AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Hadde dere sagt opp fast jobb for vikariat? Har ett barn på 2 år og samboer på nåværende tidspunkt. Anonymkode: 33096...a9d
Queen94 Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Spørs hvilken fordeler som er på vikariatet. Jeg hadde fast 100% stilling, valgte å søke på alt mulig rart fra 60% vikariat til 100% fast fordi jeg ikke orket dårlig miljø lenger! Så igjen er avhengig av forelder og ulemper på begge plasser.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Jeg hadde 100% fast stilling med reisevei på 1 time og 15 min. Valgte å søke på et vikariat 2 min unna huset mitt. Fikk jobben og søkte ulønnet permisjon fra min faste stilling. Endte opp med å få fast jobb der jeg hadde vikariat og sa derfor opp på min gamle arbeidsplass. Anonymkode: 2cf7f...04f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Jeg er nå i et vikariat og tok permisjon fra min faste stilling. Vikariater kan ofte være positivt for karrieren, det kan gi muligheter en ikke ville fått fast før erfaringen er på plass. Anonymkode: dfbe3...0b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå