AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Hei, Min sønn leier leiligheten vår i en kort periode mens han venter på at hans leilighet er ferdig oppusset, og det er slik at jeg en sjelden bruker leiligheten selv når jeg skal noe inne i byen, i går kveld var jeg på konsert og bestemte meg for å sove i leiligheten, da jeg kom dit, satt han med en dame i sofaen og de så film sammen, de var fullt påkledd altså, men satt tette sammen, så det var ikke vanskelig å se at de var sammen eller interessert i hverandre. Jeg trodde egentlig at han hadde kjæreste i utlandet i Asia, som han regelmessigt har besøkt, men allikevel hadde han altså henne der, vi hilste pent på hverandre, og hun var kjempehyggelig og en ordentlig pen jente. Jeg lot dem være og dro allikevel hjem. Men jeg er jo litt interessert i hvorfor han har noe på gang all den tid han jo egentlig har kjæreste i Asia..... Han har i årevis snakket nedlatende om menn som tar mye damer, og nå er han farlig nær å bli en slik mann selv,.... moral er bra, dobbelt-moral er dobbelt så bra..... Anonymkode: d500e...da0
Gjest Hottentått Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Du tenkte det var greit å bare gå rett inn i en leilighet som du leier ut til noen andre? Samme om det er sønnen din eller noen fremmede. Du kan ikke leie ut til noen og så bare komme innom når det passer deg 🤯
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Chill 'a. Frøkna i Asia vet jo ingenting og har dermed ikke vondt av det. Anonymkode: 4822f...945 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Jeg tenker detter er noe du har lite med sålenge sønnen din er myndig (noe jeg går ut i fra). Anonymkode: db40c...e7d 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 På andre kjenner man seg selv, heter det. Ser det er mange som har svin på skogen. Anonymkode: 53266...fb7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Skrevet 23. januar 2023 Vær glad for han finner noe annet enn en Internett kjæreste i Asia Anonymkode: 95abe...73e 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 Hottentått skrev (7 timer siden): Du tenkte det var greit å bare gå rett inn i en leilighet som du leier ut til noen andre? Samme om det er sønnen din eller noen fremmede. Du kan ikke leie ut til noen og så bare komme innom når det passer deg 🤯 Dette. Veldig spesielt av TS. Anonymkode: 3f74a...ef3 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Det første jeg tenker er, for en kjerring du er ts! Først går du rett inn i en leilighet som sønnen din leier, og så henger du privatlivet hans ut på internett. Har ikke ord for hva jeg tenker om deg som mor akkurat nå. Og jeg har selv sønner. Hadde ikke falt meg inn å behandle dem så dårlig som du gjør. Anonymkode: 624d1...624 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 Og lær deg for f å kommunisere med ditt eget barn, i stedet for å legge det ut på internett. Patetisk. Anonymkode: 624d1...624 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #10 Skrevet 23. januar 2023 Neste gang jeg traff sønnen, ville jeg sagt: - Er det slutt med deg og NN nå da? «Har noe med det» - altså, hvis et nært familiemedlem eller en nær venn er utro mot partner, og jeg får det «rett i fleisen» så går jeg ikke rundt og later som det er helt greit. Jeg synes også det er veldig leit når venninner har begynt å være sammen med menn som har partner (har vel bare skjedd to ganger jeg vet om da). Det er ikke sånn at jeg skjeller ut folk, men om temaet kommer opp, sier jeg jo hva jeg mener. Hadde faren min eller sønnen min eller broren min vært utro, hadde jeg i alle fall vært ærlig. Anonymkode: ed663...72d 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #11 Skrevet 23. januar 2023 1. Du kan ikke bare gå ubedt inn i en leilighet du leier ut til noen andre! Det har ingenting å si at dette er sønnen din. Det er hans bosted og han har rett til privatliv. Ring først eller i det minste ring på døren og vent til han åpner (eller ikke, han har lov å ikke åpne døren). Du må skille tydeligere på din rolle som huseier og mor og slutte å blande rollene. Dette er uakseptabel oppførsel fra din side. 2. Du har ingenting med hvilken kjæreste han har eller hvor mange kjærester han har. Om han så er verdens største player med en jente i annethvert land er det hans sak og bare hans sak. Har du tenkt på at det kan være slutt med den forrige kjæresten? Han har ikke rapporteringsplikt til deg. Anonymkode: 55299...95d 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #12 Skrevet 23. januar 2023 Kanskje du skal la han være ifred en stund.. la han vokse opp uten at du skal ha en mening om det ene og det andre... Du har jo skrevet om han før og. Anonymkode: 08184...e59 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå