Gå til innhold

Skal man gi beskjed om at øyebrynene ser ut som to busker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ofte på voksne menn i 40-50 ++ at øyebrynene begynner å leve sitt eget liv, med mørke og hvite hår som vokser ut i luften og forandrer utseendet til vedkommende.

Har en kompis som nå begynner å se shabby ut med disse to buskene over hvert øye, og har så lyst å be han stelle seg litt, men gjør man det?

Ser også bustete øyebryn på viktige menn i høye posisjoner, når de blir intervjuet på tv.

Anonymkode: 4fcc1...281

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at du skal holde kjeften din lukket jeg, og konsentrere deg om deg selv. 

Dette er ditt synspungt. Men ikke nødvendigvis andres mening. 

Anonymkode: a5e74...502

• Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ser ofte på voksne menn i 40-50 ++ at øyebrynene begynner å leve sitt eget liv, med mørke og hvite hår som vokser ut i luften og forandrer utseendet til vedkommende.

Har en kompis som nå begynner å se shabby ut med disse to buskene over hvert øye, og har så lyst å be han stelle seg litt, men gjør man det?

Ser også bustete øyebryn på viktige menn i høye posisjoner, når de blir intervjuet på tv.

Jeg tror eu kan starte med å ringe Støre først, og ta det derfra. Fortell han hvordan brynene skal vøre og hvor skapet skal stå. Fortell han hvorfor det plager deg så inderlig også, det tror jeg vil hjelpe. 

Anonymkode: a50ae...725

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Man går da ikke rundt å kommenterer at det ser ut som om kvinner flest maler bryn helt villt nå heller. To sinnastriper over øynene.. Eller nappet de til det syklige før det igjen. 

La mannen eie sine bryn. 

Anonymkode: a5e74...502

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ofte lyst å ta frem kam og saks og trimme buskene på menn jeg ser rundt omkring.

Merkelig at de ikke ser det selv.

Ts

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ofte lyst å ta frem kam og saks og trimme buskene på menn jeg ser rundt omkring.

Ts

Siden dine preferanser om utseende og estetikk selvfølgelig er fasiten alle andre burde forholde seg til og rette seg etter...?

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Norske menn er for lite opplyst og bryr seg for lite. I usa er det jo helt vanlig å stelle seg mer, som brynene. 

Anonymkode: 02a89...541

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Om det er en kompis tenker jeg det er bra å gi et tips om å gjøre noe med dette. Det kan være noe han ikke har reflektert over selv, og det er jo relativt lett å gjøre noe med så jeg tror de færreste menn vil ta det særlig ille opp. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Norske menn er for lite opplyst og bryr seg for lite. I usa er det jo helt vanlig å stelle seg mer, som brynene. 

Lite opplyst?

Jeg er mann, og nå har du opplyst meg om dette.

Bryr jeg meg, og kommer jeg til å gjøre noe med brynene? Nei

Anonymkode: 5aa65...37b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lite opplyst?

Som jeg skrev: bryr seg for lite.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Også i arabiske land. Det virker som mange menn tror at man bare skal la buskveksten ta fullstendig over, istedenfor å gjøre litt forefallende arbeid.

Ts

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Lite opplyst?

Æsj

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Æsj

Ekkelt med mye bryn? Synes det er verre med de med lange hår i nesa som stikker ut.. Eller hår på ryggen! 

• Liker 4
Skrevet

Nei, det gjør man ikke.

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ts

De vet da utmerket godt selv hvordan de selv ser ut. Hadde det vært viktig for dem å endre på det, hadde de gjort det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Maestro skrev (1 minutt siden):

Ekkelt med mye bryn? Synes det er verre med de med lange hår i nesa som stikker ut.. Eller hår på ryggen! 

Hehe. Fikk artige bilder i hodet nå. Men likefullt - lever eieren godt med hårene sine så holder nok resten av oss ut også. 

• Liker 2
Skrevet
Hippogriff skrev (2 minutter siden):

Hehe. Fikk artige bilder i hodet nå. Men likefullt - lever eieren godt med hårene sine så holder nok resten av oss ut også. 

Hadde jeg hatt partner med så mye hår på ryggen at det er like mye som en gorilla, hadde jeg sendt han til voksing. Og jeg er ikke så vanskelig av meg egentlig. 

Bryna hadde jeg levd fint med. 

Skrevet

Hvorfor ønsker du å påtvinge andre dine øyenbrynpreferanser? 

"Rart de ikke ser det selv" - de ser det selvfølgelig selv, og synes ikke det er noe i veien med det de ser. At det plager deg er ditt problem, ikke deres. 

Anonymkode: df875...293

• Liker 11
Skrevet
Hippogriff skrev (4 minutter siden):

Hehe, fikk bilder i hodet av en tiktok-video jeg så her om dagen jeg😂 En fyr som trimma barten sin. Er usikker på om en del av barten var fra nesehår eller ansiktshår🤯

Anonymkode: 34d0a...9c5

Skrevet

Jeg sier ifra til kompiser ja.

Sa ifra til en at jeg så nesehåra hans alt for godt.

Han ble superflau, men var glad jeg sa fra.

Frisører spør iblant om de skal fikse brynene til menn. Det blir godt mottatt, ikke alle er klar over hva som kan gjøres.

Anonymkode: 161ae...d84

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Syns forøvrig dere som ikke sier ifra er skikkelige dårlige venner.

Anonymkode: 161ae...d84

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...