AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Lurer på om menn kan få ereksjon kun av å snakke vanlig med noen de syns er tiltrekkende? Se vedkommende el? Når får dere menn ereksjon? Kan det skje i situasjoner det ikke sømmer seg feks? Anonymkode: 19ebb...d4d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer på om menn kan få ereksjon kun av å snakke vanlig med noen de syns er tiltrekkende? Se vedkommende el? Når får dere menn ereksjon? Kan det skje i situasjoner det ikke sømmer seg feks? Anonymkode: 19ebb...d4d kløft kan gi pikken et løft. Anonymkode: 2616c...9e0 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Kan skje helt tilfeldig, var ikke så lenge sida jeg fikk det midt i et jobb møte. Ingenting jeg tenkte eller så på som skulle ha trigget det. Varer ikke lenge da, når man ikke gjør noe mer med det. Anonymkode: 107ed...141 4
Kipling Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Nja... Det er en reaksjon på noe vi ser eller noe vi tenker på, og vi kan ikke direkte styre det, men vi kan indirekte styre det ved å lede tankene bort fra seksuelle ting. Det kan skje av å "snakke vanlig" med en vakker kvinne, men da er det fordi jeg visualiserer henne naken og/eller visualiserer at jeg gjør ting med henne mens vi står der og "snakker vanlig". Hvis jeg faktisk snakker vanlig uten å tenke på noe spesielt eller titte på kroppen hennes, så skal det vel godt gjøres at det skjer. Men hvis jeg snakker vanlig og hun har vakre øyne og en deilig sensuel munn og jeg så begynner å tenke over hvordan hun ville sett ut naken på knærne foran meg med de øynene tittende opp, så kan det starte før man vet ordet av det. Det kan skje i situasjoner det ikke sømmer seg, dersom jeg er ufokusert nok til å ikke faktisk passe på hva jeg tenker. Men vi merker jo at det begynner å skje lenge før det får synlig resultat, så er man litt lur så er det bare å fokusere på noe helt aseksuelt når du merker at det starter for å unngå at det skjer. For at det skal skje helt ufrivillig uten at jeg klarer å stoppe det så må det en del mer til enn at jeg bare snakker med henne. Men om vi danser og hun begynner å grinde, eller hun er veldig deilig og sitter på fanget mitt eller noe sånt, så kan berøringene være nok til at det å tenke på noe annet ikke funker. 1
feliek54 Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Lurer på om menn kan få ereksjon kun av å snakke vanlig med noen de syns er tiltrekkende? Se vedkommende el? Når får dere menn ereksjon? Kan det skje i situasjoner det ikke sømmer seg feks? Anonymkode: 19ebb...d4d Ja jeg kan få ereksjon ved å snakke med ei dame også på nett om vi snakker kos. Jeg kan også våkne flere ganger på natta med ereksjon. Og jeg har opplevd flere ganger at det gikk for meg i søvn. Våkner med sed i senga, men det er lenge siden.
aksase Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Menn kan få ereksjon helt umotivert. "Morrabrød" er et kjent fenomen og er en betegnelse på ereksjoner man får i søvne og gjerne våkner med. Ereksjoner kan også oppstå på de mest ubeleilige tidspunkter og helt uten noe seksuell motivasjon. Dette er spesielt vanlig i tenårene. Det er også vanlig at det skjer ting når man tenker på noe erotisk eller ser noe man tenner på. Eller det kan skje bare fordi man sitter på en måte som klemmer på riktig sted sånn at blodet ikke strømmer like lett ut av penis som inn i penis. Menn har over hodet ikke kontroll på "junior". Den lever sitt eget liv. Men stort sett funker den når det gjelder, og noen ganger når det ikke passer. Umotiverte ereksjoner er noe skikkelig dritt når det skjer på feil tidspunkter. Da ønsker man den gjerne bare vekk. Men så når man har kommet litt opp i åra og ting kanskje ikke funker så bra som før, da savner man en skikkelig hard en. 5 1
fjord 40 Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på om menn kan få ereksjon kun av å snakke vanlig med noen de syns er tiltrekkende? Se vedkommende el? Når får dere menn ereksjon? Kan det skje i situasjoner det ikke sømmer seg feks? Anonymkode: 19ebb...d4d Ja det kan komme heilt i i det blå å da det passer dårlig,da bruker eg å ta ene handen i lomma for å skjule det. For det veldig lett i nærheten av partner. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #8 Skrevet 25. januar 2023 når Vulva blir tydelig Anonymkode: e767e...dad
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #9 Skrevet 25. januar 2023 Kanskje vanskelig for damer å forstå, men at gutter og menn får ereksjon betyr ikke at de er grisete mennesker uten kontroll, eller at de ser på alle damene rundt seg som potensielle sexpartnere. Der kvinner kan kjenne på kåthet og seksuelle følelser når de er på jobben, så gud forby at menn kan føle det samme, for noen griser! Vi skal huske på at ereksjon kommer som følge av økt blodgjennomstrømning i penis. Det skal svært lite til før den begynenr å "røre på seg". Når man snakker om at menn kan få ereksjon helt ute av det blå, hvor som helst, så er det jo ikke snakk om full ereksjon med knallhard penis. Det skjer stort sett under seksuell aktivitet. På samme måte som damer kan kjenne på en kriblende følelse i underlivet om de tenker på noe seksuelt, eller er litt småforelsket i en på jobben, så kan jo menn også få dette, og da kan det fort "stramme" litt i buksa, for å si det slik. Dessverre er dette nok en sak som menn får mye kritikk for, og blir sett på som griser og nesten overgripere, men om kvinner blir litt småkåte og får kiling og fukt i underlivet, så er dette bare "sexy". Egentlig ganske trist, da dette er følelser som jo er ganske digg å ha, og ikke minst helt NORMALT! Anonymkode: a935e...cfc 3 2
Arild37 Skrevet 25. januar 2023 #10 Skrevet 25. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.54): Lurer på om menn kan få ereksjon kun av å snakke vanlig med noen de syns er tiltrekkende? Se vedkommende el? Når får dere menn ereksjon? Kan det skje i situasjoner det ikke sømmer seg feks? Anonymkode: 19ebb...d4d . Endret 30. april 2023 av Arild37
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): når Vulva blir tydelig Anonymkode: e767e...dad Samme her. Pupper gir meg aldri ereksjon. De er fine, men har ikke den effekten på meg. Med mindre de er helt spesielt vakre. Nakent bryst, bar nakke eller hals, kan gi sterkere synsinntrykk. Vulva, synlig gjennom klær, overgår det meste. Anonymkode: a627e...bf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #12 Skrevet 25. januar 2023 Får det relativt ofte når jeg setter på elektroder til EKG på damer, gjerne de som er noe yngre enn meg, men også jevnaldrende og 10 + år over. Deilig å måtte tilfeldig løfte en pupp for å liksom komme til..... Anonymkode: 06e3d...fd4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #13 Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 22.54): Lurer på om menn kan få ereksjon kun av å snakke vanlig med noen de syns er tiltrekkende? Se vedkommende el? Når får dere menn ereksjon? Kan det skje i situasjoner det ikke sømmer seg feks? Anonymkode: 19ebb...d4d Absolutt ..trenger ikke snakke et eneste ord heller..🤩 Anonymkode: fb5c4...d6a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 Jeg får morgenbrød npr jeg vokner. Noe av det å sette kroppen i gang. Eller bare være ute og få varmen i meg igjen. Da kan den bli stiv. Trenger absolutt ikke være noe seksuelt. Anonymkode: 26a0a...835 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #15 Skrevet 25. januar 2023 At en mann har ereksjon trenger selvfølgelig ikke være seksuelt betinget, ref morgenereksjon. Anonymkode: bd5b1...0ef 4
Master1 Skrevet 29. januar 2023 #16 Skrevet 29. januar 2023 Får stå både i tide og i utide kan være plagsomt til tider... M@ster 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #17 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dame her, menn får ofte ereksjon av å se lårene mine. Gjerne i tights. Anonymkode: 494a1...c51 Ikke vanskeligere enn dette nei. Anonymkode: a627e...bf4
Gjest Paramount Skrevet 29. januar 2023 #18 Skrevet 29. januar 2023 Når som helst. Ved å tenke, lese, skrive, se, lukte til og med. Berøring er selvsagt, spesielt dersom det er en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #19 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 6.45): Kanskje vanskelig for damer å forstå, men at gutter og menn får ereksjon betyr ikke at de er grisete mennesker uten kontroll, eller at de ser på alle damene rundt seg som potensielle sexpartnere. Der kvinner kan kjenne på kåthet og seksuelle følelser når de er på jobben, så gud forby at menn kan føle det samme, for noen griser! Vi skal huske på at ereksjon kommer som følge av økt blodgjennomstrømning i penis. Det skal svært lite til før den begynenr å "røre på seg". Når man snakker om at menn kan få ereksjon helt ute av det blå, hvor som helst, så er det jo ikke snakk om full ereksjon med knallhard penis. Det skjer stort sett under seksuell aktivitet. På samme måte som damer kan kjenne på en kriblende følelse i underlivet om de tenker på noe seksuelt, eller er litt småforelsket i en på jobben, så kan jo menn også få dette, og da kan det fort "stramme" litt i buksa, for å si det slik. Dessverre er dette nok en sak som menn får mye kritikk for, og blir sett på som griser og nesten overgripere, men om kvinner blir litt småkåte og får kiling og fukt i underlivet, så er dette bare "sexy". Egentlig ganske trist, da dette er følelser som jo er ganske digg å ha, og ikke minst helt NORMALT! Anonymkode: a935e...cfc Dette kjenner jeg ikke helt igjen. Jeg begynner å få noen år på denne jord, men med unntak av i de usikker tennårene her jeg aldri opplevd at menn før upassende ereksjon slik at jeg får det med meg, ei heller at mine venninner klager på det. Så derfor går vi ikke rundt og anser menn som kåte griser utelukkende på grunnen ereksjon for ereksjonen deres opplever vi sjelden som et problem. Tror aldri vi ser den(?) Grunnen til at kvinner oppleves som sexy når hun kribler litt er jo at menn tenner mer på kvinners kropp, vi kvinner tenner ikke på menns penis på samme måte. Anonymkode: 6a7c9...e93 1
Dubidu Skrevet 30. januar 2023 #20 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dame her, menn får ofte ereksjon av å se lårene mine. Gjerne i tights. Anonymkode: 494a1...c51 naturlig det.🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå