AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #1 Skrevet 23. januar 2023 Kjæresten blir sint/irritert om jeg ikke klemmer han i offentligheten ( på butikken ) syns det er ubehagelig og det har jeg alltid gjort, for det er så intim klemming lengeee, og masse folk rundt, jeg får helt fnatt, kan gi han en kjapp klem, men han skal stå å holde meg lenge. Så når jeg går vekk og sier nei: jeg har sagt at jeg syns det er ubehagelig, så blir han sur og irritert, hver eneste gang. Selvom jeg har sagt fra så fortsetter han, og fortsetter å bli irritert og sier da at nei da holder han meg ikke i hånden heller osv. Virker som han ikke forstår at jeg ikke liker det, til tross for at jeg har gitt beskjed hver gang. Han klarer ikke og respektere det jeg sier. jeg vet som sagt ikke hvorfor jeg reagerer sånn, og jeg vet heller ikke hvorfor han har et så stort behov for å klemme meg akkurat i offentligheten der det er mye folk. noen ideer? Anonymkode: 3eee0...ff1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Skrevet 23. januar 2023 Han ser på deg som et trofe. Anonymkode: 8b413...d6b 3 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #3 Skrevet 23. januar 2023 Si at du klemmer han i butikken, hvis han har sex med deg i butikken. Hvis han nekter, så lat som om du tror han ikke elsker deg, eller at han skammer seg over deg. Anonymkode: 4a932...4c5 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #4 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Si at du klemmer han i butikken, hvis han har sex med deg i butikken. Hvis han nekter, så lat som om du tror han ikke elsker deg, eller at han skammer seg over deg. Anonymkode: 4a932...4c5 Men han vet jo det at jeg ikke tenker sånn. Det kan fra min side være angst i all offentlighet, en kjapp klem går greit, men å stå å holde rundt hverandre i 2 min blir for mye. I tillegg sier han: hold meg sånn og sånn. Og jeg kan ikke noe for at det er ubehagelig. Hvorfor klemmer han meg ikke sånn hjemme da? Kun ute? Anonymkode: 3eee0...ff1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten blir sint/irritert om jeg ikke klemmer han i offentligheten ( på butikken ) syns det er ubehagelig og det har jeg alltid gjort, for det er så intim klemming lengeee, og masse folk rundt, jeg får helt fnatt, kan gi han en kjapp klem, men han skal stå å holde meg lenge. Så når jeg går vekk og sier nei: jeg har sagt at jeg syns det er ubehagelig, så blir han sur og irritert, hver eneste gang. Selvom jeg har sagt fra så fortsetter han, og fortsetter å bli irritert og sier da at nei da holder han meg ikke i hånden heller osv. Virker som han ikke forstår at jeg ikke liker det, til tross for at jeg har gitt beskjed hver gang. Han klarer ikke og respektere det jeg sier. jeg vet som sagt ikke hvorfor jeg reagerer sånn, og jeg vet heller ikke hvorfor han har et så stort behov for å klemme meg akkurat i offentligheten der det er mye folk. noen ideer? Anonymkode: 3eee0...ff1 Når kjæresten ikke respekterer dine grenser så er det vel ikke akkurat liv laga. Du kommer til å unngå å gå ut med han, føle ubehag og trekke deg unna. Din kropp, dine regler. Anonymkode: e19dd...4d0 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 tegn på sjalusi og eiesyke ,helt klart. Bare vær oppmerksom før dette går for langt. Anonymkode: 81139...1e6 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Han er nok stolt av å ha deg som kjæreste. Vil vise omverdenen. Anonymkode: 98044...50d 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Hvorfor skal han klemmes på i flere minutter inni butikk? Rart. Er det andre offentlige steder han krever klem òg? Uansett er det ugreit at han ikke aksepterer at du er ukomfortabel og ender med å overskride grensene dine. Er det bare her han er invaderende, eller opplever du lignende med andre ting, som en generell ignorering av dine følelser og meninger? Anonymkode: 7d85c...e45 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 Det er jo bare rart å stå og klemme i butikken, i to minutter?.. Jeg skjønner godt at du ikke liker det, du bør ta en ordentlig prat med han, når dere er hjemme. Fortell han i klartekst at du ikke vil gjøre slikt ute i offentligheten. Det er ikke et godt tegn at han blir sur og fornærmet. Anonymkode: 41e50...a65 2 1
saltyliquorice Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Jeg syns det er spesielt å stå og klemme lenge midt på Kiwi 😂 Det holder vel at dere holder hender eller at du holder i armen hans. 1
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 Det er noe av det kleineste jeg ser når to fjortiser står sånn inne i butikker. Det bare lyyyser at de må ha oppmerksomhet. Skjønner godt at du blir flau. Si ifra at du heller kan klemme hjemme. Merkelig oppførsel av denne gutten. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor skal han klemmes på i flere minutter inni butikk? Rart. Er det andre offentlige steder han krever klem òg? Uansett er det ugreit at han ikke aksepterer at du er ukomfortabel og ender med å overskride grensene dine. Er det bare her han er invaderende, eller opplever du lignende med andre ting, som en generell ignorering av dine følelser og meninger? Anonymkode: 7d85c...e45 Ja, det kan du si. Senter, matbutikker som oftest. ja, føler jo ofte han ikke forstår følelsene mine, da det bare blir krangling av å snakke om følelser, meninger osv. Anonymkode: 3eee0...ff1 1
Snok1 Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): tegn på sjalusi og eiesyke ,helt klart. Bare vær oppmerksom før dette går for langt. Anonymkode: 81139...1e6 Jeg er redd dette er fasit. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #14 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): tegn på sjalusi og eiesyke ,helt klart. Bare vær oppmerksom før dette går for langt. Anonymkode: 81139...1e6 Snok1 skrev (6 minutter siden): Jeg er redd dette er fasit. Hvordan kan dette være sjalusi/eiesyke? Forklar gjerne. Og hvordan kan det gå for langt tenker du? Anonymkode: 3eee0...ff1
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2023 #15 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan dette være sjalusi/eiesyke? Forklar gjerne. Og hvordan kan det gå for langt tenker du? Anonymkode: 3eee0...ff1 Det er jo tydelig at han MÅ vise omverden at han er sammen med deg og dette er måten han ønsker å demonstrere det på. Det er uansett ikke normalt. 1 1
Snok1 Skrevet 23. januar 2023 #16 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan dette være sjalusi/eiesyke? Forklar gjerne. Og hvordan kan det gå for langt tenker du? Anonymkode: 3eee0...ff1 Må nesten stille spørsmålene tilbake: Er han veldig sjalu? Er han påpasselig med deg? Har han meninger om hva du har på deg? Har han mening om hvem du treffer? Spør han masse om hvem du treffer og hva du gjør når dere ikke er sammen? Ringer han deg og sjekker når du er alene med venner. Kan han se hvor telefonen din er? Har han passordene dine? Hvis du svare ja på flere av disse mener jeg at du skal være veldig aktsom. 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #17 Skrevet 23. januar 2023 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Det er jo tydelig at han MÅ vise omverden at han er sammen med deg og dette er måten han ønsker å demonstrere det på. Det er uansett ikke normalt. Ja, har reagert på dette jeg og. Først trodde jeg det var det at han så bekjente og derfor skulle ha en klem, for å vise:" se, jeg har dame" men i ettertid har jeg skjønt at det var ikke pga han så noen. Anonymkode: 3eee0...ff1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #18 Skrevet 23. januar 2023 Snok1 skrev (Akkurat nå): Må nesten stille spørsmålene tilbake: Er han veldig sjalu? Er han påpasselig med deg? Har han meninger om hva du har på deg? Har han mening om hvem du treffer? Spør han masse om hvem du treffer og hva du gjør når dere ikke er sammen? Ringer han deg og sjekker når du er alene med venner. Kan han se hvor telefonen din er? Har han passordene dine? Hvis du svare ja på flere av disse mener jeg at du skal være veldig aktsom. Nei, ikke egentlig. Selvfølgelig spør han innimellom men ikke ofte. Han passer på, ja nei nei Nei avogtil ringer han han kan passordet på tlf, men aldri vært innpå. så det er nok ikke det. Rart uansett at han absolutt må ha en 2 minutters klem på butikken osv, når han ikke gjør det hjemme. Føler det er litt sånn:se hvor fint vi har det" selvom vi ikke har det så veldig fint. Jeg føler at når de klemmene kommer ute så er det fake om du skjønner. Tror det er derfor og jeg trekker meg unna og ikke vil. Anonymkode: 3eee0...ff1
Snok1 Skrevet 23. januar 2023 #19 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke egentlig. Selvfølgelig spør han innimellom men ikke ofte. Han passer på, ja nei nei Nei avogtil ringer han han kan passordet på tlf, men aldri vært innpå. så det er nok ikke det. Rart uansett at han absolutt må ha en 2 minutters klem på butikken osv, når han ikke gjør det hjemme. Føler det er litt sånn:se hvor fint vi har det" selvom vi ikke har det så veldig fint. Jeg føler at når de klemmene kommer ute så er det fake om du skjønner. Tror det er derfor og jeg trekker meg unna og ikke vil. Anonymkode: 3eee0...ff1 Bytt passord. Han HAR vært inne. Når han blir usikker på deg vil han finne ting som han vil kunne bruke mot deg for å gjøre deg usikker. Bytt passord. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #20 Skrevet 23. januar 2023 Snok1 skrev (Akkurat nå): Bytt passord. Han HAR vært inne. Når han blir usikker på deg vil han finne ting som han vil kunne bruke mot deg for å gjøre deg usikker. Bytt passord. Jeg har alltid med meg telefonen overalt, så det er faktisk ikke sjangs i havet at han har vært inne på telefonen 😂 men ja kan bytte, for å se om han reagerer på noe måte. Men han har altså ikke tilgang til tlf. Eneste måten må være når jeg sover, men han sovner alltid først så jeg bekymrer meg ikke Anonymkode: 3eee0...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå