Gå til innhold

Kjoler til en slank brud med "guttekropp"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hjelpe min beste venninne, som jeg er forlover for, med å finne kjole. Hun skal gifte seg i juli så det blir et sommerbryllup. Hun vil helst ikke har diger marengskjole. Noen som har noen bilder av noen fine kjoler? Hun er 1.72 ca., meget slank (36), men "guttehofter" og ganske liten over bysten.

Tenkte kanskje noe a la denne ville være fin? http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...1=356&opt1=4971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den kjempegodt, og har samme type fasong. Men hvis hun har ganske brede skuldre, kan det lett bli litt ubalansert med halterneck, i hvertfall er det slik på meg.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Enkel og elegant. Enig med deg. Den var lekker.

Skrevet

Jeg likte den første mye bedre. Finere i stoffet, og så liker jeg ikke stroppeløst. Men selvsagt, det framhever puppene, og det er ikke så dumt hvis de i utgangspunktet er ganske små.

Skrevet

Tenker jo ikke spesielt på akkurat disse kjolene (stoff og andre detaljer), mer modellene...

Noen andre som har noen bilder å vise frem så blir jeg kjempeglad!

Skrevet

Jeg synes Rembo har mange fine modeller for smale kroppsfasonger :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg synes også at den første er definitivt finest, både i seg selv og i forhold til slik du beskriver henne. Hvis hun har små bryster og er bred over skuldrene, vil ikke nødvendigvis stroppeløst være det fineste.

Skrevet
Jeg synes Rembo har mange fine modeller for smale kroppsfasonger :)

Helt enig. Rembo har mye fint. Samt Raffaeli.

Skrevet

Takk for tipsene. Skal sjekke internettsidene deres!

Skrevet

Synes også den første var utrolig flott!

Lykke til med kjolejakten :)

Skrevet

Det er fint av deg å prøve å finne ut av dette for henne.

Jwg satt også i timer og kikka i blad og på nette etter kjoler - og fant mange som var fine på modellene. Stilene passet jeg ikke i det hele tatt.

Avtal tid på brudesalongen, da får dere god veiledning og hjelp utifra hennes fasong og farger. Kikker du for mye på kjoler uten å prøve tror jeg du kan kikke deg blind...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...