AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Jeg slo opp med vedkommende fordi jeg ikke hadde noen følelser igjen for personen lengre og forklarte at det ikke var vedkommendes feil, men meg som var problemet da jeg ikke kjente noe følelser igjen. Vedkommede tok det hele med fatning og sa at h*n følte det på seg. Jeg spurte da hvorfor h*n ikke kunne bare si det. "Nei fordi h*n hadde håpet på at det kun var en fase og at det skulle endret seg" Etter det dro h*n og siden har jeg ikke hørt noe mer.. Altså hallo? Jeg hadde håpet på at Vedkommede i det minste skulle trygle, ringe eller sende meg melding om å ta h*n tilbake. Det var liksom bare en klem, dro til broren sin for å gi meg noen dager til å ta sakene mine ut fra huset. Var det liksom alt? Etter 9 år sammen så thats it. Ingen motstand eller følelser av tristhet? Anonymkode: c07e5...f51
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 23. januar 2023 Så bra han/hun kom seg så fort over bruddet, da. Hvorfor skulle vedkommende trygle? Hva ville du fått ut av det? Det må jo være mye bedre for begge parter når situasjonen er godtatt uten noe mer drama…? Du skriver jo at du har mistet alle følelser, så hvorfor bryr du deg egentlig? Anonymkode: 6fc0f...b2f 49 12
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra han/hun kom seg så fort over bruddet, da. Hvorfor skulle vedkommende trygle? Hva ville du fått ut av det? Det må jo være mye bedre for begge parter når situasjonen er godtatt uten noe mer drama…? Du skriver jo at du har mistet alle følelser, så hvorfor bryr du deg egentlig? Anonymkode: 6fc0f...b2f Hadde jo forventet et snev av tristhet, sjokk i blikket e.l Istedenfor så var det bare ok Anonymkode: c07e5...f51
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 Var sikkert lite sex i forholdet. Menn snur seg ikke når det er tilfellet. Anonymkode: 0f1de...460 2 2
Turtellure12 Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 (endret) Hvorfor i alle dager skulle han trygle? Du virker veldig selvsentrert. Hvis du har mistet alle følelser så burde ikke dette plage deg i den grad at du er våken om natten for å skrive innlegg på KG, surmule for at han ikke elsker deg så høyt som du trodde. Så bra at det ikke ble et stygt brudd! Endret 23. januar 2023 av Turtellure12 14 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Ok takk for hyggelig svar dere. Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Forholdet har vel vært dødt lenge? Du og eksen har nok begge følt at det var over for lenge siden. Det var bare du som tok steget først. Helt klart ett brudd som var rett for begge parter. De manglende følelsene var gjensidig. (Du er bra snål for å mene at motparten burde ta det tyngre da.....) Anonymkode: c0401...c8e 17 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok takk for hyggelig svar dere. Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 Eh, du gjør jo det mot han? han visste vel det kom og reagerer på samme måte som du gjør, med likegyldighet. Hvis han er like ferdig med forholdet som du er, hvorfor skulle han reagere noe annerledes enn deg? Anonymkode: b9479...c71 21 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Eksen har nok ønsket å slå opp også. Det kan ta litt tid å bestemme seg for å gå ut av lengre forhold, når det ikke har skjedd noe spesielt. Det ble bare du som tok opp temaet. Kanskje eksen er superletta. Anonymkode: c0401...c8e 14
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 Han visste fra før at det gikk denne veien. Han har sørget ferdig. Kanskje gruet seg til denne dagen. Det er vondt. Kanskje en lettelse å slippe det mer. Hele situasjonen har nok gjort at hans følelser har gått gradvis bort også. Fint for han at han ikke er fra seg i sorg. Vær glad på hans vegne. Jeg er sikker på at han setter pris på den gode tiden dere hadde sammen. Og litt mindre pris på tiden hvor du mistet følelser og viste det. Anonymkode: c134d...7ec 16
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok takk for hyggelig svar dere. Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 Ja! Tenk så deilig å gå gjennom et brudd hvor man slipper krangling og drama. Anonymkode: dfc8c...928 11 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg slo opp med vedkommende fordi jeg ikke hadde noen følelser igjen for personen lengre og forklarte at det ikke var vedkommendes feil, men meg som var problemet da jeg ikke kjente noe følelser igjen. Vedkommede tok det hele med fatning og sa at h*n følte det på seg. Jeg spurte da hvorfor h*n ikke kunne bare si det. "Nei fordi h*n hadde håpet på at det kun var en fase og at det skulle endret seg" Etter det dro h*n og siden har jeg ikke hørt noe mer.. Altså hallo? Jeg hadde håpet på at Vedkommede i det minste skulle trygle, ringe eller sende meg melding om å ta h*n tilbake. Det var liksom bare en klem, dro til broren sin for å gi meg noen dager til å ta sakene mine ut fra huset. Var det liksom alt? Etter 9 år sammen så thats it. Ingen motstand eller følelser av tristhet? Anonymkode: c07e5...f51 Jeg reagerte akkurat likt da min eks gikk. Bare sjokk og nummenhet først. Kastet opp mens han ikke så det. Var trist og rasende mens han ikke så det. Hadde dramatiske drømmer jeg ikke fortalte om. Fortalte ham ingenting. Forholdet var over, han var gått, jeg lukket meg for han der og da. Jeg jakter ikke på noen. Ber ikke. Diskuterer ikke. Det er under min verdighet. Anonymkode: 940fd...40a 23 10 6
Turtellure12 Skrevet 23. januar 2023 #14 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ok takk for hyggelig svar dere. Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 Jamen du gjorde det mot han? Han har garantert ingen følelser igjen for deg heller, lettet over at du tok det første steget. Dette er gode nyheter TS! 10 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #15 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hadde jo forventet et snev av tristhet, sjokk i blikket e.l Istedenfor så var det bare ok Anonymkode: c07e5...f51 Akkurat sånn var min eks også. Veldig forvirret: Hvorfor gråt jeg ikke? Hvorfor var jeg ikke ute av meg? Hvorfor reagerte jeg "feil'? Altså jeg var i sjokk. Tydelig at han forventet en bestemt reaksjon fra meg som han ikke fikk. Til og med min reaksjon i bruddet ville han styre, og få den scenen han ville ha. Jeg blei så irritert på hans selvsentrerthet og trang til å styre. Har aldri følt meg så lite respektert og elsket som i det øyeblikket. Selv i BRUDDET HAN VILLE HA, var fokusert på han selv, og ikke hva jeg følte og trengte. Jeg tenkte faktisk: han kjenner meg jo overhodet ikke. Så det er faktisk rett at han slår opp. Anonymkode: 940fd...40a 16 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #16 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok takk for hyggelig svar dere. Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 Vel, hva slags følelser viste du? Og har du prøvd å ta kontakt? Jeg syns dette var er litt merkelig innlegg, du gjør det slutt, også reagerer du på at du ikke får ønsket reaksjon? Hvorfor vil du at eksen skal "være et vrak"🤷♀️? Bør du ikke bare være glad for at vedkommende ikke er ødelagt? Eller gjorde du det mer for å få en ønsket reaksjon? Anonymkode: 1ec78...403 8 2
Fireflies Skrevet 23. januar 2023 #17 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ok takk for hyggelig svar dere. Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 Jeg ville ikke forventet at noen skulle som du sier i HI "trygle, ringe eller sende meg melding om å ta h*n tilbake". Hadde jeg blitt dumpa etter 9 år fordi følelsene var borte så ville ikke jeg gitt vedkomne noe mer. Hvorfor skal vedkomne ha kontakt med deg? Dere er ikke venner, dere var partere og nå er dere ikke det. 9 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #18 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ville du vært tilfreds med om din samboer/kjæreste bare sa ok og et hade etter mange år ilag uten å vise noe følelser og null kontakt I ettertid Anonymkode: c07e5...f51 Hvis jeg valgte å gå ut av et langt forhold etter et veloverveid valg og gode grunner, hadde jeg vært selvstendig og stått for det, ikke forventet støtte eller nostalgi. Han kunne hatt hvilken som helst reaksjon han ville. Det var bare for å gi ham informasjon om min avgjørelse. Jeg ville prøvd å ordne det sånn at han hadde mulighet til å avreagere aleine. Så ville jeg trukket meg unna. Anonymkode: 940fd...40a 2 1
Silva Pluvialis Skrevet 23. januar 2023 #19 Skrevet 23. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg slo opp med vedkommende fordi jeg ikke hadde noen følelser igjen for personen lengre og forklarte at det ikke var vedkommendes feil, men meg som var problemet da jeg ikke kjente noe følelser igjen. Vedkommede tok det hele med fatning og sa at h*n følte det på seg. Jeg spurte da hvorfor h*n ikke kunne bare si det. "Nei fordi h*n hadde håpet på at det kun var en fase og at det skulle endret seg" Etter det dro h*n og siden har jeg ikke hørt noe mer.. Altså hallo? Jeg hadde håpet på at Vedkommede i det minste skulle trygle, ringe eller sende meg melding om å ta h*n tilbake. Det var liksom bare en klem, dro til broren sin for å gi meg noen dager til å ta sakene mine ut fra huset. Var det liksom alt? Etter 9 år sammen så thats it. Ingen motstand eller følelser av tristhet? Anonymkode: c07e5...f51 Det er ikke normal oppførsel å trygle, sende meldinger og ringe for å be om at du skal ta han tilbake. Det er needy. At han ikke er needy betyr ikke at han ikke sørger, men heller at han respekterer din avgjørelse. Å ringe deg opp for å overtale deg til å ta han tilbake er ikke å respektere deg. Et større rødt flagg får du ikke enn en mann som ringer deg ned og nekter å gi slipp! Endret 23. januar 2023 av Tvillingsjel 7 3
Arild37 Skrevet 23. januar 2023 #20 Skrevet 23. januar 2023 Litt spesiell å ønske at vedkommende skal trygle om å få det tilbake når følelsene dine er borte, det er vel bare bra at han taklet det bra vel, hvis du bryr deg da 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå