Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Veldig fint om noen kunne hjelpe meg med dette.. er to sanger jeg har veldig lyst på.. nr 1: denne er ganske lett. Artisten er Kent. Sangen har noe som ligner barnekor på refrenget.. Husker meget lite av teksten dessverre Noen som vet hva den heter? nr2: denne er nok vanskelig.. er ei dame med veldig dialekt som synger. Både dama og stilen på musikken høres østeuropeisk ut.. Sangen er typisk popsang og handler veldig mye om "fire", "ice", "flames" og denslags.. Angrer SÅ på at jeg ikke noterte teksten mens jeg husket den.. nå er den jo helt borte. De spiller begge to MYE på radioen iallefall, så noen andre må da ha hørt dem? *håpe*
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 kent har en sang på vglista nå, kan det være den?
Gjest Lilleulv Skrevet 18. desember 2005 #3 Skrevet 18. desember 2005 The Hjärta & Smärta heter vel den kent sin...
Gjest Lilleulv Skrevet 18. desember 2005 #4 Skrevet 18. desember 2005 sang nr 2... kan det være røyksopp sin? usikker på hva den heter, synes den er forferdelig stygg
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #5 Skrevet 18. desember 2005 Nr 2 er sikkert Røyksopp + Karin Dreijer - What else is there? Nr 1 med Kent mener jeg heter Dom som forsvann.
Pimbila Skrevet 18. desember 2005 #6 Skrevet 18. desember 2005 Ganske sikker på at sangen du tenker på av Kent heter The Hjärta & Smärta EP
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Nr 2 er sikkert Røyksopp + Karin Dreijer - What else is there? Nr 1 med Kent mener jeg heter Dom som forsvann. ← Helt riktig på nr 1 Lilypie! Skal laste ned det jeg har fått av forslag på nr 2 nå, så får vi se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå