Likerstor35 Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Hei jeg leter etter råd.. jeg har vært sammen med samme dame i mange år og de siste årene har jeg fått litt kink for store penis sleeve og dildoer! Jeg liker og bruke de på min partner, men hun sier hun gjør det bare for min del! Vi hadde årsdag her og jeg hadde kjøpt inn en relativt stor dildo som jeg hadde lyst og prøve!! Men under akten da jeg spurte om jeg kunne bruke den…da sa hun jeg vil bare ha meg all natural og bare deg!! Vil ikke ha all de store dritten du kommer med!! Nå står jeg litt på bar Bakke !! Denne delen av sex har blitt viktig for meg!! What to do? Er jeg bare en egoistisk dritt?
Stillalive Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Selv om det visuelt er relativt opphissende å se damer bli tatt av xxl så er det en ganske liten prosentandel av kvinner som higer etter xxl. Godt mulig kvinner har et ønske om å prøve det en gang i løpet av livet uten at jeg vet, men til hverdags så er nok folk flest godt fornøyd med gjennomsnittet. Så om du velger å pushe på med xxl leketøy og sleeves når hun sier det holder med deg, så ja, da er du egoistisk. 3
Stillalive Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Jeg liker forøvrig selv å se henne med noe stort, men ingenting jeg "pusher" på. Går heller på tilfeldigheter.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Du kan jo låne pulevennen min, han er enorm der nede🍆 Anonymkode: 60cdc...56f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Likerstor35 skrev (30 minutter siden): Er jeg bare en egoistisk dritt? Ja, det er du. Hun sier nei, respekter det. Anonymkode: 2a8fb...22b 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 8 hours ago, Likerstor35 said: Hei jeg leter etter råd.. jeg har vært sammen med samme dame i mange år og de siste årene har jeg fått litt kink for store penis sleeve og dildoer! Jeg liker og bruke de på min partner, men hun sier hun gjør det bare for min del! Vi hadde årsdag her og jeg hadde kjøpt inn en relativt stor dildo som jeg hadde lyst og prøve!! Men under akten da jeg spurte om jeg kunne bruke den…da sa hun jeg vil bare ha meg all natural og bare deg!! Vil ikke ha all de store dritten du kommer med!! Nå står jeg litt på bar Bakke !! Denne delen av sex har blitt viktig for meg!! What to do? Er jeg bare en egoistisk dritt? Eg også kjøpte ein skikkelig monster dilldo til dama,eg tente veldig på å bruke den på ho,men såg på hun att hun ikkje klarte å slappe av å nyte den. Kjøpte ein ny som var lik min egen størrelse,den blir gjerne brukt med full nytelse! Du er nokk ikkje ein egoistisk dritt,men ta det som eit kompliment att hun liker din best😉 Anonymkode: 34a2b...b3c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan jo låne pulevennen min, han er enorm der nede🍆 Anonymkode: 60cdc...56f 😅 Vil du dele altså? Anonymkode: 3764c...7cc
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Vel, jeg har også en sleeve og selv om dama bedyrer at det er akkurat like godt med all natural middels pikk så stønner hun, vrir seg betraktelig mer, og til og med kommer av å bli knulla med sleeven på. Så det er bare bullshit at det er det samme. Samme grunn til at kvinner underrapporterer alt fra hvor mange de har ligget med, hvor ofte utro de er og hvor stor pikk de liker. De vil fremstå som minst mulig promiskuøs, og mest mulig dydig. Anonymkode: a0b0d...0f8 2
Snok1 Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, jeg har også en sleeve og selv om dama bedyrer at det er akkurat like godt med all natural middels pikk så stønner hun, vrir seg betraktelig mer, og til og med kommer av å bli knulla med sleeven på. Så det er bare bullshit at det er det samme. Samme grunn til at kvinner underrapporterer alt fra hvor mange de har ligget med, hvor ofte utro de er og hvor stor pikk de liker. De vil fremstå som minst mulig promiskuøs, og mest mulig dydig. Anonymkode: a0b0d...0f8 Du forstår at ulike kvinner kan ha ulike preferanser? 3 1
Gorgonzola Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Likerstor35 skrev (10 timer siden): ... jeg fått litt kink for store penis sleeve og dildoer! Jeg liker og bruke de på min partner, men hun sier hun gjør det bare for min del!....da jeg spurte om jeg kunne bruke den…da sa hun jeg vil bare ha meg all natural og bare deg!! Vil ikke ha all de store dritten du kommer med!! Nå står jeg litt på bar Bakke !! Denne delen av sex har blitt viktig for meg!! What to do? Er jeg bare en egoistisk dritt? Tydeligere kan man vel ikke få det, jeg ville tatt til meg hennes betraktninger, for ikke å snakke om det fantastiske komplementet hun gir deg, og kost meg med tilværelsen, sammen med henne. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 Likerstor35 skrev (11 timer siden): Hei jeg leter etter råd.. jeg har vært sammen med samme dame i mange år og de siste årene har jeg fått litt kink for store penis sleeve og dildoer! Jeg liker og bruke de på min partner, men hun sier hun gjør det bare for min del! Vi hadde årsdag her og jeg hadde kjøpt inn en relativt stor dildo som jeg hadde lyst og prøve!! Men under akten da jeg spurte om jeg kunne bruke den…da sa hun jeg vil bare ha meg all natural og bare deg!! Vil ikke ha all de store dritten du kommer med!! Nå står jeg litt på bar Bakke !! Denne delen av sex har blitt viktig for meg!! What to do? Er jeg bare en egoistisk dritt? Du er ikke en egoistisk dritt fordi du Jar den fetisjen du har. Problemet er om du forventer at partneren din skal ta del i fetisjen når hun åpenbart ikke vil. Din fetisj vil i tillegg påføre partneren din et ubehag/smerter. Da er dere i en situasjon som er utfordrende å løse. Det er tross alt ikke slik at alle kvinner hverken vil eller kan «ta i mot» en stor dildo/sleeve. Anonymkode: 636a6...d2c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 Som et Ps selv. Jeg hadde aldri latt noen dytte en stor dildo inn i meg, eller hatt sex med en som brukte sleeve. Aaaalt for stort og ubehagelig. Anonymkode: 636a6...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 En skal ikke presse non å være med på det de ikke vil. Var sammen med ei som var eksttrem stor. Brukte en dildo som var 8 cm I diameter og lang. Fistet henne også en del. Var pirrende å se. Hun jeg er sammen med nå klarer ikke så stort. Hun ville prøve, gikk ikke og da presset jeg ikke henne mer på det. Anonymkode: 89410...6a6 2
SlemUlv Skrevet 23. januar 2023 #14 Skrevet 23. januar 2023 Likerstor35 skrev (14 timer siden): Hei jeg leter etter råd.. What to do? Er jeg bare en egoistisk dritt? Hva råd leter du etter? Dama de har fortalt deg hva hun mener. Om du virkelig er glad i henne, respekterer du dette. Om denne type sex er blitt viktigere for deg, en dama er, så er det vel påtide å gå hvert for sitt? MEN! Det går jo an å høre med henne, om hun er villig til å være med på denne type sex innimellom, at det blir litt krydder i sexen, istedenfor ofte/hele tiden. Så nei, du er ikke en egoistisk dritt for å ha en fetish. Men om du pusher den på en partner som ikke samtykker til det, da er du ikke noe å samle på. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå