone), så ja det tror jeg nok at kan stemme. Ser at du jobber hardt med deg selv og at du så gjerne vil videre, masse som skjer med chakraene dine- men husk balanse og godhet innover(få med kroppen på lag og tilbake tilliten)❤️ Wow! Så interessant det var å snakke med deg! Tusen hjertelig takk for svar, igjen❤️ Det siste avsnittet ditt var utrolig gøy å lese! Så spennende at du ser høy vibrasjon i mine øvre chakra’er! Kan dette føre til ekstraslag? Og høy vibrasjon i tredje øye, betyr det at jeg er i ferd med å «se» klarere? Ja, jeg jobber knallhardt med meg selv, du har helt rett! Og jeg tror også på flere liv, og at vi har bestemt oss før vi blir født på ny hvilke utfordringer vi skal møte i dette livet. Jeg syns jeg har møtt altfor mye utfordringer da, eller, iallefall i altfor lang tid, sånn at den dualiteten mellom det fine og det vanskelige uteblir, det blir for det meste vanskelig. Og jeg tror jeg blir værende i det vanskelige inntil jeg har lært det jeg skal lære. Og her har jeg også vært streng med meg selv😅 Jeg blir oppgitt over meg selv som aldri kan klare å lære det jeg skal lære😆 Flere klarsynte har f.eks sagt at de ser jeg skal få barn, men det ble aldri barn på meg, og nå er det for sent. Jeg kan føle at det er min egen skyld, som ikke klarte å ta rette avgjørelser på et tidspunkt, sånn at jeg ikke fant den rette mannen, og dermed ble det heller ingen barn. Det samme ang kjærlighet, det er flere som har sagt at det snart dukker opp en kjæreste, men årene går, og jeg forblir singel. Jeg blir sint på meg selv fordi jeg mest sannsynlig går glipp av sjanser som dukker opp. Det er hva jeg selv har trodd, iallefall. Men; mens jeg leste det du skrev, så dukket det opp en ny tanke; kan det hende at det jeg skal lære er nettopp det å gi litt slack? Være snill med meg selv? Ikke dømme meg selv så hardt? Jeg er bare så redd for å ikke lære «leksa» i dette livet, for da tror jeg man bli inkarnert på nytt med de samme utfordringene, og det vil jeg jo svært gjerne unngå.. Om du ser noe mer om meg, så er det utrolig interessant og inspirerende om du vil dele, hva det nå enn er😃 Anonymkode: 4de80...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Del Skrevet 25. januar 2023 - også lurer jeg på, når jeg først har en god intuitiv åndelig person «på tråden»: Jeg har sett blå lysglimt som kommer og går de siste årene. Har sjekket øynene hos optiker og øyelege, og ingenting er galt. Kan disse blå lysglimtene være et åndelig fenomen? Ser du noe om det? 💙 Anonymkode: 4de80...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #14 Del Skrevet 25. januar 2023 Mandalorian skrev (3 timer siden): Så godt å høre at det gav mening for deg❤️ Det er bra❤️ Kroppen din ønsker å spille på lag med deg men du må la deg selv sørge over det som var for å akseptere det som er nå. Ikke presse deg selv for hardt inn i situasjoner(sosialt) hvor du evnt må «gi masse» og sakte bygge opp et nytt tillitsforhold til kroppen din. Du har ikke like stor tillit til den og den har ikke like stor tillit til deg. Men det er mulig å bygge deg selv opp til å kunne pushe den litt mer enn det du har følt til nå(men som sagt, da må kroppen og ditt høyere selv først være trygg på at du setter dens/egentlig dine da, sine behov først) og så etterhvert kan du oppleve at den tåler mer, strekker seg lenger for deg osv om du skjønner? Jobbe med balanse(ikke være strenga med seg selv)og det og tørre å lytte til den indre stemmen(som har behov og som ofte også vet best hva du trenger) La deg selv sørge over det som var, den du føler at du har «mistet», men så må du gå videre og legge henne bak deg. Ta imot den du er idag, hun er flott!! Hun er bra nok! Hun er god! Kjærlighet er mulig når kroppen har fått litt tid på å stole på din egen relasjon til den igjen- men må da oppsøkes litt sosialt( men tror ikke du må lete sånn kjempelangt?)❤️ Åj, jeg så ikke dette svaret før nå! Tusen takk for gode råd og støttende ord❤️ Dette skal jeg jobbe med! Sitter oppe i natten da jeg ikke får sove pga masse ekstraslag på hjertet. «Spille på lag med kroppen», ja det var det da, jeg blir ganske oppgitt og irritert når kroppen lager trøbbel, som f.eks nå, med disse voldsomme ekstraslagene. Men jeg skal prøve å snakke til kroppen min på en bedre måte, sånn som du skriver. Også var det gøy at du tenker jeg ikke trenger å lete så langt etter kjæreste😊 Tusen takk❤️ Anonymkode: 4de80...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #15 Del Skrevet 27. januar 2023 Mandalorian skrev (På 25.1.2023 den 0.14): Kjærlighet er mulig når kroppen har fått litt tid på å stole på din egen relasjon til den igjen- men må da oppsøkes litt sosialt( men tror ikke du må lete sånn kjempelangt?)❤️ Må bare spørre deg ang dette jeg, er det ok? Du skriver at du tror jeg ikke må lete så langt, betyr det at du allerede ser den mannen jeg skal møte? Er det en jeg allerede kjenner og som jeg ser jevnlig? Er det en som allerede har interesse for meg? Eller en helt ukjent person som kommer inn i livet mitt etter hvert? ❤️ Anonymkode: 4de80...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #16 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 1.40): - også lurer jeg på, når jeg først har en god intuitiv åndelig person «på tråden»: Jeg har sett blå lysglimt som kommer og går de siste årene. Har sjekket øynene hos optiker og øyelege, og ingenting er galt. Kan disse blå lysglimtene være et åndelig fenomen? Ser du noe om det? 💙 Anonymkode: 4de80...16d Hei, eg er ikkje den du snakkar med her. Eg ser også blå lysglimt popper opp i ny og ned (OG har sjekka hos optikar 😳), og er i ferd med å åpne mine spirituelle kanalar. Så kanskje det er ein samanheng her? Anonymkode: c96b0...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå