AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Han er ordentlig og høflig. Han er høflig mot sine foreldre og søsken, har jeg sett. Ute blant folk oppfører han seg bra. Er høflig mot servitører, hjalp gammel dame over isen osv. Han sier det er i praksis ikke noe forskjell mellom ham og de som tar dop. De som tar dop gir ham lønn. Det eneste er at det er uregulert marked og de kan bli slåssing hvis annen gjeng stjeler kunder. Eneste jeg tviler på er at han vil ikke slutte med det og skaffe seg fast jobb, selv om han sier han har kontakter og kan få jobb innen finans. Har dere erfaring? Anonymkode: 9e5dc...dde
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Sier bare N E I Anonymkode: ec3da...6b8 5 2 1
Mona123 Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 😂 Nei takk. Hvorfor skal man forelske seg i potensialer hele tiden? Se hva de gjør, ikke hva de sier. Og ville du ha blitt sammen med en som har slik historikk? Kult å ha barn med noen som har kontakter innenfor slikt. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er ordentlig og høflig. Han er høflig mot sine foreldre og søsken, har jeg sett. Ute blant folk oppfører han seg bra. Er høflig mot servitører, hjalp gammel dame over isen osv. Han sier det er i praksis ikke noe forskjell mellom ham og de som tar dop. De som tar dop gir ham lønn. Det eneste er at det er uregulert marked og de kan bli slåssing hvis annen gjeng stjeler kunder. Eneste jeg tviler på er at han vil ikke slutte med det og skaffe seg fast jobb, selv om han sier han har kontakter og kan få jobb innen finans. Har dere erfaring? Anonymkode: 9e5dc...dde Han selger dop som dreper ungdommer… Anonymkode: bd484...f2c 3 2 1
Andro Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Ja, mye er faring. Du styrer ikke hvem du forelsker deg i, men du styrer hvordan du takler det. Kom deg til helvete vekk, og bruk hodet. Du kommer til å måtte leve med hemmeligheter du skulle ønske at du aldri fikk vite, og du risikerer å bli dømt for ting du aldri har gjort. Han er ikke ordentlig, men han er flink til å være hyggelig. Han dreper folk ved å holde liv i dødens marked. Alle som driver med dette er i livsfare - og du kan regne med at det vil gjelde dem rundt også. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Jeg var sammen med en sånn type… han mishandlet meg , stakk ut om kvelden og kunne være borte i flere dager uten å svare meg på tlf… Han manipulerte meg og fikk mine venner til å tro at jeg hadde «klikket» mentalt osv. Anonymkode: bd484...f2c 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Blir skikkelig stas når dere får noen barn og har kundene til Papsen rennende ned dørene, midt i nattevåken og lørdagspizzaen🏴☠️. Anonymkode: aa07f...534 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir skikkelig stas når dere får noen barn og har kundene til Papsen rennende ned dørene, midt i nattevåken og lørdagspizzaen🏴☠️. Anonymkode: aa07f...534 Eller politiet kommer på razzia, tar med seg mannen og BV kommer å henter barna Anonymkode: bd484...f2c 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Da hadde jeg kuttet kontakten og bedt ham høre fra seg når han hadde fått seg ny jobb og droppet miljøet. Anonymkode: e73ef...5eb 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 Ja har erfaring. De er snille på et overfladisk nivå og når det gagner dem, men når man kommer inn på de mangler de empati og grenser. De blir lett voldelige og nedbrytende. De lever av en "jobb" som krever at de lyver og manipulerer og er i et miljø hvor alle er voldelige og manipulerende så det sier en del om de innerst inne også. Det går i "money and bitches", de er utro når de ruser seg og fester med kompisene og syns at å bli glad i noen er en svakhet. Så kommer de i fengsel og du tror at nå skal de få en øyeåpner så du venter de årene de soner og de kommer ut og begynner rett med kriminaliteten igjen. Er du passasjer i bil og han blir tatt med noe dop på seg eller du er samboer og han blir tatt med dop hjemme så kan du dømmes flere år for medvirkning selv. Anonymkode: 9d7c9...f76 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 Du lever ikke i en film, det er kun der slikt er kult. I virkeligheten er det bare idiotisk. Anonymkode: 12ff7...53b 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 "gjengmedlem"😅 tror neppe han er i noen gjeng. kanskje sliter han psykisk og lever i en fantasiverden? har aldri vært bort i en fra et sånt miljø som blottlegger sitt liv på den måten. gjengmedlemmer i norge representerer ingen gjenger offentlig. kjæreste eller ei.. Anonymkode: 3a312...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 Jeg var sammen med en slik du beskriver, høflig og sympatisk, helt til fasaden sprakk å han begynte å manipulere meg, bli ekstremt voldelig og utro etter noter. Klarte til å med bli gravid med han (ikke planlagt) Jeg tok abort, han ble med på sykehuset, men gikk konstant ut på gangen å pratet i telefonen på språket sitt. Et par dager etterpå aborten stakk han til hjemlandet sitt å giftet seg 14 dager. Ca 1 år etter hang det en lapp på døra mi, der han beklaget seg å ba meg ta kontakt med han🙄 Forbanna drittsekk… Anonymkode: b306c...926 5 1
Grüner Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er ordentlig og høflig. Han er høflig mot sine foreldre og søsken, har jeg sett. Ute blant folk oppfører han seg bra. Er høflig mot servitører, hjalp gammel dame over isen osv. Han sier det er i praksis ikke noe forskjell mellom ham og de som tar dop. De som tar dop gir ham lønn. Det eneste er at det er uregulert marked og de kan bli slåssing hvis annen gjeng stjeler kunder. Eneste jeg tviler på er at han vil ikke slutte med det og skaffe seg fast jobb, selv om han sier han har kontakter og kan få jobb innen finans. Har dere erfaring? Anonymkode: 9e5dc...dde Det er mange manipulative folk i den bransjen. De sleiker folk oppover ryggen og er påtatt høflige når de «må», og slår og truer folk som ikke samarbeider. Kom deg unna før du blir involvert i noe du ikke bør bli involvert i. 4 1 1
Turtellure12 Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 Jeg er forelsket i en serieovergriper, men han er veldig god kokk! Jeg er forelsket i en pedofil, men han er super romantisk mot meg! Jeg er forelsket i en kleptoman, men jeg har aldri opplevd at han stjeler fra familien sin! Altså, hallo i luken. Han er høflig? Herregud dame, han er yrkeskriminell 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): "gjengmedlem"😅 tror neppe han er i noen gjeng. kanskje sliter han psykisk og lever i en fantasiverden? har aldri vært bort i en fra et sånt miljø som blottlegger sitt liv på den måten. gjengmedlemmer i norge representerer ingen gjenger offentlig. kjæreste eller ei.. Anonymkode: 3a312...4f1 De sliter psykisk ja. Psykopati, sosiopati, traumer, paranoia etc. Fins da offisielle gjenger i Norge. Men som du er inne på er det ingen normale eller oppegående folk som blir med i noe sånt Anonymkode: 9d7c9...f76 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #17 Skrevet 23. januar 2023 Hvis du vil ødelegge livet ditt med folk som mangler normale sperrer og grenser så kjør på. Du burde tenke over hvorfor du higer etter kjærlighet fra en slik person. Tror du ikke du fortjener bedre? Har du vokst opp med vanskelige familieforhold? Dette er et alvorlig faresignal til deg selv. Tenk at du prøver å rasjonalisere det at han selger dop med at han er høflig og hjelper gamle damer. Altså, du driver og unnskylder noen som pusher dop og er medskyldig i at unge mennesker ødelegger livet sitt. Du må ta tak i deg selv. Du er bedre enn dette og burde sette standarden høyere for hva slags kjærlighet du leter etter. Anonymkode: dc7fc...393 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #18 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De sliter psykisk ja. Psykopati, sosiopati, traumer, paranoia etc. Fins da offisielle gjenger i Norge. Men som du er inne på er det ingen normale eller oppegående folk som blir med i noe sånt Anonymkode: 9d7c9...f76 nei, hvis du mener eldre gubber i motorsykkel er en gjeng, så tar du feil. gjengene i norge er slett ikke organisert i navnet og hvordan man blir medlem. er det en gjeng med forholdsvis stor innvandrerbakgrunn, holder det med å vinne respekt og tillit. etter det så er du i gamet.. er du en tyster, ligger du dårlig ann. men en gjeng med ritualer og logo/tatovering som representerer, har du ikke i norge, offesiellt. tatoveringene er godt skjult, og spør du dem er dere en gjeng, svarer alle vi er bare gode kamerater. organiserte gjenger med hierarki finner du i sverige - som går åpenlyst å roper navnet. Anonymkode: 3a312...4f1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #19 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): nei, hvis du mener eldre gubber i motorsykkel er en gjeng, så tar du feil. gjengene i norge er slett ikke organisert i navnet og hvordan man blir medlem. er det en gjeng med forholdsvis stor innvandrerbakgrunn, holder det med å vinne respekt og tillit. etter det så er du i gamet.. er du en tyster, ligger du dårlig ann. men en gjeng med ritualer og logo/tatovering som representerer, har du ikke i norge, offesiellt. tatoveringene er godt skjult, og spør du dem er dere en gjeng, svarer alle vi er bare gode kamerater. organiserte gjenger med hierarki finner du i sverige - som går åpenlyst å roper navnet. Anonymkode: 3a312...4f1 Dette kan du tydeligvis ikke noe om. Jo det fins gjenger i Norge. Anonymkode: 9d7c9...f76 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #20 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette kan du tydeligvis ikke noe om. Jo det fins gjenger i Norge. Anonymkode: 9d7c9...f76 ok, mr. ekspert. opplys oss hvem er disse gjengene? a og b-gjengen er ikke navn de ga til seg selv. Anonymkode: 3a312...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå